^^maciek Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 Witam Wybieram budynek nr 1 srednio widze swoje szanse nie wiem czy ukoncze model ale mysle ze warto sprobowac pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 Powodzenia. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mcode Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 Powodzenia... Zawsze warto prubować bo można sie nauczyć wielu nowych rzeczy.. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
^^maciek Napisano 14 Luty 2006 Autor Share Napisano 14 Luty 2006 dzieki za slowa otuchy zobaczmy co z tego wyjdzie pierwszy updejt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
^^maciek Napisano 15 Luty 2006 Autor Share Napisano 15 Luty 2006 kolejny upejt zostalo mi okolo 300 trisow do dodania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 Ciezko cos powiedziec, psotaraj sie zapodac siatke to moze lepiej bedzie cos widac bo przy tym swietle i braku siatki jest to dosc ciezkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
^^maciek Napisano 15 Luty 2006 Autor Share Napisano 15 Luty 2006 ok siateczka na twoje zyczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 no porownujac to z innymi pracami to polycount ubozszy... ale, ALE jak sie patrzy na render to daje rade! model zywcem z war3! jak textura bedzie cool, to bedzie bardzo dobrze, przy tym polycouncie... no, moze dodaj do kolka kilka poly, za kanciaste jest teraz chyba, mozesz na to sobie pozwolic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 możesz sobie jeszcze kilka poly z dachu odjąć tam gdzie masz facjatki jeżeli je po prostu oddzielisz od dachu i podsuniesz pod połać. na osi koła też możesz się pozbyć vertexa w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
^^maciek Napisano 19 Luty 2006 Autor Share Napisano 19 Luty 2006 kolejny up model juz jest gotowy powoli zabieram sie za mapowanie tylko potrzebuje cos na zmiane tej badziewiastej szachownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ognisty Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 pokaz z perspectiva bo user dziwnie zniekształca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 no ichyba jest gitara, teraz wszystko zalezy od textury efekt koncowy bedze super albo nie, takze sie staraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 Mając jeszcze tyle trisów w zapasie ja bym jeszcze wygładził rurę wychodzącą z budynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 jest , a ty watpiles w siebie :\ > go go go! jedziesz z textura :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 20 Luty 2006 Share Napisano 20 Luty 2006 Jest ok, nie mam wiekszych zastrzezen, ale i tak wole twoje postacie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się