Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jako, że to mój pierwszy post na tym forum chciałbym się najpierw przywitac. Widze, że świetnie bawicie w minibitwach, więc też postanowiłem spróbować. Może deadline będzie jakąś motywacją by wreszcie zrobić jakis model do końca i czegoś się nauczyc.

 

Do rzeczy. Wybralem to:

 

dungeon_unknown_concept.jpg

Oby wybór nie okazał się zbyt ambitny. Powodzenia wszystkim.:)

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Updejt:

 

wieza4lj.th.jpg

 

Jeszcze troche trisów mi zostało więc powino starczyc na schodki, których teraz nie ma. Jak się uda to może zrobie jakąś trawe ale jeszcze nie mam pojęcia jak.;)

Napisano

*Woznkt: Tylko jedno pytanie: Najlepiej układać je jakoś na krzyż, czy równolegle jak tu?

 

wieza26fc.jpg

 

Dodalem schodki, drugiego kostka w klatce i jeszcze kilkanascie trisów zostało, pewnie rozdysponuje nimi na trawie. :D

Wszelka krytyka mile widziana.;) Już wiem, że okna na krawędzi to był kiepski pomysł ale bym musiał też drzwi przerabiać, więc już tak zostanie. ;]

 

Wiecie może dlaczego nie pokazuje mi w viewporcie 2 stron poly mimo że materiał jest 2 sided?

Napisano

To już od Ciebie zależy i od tego jak potem je pomalujesz. Tutaj bym dał głównie równolegle, a to co zostanie to na krzyż :P

 

Obczaj sobie Lineage 2 - tam kępki traw są zrobione chyba z dwóch planów na krzyż, a mają taką wypasioną teksture namalowaną że wygląda jak by było ich dwa razy więcej (tekstura jest tak cieniowana że robi się iluzja głębi)

Napisano

Żeby nie było że nic nie robiłem to cos wrzucam. Obawiam sie jednak, że nie wyrobie sie w terminie. Brak czasu :(

 

test0cg.jpg

Render bez zadnych swiateł 100% self illuminated. Niestety wybór 4 razy 256x256 nie okazał sie najlepszy i na scianach sa ogromne pixele :/

Nie daje wiekszego rendera bo i tak nie ma co pokazywac narazie.

Napisano

I juz wiadomo gdzie lezy problem. Gdybys lepiej rozlozyl siatke, czesc uzywal tych samych fragmentow textury to jakosciowo by lepiej wyszlo. Np zamiast malowac 3 poziomy wierzy namalowac tylko jeden, a elementy jak drzwi dac na alphie, od razu inaczej by wygladalo. Ale mimo wszystko uwazam ze pracka na poziomie.

 

PS - aby rendery byly ostrzejsze wylacz sobie antyaliasing (zakladam ze to skyline) -> Rendering-> render -> renderer -> antyaliasing off ;)

Napisano

No niestety te belki losowo wystajace z wiezy troche utrudniaja stosowanie tej samej textury do kilku poziomow. Jak wybierałem koncept to juz wiedziałem ze będą z tym problemy. Ewentualne zacieki i cienie od belek tez musialyby byc na plane'ach z alfą no i okna również bo na parterze jest ich mniej niz na 1-szym pietrze. Albo gdyby wieza miała jakąś symetrię, bo tak to lipa. Chyba nie ma złotego środka.

Gdyby były do dyspozycji 2 mapy 512x512 to by nie było problemu. 1-sza sciany, 2-ga cala reszta.;)

Napisano

douty nie ebdziesz dawal zblizen, przelecisz texturke lekkim sharpenem (recznie) to bedzie to fajno sie prezentowalo :) szkielecik rzadzi normalnie!

Napisano

No to chyba koniec :)

 

r15wv.th.jpg

 

Dzięki za rady. Limit textury był troche dla mnie za mały, a że nienajlepiej siatke rozłożyłem to już inna sprawa.

Napisano

jak dla mnie trawa jest genialna! !! normalnie budynek bardzo solidny a i pixelki nadaja mu milego wygladu, szkoda ze nie zrobiles wiecej zarysowan (takich jak tam w niektorych miejscach) cegielek 1pixlowym brushem :) przez co sciany troche "nudne" sa

Napisano

Fajnie, że sie podoba, zwłaszcza że nigdy wczesniej nie robiłem budynków no i trawy też. To zielsko było akurat robione na szybko bo chciałem się wyrobić w terminie ale może dzięki temu go nie przekombinowałem, a i obadałem trawke w Lineage 2 jak radził Woznkt.

Co do ścian to właściwie nie miałem na nie pomysłu i wyszły jakie wyszły. Sam już widze pare rzeczy, które bym teraz zmienił i które miałem poprawić a zapomniałem lub nie zdążyłem.

 

Dzięki i czekam z niecierpliwością na temat nastepnej minibitwy. Chętnie spróbowałbym sił w organice czy jakto tam sie zwie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności