jckob Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 Umiescilem to w WIP poniewaz jeszcze beda szczegoly...takie jak szklanki itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 Kadr niezbyt ciekawy. Shader okna zupełnie nie pasuje - jeśli jest na zewnątrz noc, odbicie powinno być znacznie ciemniejsze, a jeśli dzień - brak odbicia i widoczne coś za oknem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 skąd to żółte na płycie? Czy płyta nie grzeje się z czarnego na czerwone? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 za oknem za ciemno jak dla mnie okap za prosty musisz jeszcze po pracować nad materiałami np. zlew podłoga blaty i chyba ci się teksturka coś źle położyła na tych drzwiczkach nad piekarnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 zlewozmywak jakos tak dziwnie wyglada. mapowanie szafek z prawej strony takie nie specjalne. pozatym calkiem fajnie oswietlenie i modele. pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabrow Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 szafki pod zlewem? Ciekawe gdzie w takim razie jest zlew (((-; Bo coś się na pewno tam nie zmieści... I ciekawe jak otworzysz to okno skoro jest od wysokości blatu z baterią zlewozmywakową - elementarny błąd.... Poza tym - jak otworzysz pierwsze z lewej szafki pod blatem z płytą to przywalisz w fronty szafek pod zlewem.... hihihiihiii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jckob Napisano 19 Luty 2006 Autor Share Napisano 19 Luty 2006 dziękuje za cenne uwagi, zabieram sie do poprawki. Ale mam jeszcze pytanko do okna. Jak wstawiam w tlo bitmape to ona jest taka ciemna i ponura, jak zrobic zeby az swiecila. niewiem czy mnie rozumiecie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 material editor > ładujesz tą bitmapę > zakładka output > rgb offset chyba podbijasz to jest jaśniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jckob Napisano 19 Luty 2006 Autor Share Napisano 19 Luty 2006 Kolejne renderki, i wprowadzilem te poprawki: Okno, teksturka nad piekarnikiem. Szafki nad zlewem musza byc poniewaz to nie moj projekt, i musze sie trzymac tego co na projekcie. A co do okna otwieranego to tylko sie odchyla. Mam jeszcze problem z tym zlewem, bo mi to tez niepasuje, material zlewu to VRaymtl, reflect szary i Glossiness 0,8. Ma moze ktos pomysl jaki material do zlewu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabrow Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 Okno tylko się odchyla? I powiedz mi jeszcze jak się je myje? Aaaa pewnie co 10 lat zamawia się zwyżkę albo kolesia z klubu alpinistycznego (((-; Ciekawostka przyrodnicza. Autorowi projektu pogratuluj tych szafek zatem (((-; Komory zlewu mają jakieś 20 cm głębokości - ciekawe gdzie te szafki się zmieszczą... No rewelka design. Pewnie jakaś pompka teleportująca ((((-; Może lepiej uprzedź ewentualnego użyszkodnika o bugach w projekcie, albo od razu daj mu namiary na jakiegoś dobrego wnętrzarza ((((-; Materiał na zlew - poszukaj sobie gdzieś biblioteki materiałów pod v-ray'a (jest tego trochę) i tam powinno być aluminium np.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jckob Napisano 19 Luty 2006 Autor Share Napisano 19 Luty 2006 heh, no z tym oknem to racja a z tymi szafkami pod zlewem to chodzilo mi o atrape szafek, czyli ze otwierasz szafke a tam dziora i zlew, ale jeszcze pogadam z autorem projektu bo ja napewno nieumiescil bym zlewu pod oknem. Tak sie raczej nierobi. No ale nasz kliet nasz pan:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jckob Napisano 19 Luty 2006 Autor Share Napisano 19 Luty 2006 "koleś z klubu alpinistycznego" hehehehe......:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabrow Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 zlew pod oknem może być - spoko - tylko że nie pod oknem które ma parapet na wysokości 80-90 cm... Zlew pod oknem sam planuję, ale mam miejsce na to - między parapetem a blatem ponad 30 cm więc ładna prosta wylewka się zmieści (-: Atrapy - chyba że tak, ale jak coś tylko udaje że jest czymś innym to trochę dziwnie nie? (-; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 8 Maj 2006 Share Napisano 8 Maj 2006 Zrób szklanki ze szkła i dodaj efekt caustic i będzie 2 razy lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 8 Maj 2006 Share Napisano 8 Maj 2006 Moje rady: - zmniejsz bumpa na scianie - popraw zbyt rażący kolor na teapocie - nie podobają mi sie te "gruszkowe" lampy - dodaj jakiś bump na płytkach w miejscu fug... hmm gdzie wogule są fugi? - popraw okap - nieszczególnie wygląda te 6 czy 10 polygonów na ścianie - w materiale zlewu (o ile uzywasz v-ray material) ustaw: [ATTACH]34184[/ATTACH] powinno pomóc To by było na tyle + to o czym wspomnieli poprzednicy :D Ładny ogólny koncept i piekarnik. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się