Napisano 18 Luty 200619 l Umiescilem to w WIP poniewaz jeszcze beda szczegoly...takie jak szklanki itd.
Napisano 18 Luty 200619 l Kadr niezbyt ciekawy. Shader okna zupełnie nie pasuje - jeśli jest na zewnątrz noc, odbicie powinno być znacznie ciemniejsze, a jeśli dzień - brak odbicia i widoczne coś za oknem.
Napisano 18 Luty 200619 l skąd to żółte na płycie? Czy płyta nie grzeje się z czarnego na czerwone? :P
Napisano 18 Luty 200619 l za oknem za ciemno jak dla mnie okap za prosty musisz jeszcze po pracować nad materiałami np. zlew podłoga blaty i chyba ci się teksturka coś źle położyła na tych drzwiczkach nad piekarnikiem
Napisano 18 Luty 200619 l zlewozmywak jakos tak dziwnie wyglada. mapowanie szafek z prawej strony takie nie specjalne. pozatym calkiem fajnie oswietlenie i modele. pozdro!
Napisano 18 Luty 200619 l szafki pod zlewem? Ciekawe gdzie w takim razie jest zlew (((-; Bo coś się na pewno tam nie zmieści... I ciekawe jak otworzysz to okno skoro jest od wysokości blatu z baterią zlewozmywakową - elementarny błąd.... Poza tym - jak otworzysz pierwsze z lewej szafki pod blatem z płytą to przywalisz w fronty szafek pod zlewem.... hihihiihiii
Napisano 19 Luty 200619 l Autor dziękuje za cenne uwagi, zabieram sie do poprawki. Ale mam jeszcze pytanko do okna. Jak wstawiam w tlo bitmape to ona jest taka ciemna i ponura, jak zrobic zeby az swiecila. niewiem czy mnie rozumiecie.....
Napisano 19 Luty 200619 l material editor > ładujesz tą bitmapę > zakładka output > rgb offset chyba podbijasz to jest jaśniejsza.
Napisano 19 Luty 200619 l Autor Kolejne renderki, i wprowadzilem te poprawki: Okno, teksturka nad piekarnikiem. Szafki nad zlewem musza byc poniewaz to nie moj projekt, i musze sie trzymac tego co na projekcie. A co do okna otwieranego to tylko sie odchyla. Mam jeszcze problem z tym zlewem, bo mi to tez niepasuje, material zlewu to VRaymtl, reflect szary i Glossiness 0,8. Ma moze ktos pomysl jaki material do zlewu?
Napisano 19 Luty 200619 l Okno tylko się odchyla? I powiedz mi jeszcze jak się je myje? Aaaa pewnie co 10 lat zamawia się zwyżkę albo kolesia z klubu alpinistycznego (((-; Ciekawostka przyrodnicza. Autorowi projektu pogratuluj tych szafek zatem (((-; Komory zlewu mają jakieś 20 cm głębokości - ciekawe gdzie te szafki się zmieszczą... No rewelka design. Pewnie jakaś pompka teleportująca ((((-; Może lepiej uprzedź ewentualnego użyszkodnika o bugach w projekcie, albo od razu daj mu namiary na jakiegoś dobrego wnętrzarza ((((-; Materiał na zlew - poszukaj sobie gdzieś biblioteki materiałów pod v-ray'a (jest tego trochę) i tam powinno być aluminium np....
Napisano 19 Luty 200619 l Autor heh, no z tym oknem to racja a z tymi szafkami pod zlewem to chodzilo mi o atrape szafek, czyli ze otwierasz szafke a tam dziora i zlew, ale jeszcze pogadam z autorem projektu bo ja napewno nieumiescil bym zlewu pod oknem. Tak sie raczej nierobi. No ale nasz kliet nasz pan:)
Napisano 19 Luty 200619 l zlew pod oknem może być - spoko - tylko że nie pod oknem które ma parapet na wysokości 80-90 cm... Zlew pod oknem sam planuję, ale mam miejsce na to - między parapetem a blatem ponad 30 cm więc ładna prosta wylewka się zmieści (-: Atrapy - chyba że tak, ale jak coś tylko udaje że jest czymś innym to trochę dziwnie nie? (-;
Napisano 8 Maj 200618 l Moje rady: - zmniejsz bumpa na scianie - popraw zbyt rażący kolor na teapocie - nie podobają mi sie te "gruszkowe" lampy - dodaj jakiś bump na płytkach w miejscu fug... hmm gdzie wogule są fugi? - popraw okap - nieszczególnie wygląda te 6 czy 10 polygonów na ścianie - w materiale zlewu (o ile uzywasz v-ray material) ustaw: [ATTACH]34184[/ATTACH] powinno pomóc To by było na tyle + to o czym wspomnieli poprzednicy :D Ładny ogólny koncept i piekarnik. Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto