Napisano 14 Luty 200619 l Witam. Jako, że to mój pierwszy post na tym forum chciałbym się najpierw przywitac. Widze, że świetnie bawicie w minibitwach, więc też postanowiłem spróbować. Może deadline będzie jakąś motywacją by wreszcie zrobić jakis model do końca i czegoś się nauczyc. Do rzeczy. Wybralem to: Oby wybór nie okazał się zbyt ambitny. Powodzenia wszystkim.:)
Napisano 14 Luty 200619 l Hehe no spoko :D dobzre ze sa postepy :p hehe ale no badzmy dobrej mysli ;]
Napisano 15 Luty 200619 l Autor Updejt: Jeszcze troche trisów mi zostało więc powino starczyc na schodki, których teraz nie ma. Jak się uda to może zrobie jakąś trawe ale jeszcze nie mam pojęcia jak.;)
Napisano 15 Luty 200619 l Autor *Woznkt: Tylko jedno pytanie: Najlepiej układać je jakoś na krzyż, czy równolegle jak tu? Dodalem schodki, drugiego kostka w klatce i jeszcze kilkanascie trisów zostało, pewnie rozdysponuje nimi na trawie. :D Wszelka krytyka mile widziana.;) Już wiem, że okna na krawędzi to był kiepski pomysł ale bym musiał też drzwi przerabiać, więc już tak zostanie. ;] Wiecie może dlaczego nie pokazuje mi w viewporcie 2 stron poly mimo że materiał jest 2 sided?
Napisano 15 Luty 200619 l To już od Ciebie zależy i od tego jak potem je pomalujesz. Tutaj bym dał głównie równolegle, a to co zostanie to na krzyż :P Obczaj sobie Lineage 2 - tam kępki traw są zrobione chyba z dwóch planów na krzyż, a mają taką wypasioną teksture namalowaną że wygląda jak by było ich dwa razy więcej (tekstura jest tak cieniowana że robi się iluzja głębi)
Napisano 28 Luty 200619 l Autor Żeby nie było że nic nie robiłem to cos wrzucam. Obawiam sie jednak, że nie wyrobie sie w terminie. Brak czasu :( Render bez zadnych swiateł 100% self illuminated. Niestety wybór 4 razy 256x256 nie okazał sie najlepszy i na scianach sa ogromne pixele :/ Nie daje wiekszego rendera bo i tak nie ma co pokazywac narazie.
Napisano 1 Marzec 200619 l szkoda ze nie dales wiekszego, teraz to nawet za wiele nie mozna powiedziec, a z textury 256x256 mozna naprawde sporo wyciagnac.
Napisano 1 Marzec 200619 l Autor Próbowalem wyciągnąc z tych textur ile sie dało ale jak widac nie są nadzwyczaj ostre. Zbliżenia: [/url] Textury: Większych textur nie ma bo dziabałem je 1px pędzlem w 256x256. Jak widac skała i trawa nawet nie zaczęta. Moze trzeba bylo malowac w 2 razy wiekszej rozdzielczoci a potem skalowac? :/
Napisano 1 Marzec 200619 l I juz wiadomo gdzie lezy problem. Gdybys lepiej rozlozyl siatke, czesc uzywal tych samych fragmentow textury to jakosciowo by lepiej wyszlo. Np zamiast malowac 3 poziomy wierzy namalowac tylko jeden, a elementy jak drzwi dac na alphie, od razu inaczej by wygladalo. Ale mimo wszystko uwazam ze pracka na poziomie. PS - aby rendery byly ostrzejsze wylacz sobie antyaliasing (zakladam ze to skyline) -> Rendering-> render -> renderer -> antyaliasing off ;)
Napisano 1 Marzec 200619 l Autor No niestety te belki losowo wystajace z wiezy troche utrudniaja stosowanie tej samej textury do kilku poziomow. Jak wybierałem koncept to juz wiedziałem ze będą z tym problemy. Ewentualne zacieki i cienie od belek tez musialyby byc na plane'ach z alfą no i okna również bo na parterze jest ich mniej niz na 1-szym pietrze. Albo gdyby wieza miała jakąś symetrię, bo tak to lipa. Chyba nie ma złotego środka. Gdyby były do dyspozycji 2 mapy 512x512 to by nie było problemu. 1-sza sciany, 2-ga cala reszta.;)
Napisano 3 Marzec 200619 l douty nie ebdziesz dawal zblizen, przelecisz texturke lekkim sharpenem (recznie) to bedzie to fajno sie prezentowalo :) szkielecik rzadzi normalnie!
Napisano 3 Marzec 200619 l Autor No to chyba koniec :) Dzięki za rady. Limit textury był troche dla mnie za mały, a że nienajlepiej siatke rozłożyłem to już inna sprawa.
Napisano 3 Marzec 200619 l Bardzo zacne. Szczególnie szkielecik i skała z trawą. Istotnie jak się to oddali to nie będzie problemów z pixeliadą.
Napisano 4 Marzec 200619 l jak dla mnie trawa jest genialna! !! normalnie budynek bardzo solidny a i pixelki nadaja mu milego wygladu, szkoda ze nie zrobiles wiecej zarysowan (takich jak tam w niektorych miejscach) cegielek 1pixlowym brushem :) przez co sciany troche "nudne" sa
Napisano 5 Marzec 200619 l Autor Fajnie, że sie podoba, zwłaszcza że nigdy wczesniej nie robiłem budynków no i trawy też. To zielsko było akurat robione na szybko bo chciałem się wyrobić w terminie ale może dzięki temu go nie przekombinowałem, a i obadałem trawke w Lineage 2 jak radził Woznkt. Co do ścian to właściwie nie miałem na nie pomysłu i wyszły jakie wyszły. Sam już widze pare rzeczy, które bym teraz zmienił i które miałem poprawić a zapomniałem lub nie zdążyłem. Dzięki i czekam z niecierpliwością na temat nastepnej minibitwy. Chętnie spróbowałbym sił w organice czy jakto tam sie zwie...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto