Lion MacArtur Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Mam pytanie, jak w mental ray zmienić intensywność odbijanego koloru przy renderingu. Kiedy tworzę np. brązową podłogę i białe ściany, na renderze ściany są zbyt pomarańczowe. Nie wygląda to naturalnie. Jak mogę zmniejszyć intensywność tego koloru. Mam też propozycje, może ktoś stworzy tutorial dotyczący rozmieszczenia światła i renderingu w MR jeśli chodzi o wizualizacje wnętrza mieszkania. Myślę, że wielu by to pomogło. Z góry dziękuję za pomoc
Vorek Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Color blleding możesz osłabić wrzucając do zakładki photon w mental ray connection lub w mentalowym materiale shader "photon basic" i zmieniając kolor diffuse. Co do tutoriali to już kilka jest, min. na http://www.evermotion.org a na tym forum jest wątek z materiałami edukacyjnymi na temat mentala Pozdrawiam
dariusz Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 poszukaj tutaj, napewno cos znajdziesz: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885&highlight=light+contest
piotrek Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Taka reklama konkurencji :) Jest trochę do poczytania: [klik]
SWRSC Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 można także zmniejszyć energię fotonów, też pomorze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się