Napisano 15 Luty 200619 l jak zrobić aby po wyrenderowaniu obiektu poly były łagodne przejscia tak jak to występuje w nurbs. Zapewne chodzi o ustawiennie rendera. Maya 7
Napisano 15 Luty 200619 l Autor widząc siatki innych modeli np: postaci, aut czy czegoś tam innego wygaje mi się że jeszcze coś należy ustawić
Napisano 15 Luty 200619 l Autor wiesz co przykładu raczej nie pokaże ponieważ jestem na kafejce ale w newsach były medele samochodów które nie były dokończone, chodzi mi właśnie o to wygładzenie
Napisano 15 Luty 200619 l Autor http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t+23902 coś takiego choć to inny soft
Napisano 15 Luty 200619 l Wiadomość No Wątek specified. If you followed a valid link, please notify the administrator link nie działa :| może chodzi o SubD?
Napisano 15 Luty 200619 l Autor albo inaczej na pierwszej stronie max3d.pl jest obrazek lamborghini autor: Loozack i będziesz już wiedział o co chodzi
Napisano 15 Luty 200619 l Autor dzięki bo myślałem że jeszcze za mało wiem o maya i renderingu a tu tylko smoth
Napisano 15 Luty 200619 l Warto zainteresować się także poleceniem Edit polygons -> Normals -> Soft/Hard Edge
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto