Przybysz Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Witam. Jako, że to mój pierwszy post na tym forum chciałbym się najpierw przywitac. Widze, że świetnie bawicie w minibitwach, więc też postanowiłem spróbować. Może deadline będzie jakąś motywacją by wreszcie zrobić jakis model do końca i czegoś się nauczyc. Do rzeczy. Wybralem to: Oby wybór nie okazał się zbyt ambitny. Powodzenia wszystkim.:)
Przybysz Napisano 14 Luty 2006 Autor Napisano 14 Luty 2006 Najważniejszy element tej wieży już mam ale coś jeszcze dorobie :P
Czorny Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Hehe no spoko :D dobzre ze sa postepy :p hehe ale no badzmy dobrej mysli ;]
Przybysz Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 Updejt: Jeszcze troche trisów mi zostało więc powino starczyc na schodki, których teraz nie ma. Jak się uda to może zrobie jakąś trawe ale jeszcze nie mam pojęcia jak.;)
Woznkt Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 No i git :] Trawkę zrób z plane'ów i dodaj kanał alfa
Przybysz Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 *Woznkt: Tylko jedno pytanie: Najlepiej układać je jakoś na krzyż, czy równolegle jak tu? Dodalem schodki, drugiego kostka w klatce i jeszcze kilkanascie trisów zostało, pewnie rozdysponuje nimi na trawie. :D Wszelka krytyka mile widziana.;) Już wiem, że okna na krawędzi to był kiepski pomysł ale bym musiał też drzwi przerabiać, więc już tak zostanie. ;] Wiecie może dlaczego nie pokazuje mi w viewporcie 2 stron poly mimo że materiał jest 2 sided?
Woznkt Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 To już od Ciebie zależy i od tego jak potem je pomalujesz. Tutaj bym dał głównie równolegle, a to co zostanie to na krzyż :P Obczaj sobie Lineage 2 - tam kępki traw są zrobione chyba z dwóch planów na krzyż, a mają taką wypasioną teksture namalowaną że wygląda jak by było ich dwa razy więcej (tekstura jest tak cieniowana że robi się iluzja głębi)
Przybysz Napisano 28 Luty 2006 Autor Napisano 28 Luty 2006 Żeby nie było że nic nie robiłem to cos wrzucam. Obawiam sie jednak, że nie wyrobie sie w terminie. Brak czasu :( Render bez zadnych swiateł 100% self illuminated. Niestety wybór 4 razy 256x256 nie okazał sie najlepszy i na scianach sa ogromne pixele :/ Nie daje wiekszego rendera bo i tak nie ma co pokazywac narazie.
Por@szek Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 szkoda ze nie dales wiekszego, teraz to nawet za wiele nie mozna powiedziec, a z textury 256x256 mozna naprawde sporo wyciagnac.
Przybysz Napisano 1 Marzec 2006 Autor Napisano 1 Marzec 2006 Próbowalem wyciągnąc z tych textur ile sie dało ale jak widac nie są nadzwyczaj ostre. Zbliżenia: [/url] Textury: Większych textur nie ma bo dziabałem je 1px pędzlem w 256x256. Jak widac skała i trawa nawet nie zaczęta. Moze trzeba bylo malowac w 2 razy wiekszej rozdzielczoci a potem skalowac? :/
Por@szek Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 I juz wiadomo gdzie lezy problem. Gdybys lepiej rozlozyl siatke, czesc uzywal tych samych fragmentow textury to jakosciowo by lepiej wyszlo. Np zamiast malowac 3 poziomy wierzy namalowac tylko jeden, a elementy jak drzwi dac na alphie, od razu inaczej by wygladalo. Ale mimo wszystko uwazam ze pracka na poziomie. PS - aby rendery byly ostrzejsze wylacz sobie antyaliasing (zakladam ze to skyline) -> Rendering-> render -> renderer -> antyaliasing off ;)
Przybysz Napisano 1 Marzec 2006 Autor Napisano 1 Marzec 2006 No niestety te belki losowo wystajace z wiezy troche utrudniaja stosowanie tej samej textury do kilku poziomow. Jak wybierałem koncept to juz wiedziałem ze będą z tym problemy. Ewentualne zacieki i cienie od belek tez musialyby byc na plane'ach z alfą no i okna również bo na parterze jest ich mniej niz na 1-szym pietrze. Albo gdyby wieza miała jakąś symetrię, bo tak to lipa. Chyba nie ma złotego środka. Gdyby były do dyspozycji 2 mapy 512x512 to by nie było problemu. 1-sza sciany, 2-ga cala reszta.;)
Hatred Napisano 3 Marzec 2006 Napisano 3 Marzec 2006 douty nie ebdziesz dawal zblizen, przelecisz texturke lekkim sharpenem (recznie) to bedzie to fajno sie prezentowalo :) szkielecik rzadzi normalnie!
Przybysz Napisano 3 Marzec 2006 Autor Napisano 3 Marzec 2006 No to chyba koniec :) Dzięki za rady. Limit textury był troche dla mnie za mały, a że nienajlepiej siatke rozłożyłem to już inna sprawa.
Woznkt Napisano 3 Marzec 2006 Napisano 3 Marzec 2006 Bardzo zacne. Szczególnie szkielecik i skała z trawą. Istotnie jak się to oddali to nie będzie problemów z pixeliadą.
Hatred Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 jak dla mnie trawa jest genialna! !! normalnie budynek bardzo solidny a i pixelki nadaja mu milego wygladu, szkoda ze nie zrobiles wiecej zarysowan (takich jak tam w niektorych miejscach) cegielek 1pixlowym brushem :) przez co sciany troche "nudne" sa
Przybysz Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 Fajnie, że sie podoba, zwłaszcza że nigdy wczesniej nie robiłem budynków no i trawy też. To zielsko było akurat robione na szybko bo chciałem się wyrobić w terminie ale może dzięki temu go nie przekombinowałem, a i obadałem trawke w Lineage 2 jak radził Woznkt. Co do ścian to właściwie nie miałem na nie pomysłu i wyszły jakie wyszły. Sam już widze pare rzeczy, które bym teraz zmienił i które miałem poprawić a zapomniałem lub nie zdążyłem. Dzięki i czekam z niecierpliwością na temat nastepnej minibitwy. Chętnie spróbowałbym sił w organice czy jakto tam sie zwie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się