mandragora Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 jak zrobić aby po wyrenderowaniu obiektu poly były łagodne przejscia tak jak to występuje w nurbs. Zapewne chodzi o ustawiennie rendera. Maya 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 polygons> smooth lub smooth proxy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 15 Luty 2006 Autor Share Napisano 15 Luty 2006 widząc siatki innych modeli np: postaci, aut czy czegoś tam innego wygaje mi się że jeszcze coś należy ustawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 pokaż jakiś przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 15 Luty 2006 Autor Share Napisano 15 Luty 2006 wiesz co przykładu raczej nie pokaże ponieważ jestem na kafejce ale w newsach były medele samochodów które nie były dokończone, chodzi mi właśnie o to wygładzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 15 Luty 2006 Autor Share Napisano 15 Luty 2006 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t+23902 coś takiego choć to inny soft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 Wiadomość No Wątek specified. If you followed a valid link, please notify the administrator link nie działa :| może chodzi o SubD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 15 Luty 2006 Autor Share Napisano 15 Luty 2006 albo inaczej na pierwszej stronie max3d.pl jest obrazek lamborghini autor: Loozack i będziesz już wiedział o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 no to jest zwykły smooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 15 Luty 2006 Autor Share Napisano 15 Luty 2006 dzięki bo myślałem że jeszcze za mało wiem o maya i renderingu a tu tylko smoth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 Warto zainteresować się także poleceniem Edit polygons -> Normals -> Soft/Hard Edge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
happy-angel Napisano 20 Listopad 2006 Share Napisano 20 Listopad 2006 xeav jak podpisales objekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 20 Listopad 2006 Share Napisano 20 Listopad 2006 happy-angel zaznacz coś i create-> annotation Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się