Napisano 21 Luty 200619 l Mam pytanie, jak w mental ray zmienić intensywność odbijanego koloru przy renderingu. Kiedy tworzę np. brązową podłogę i białe ściany, na renderze ściany są zbyt pomarańczowe. Nie wygląda to naturalnie. Jak mogę zmniejszyć intensywność tego koloru. Mam też propozycje, może ktoś stworzy tutorial dotyczący rozmieszczenia światła i renderingu w MR jeśli chodzi o wizualizacje wnętrza mieszkania. Myślę, że wielu by to pomogło. Z góry dziękuję za pomoc
Napisano 21 Luty 200619 l Color blleding możesz osłabić wrzucając do zakładki photon w mental ray connection lub w mentalowym materiale shader "photon basic" i zmieniając kolor diffuse. Co do tutoriali to już kilka jest, min. na http://www.evermotion.org a na tym forum jest wątek z materiałami edukacyjnymi na temat mentala Pozdrawiam
Napisano 21 Luty 200619 l poszukaj tutaj, napewno cos znajdziesz: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885&highlight=light+contest
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto