Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie, jak w mental ray zmienić intensywność odbijanego koloru przy renderingu. Kiedy tworzę np. brązową podłogę i białe ściany, na renderze ściany są zbyt pomarańczowe. Nie wygląda to naturalnie. Jak mogę zmniejszyć intensywność tego koloru. Mam też propozycje, może ktoś stworzy tutorial dotyczący rozmieszczenia światła i renderingu w MR jeśli chodzi o wizualizacje wnętrza mieszkania. Myślę, że wielu by to pomogło.

Z góry dziękuję za pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Color blleding możesz osłabić wrzucając do zakładki photon w mental ray connection lub w mentalowym materiale shader "photon basic" i zmieniając kolor diffuse. Co do tutoriali to już kilka jest, min. na http://www.evermotion.org a na tym forum jest wątek z materiałami edukacyjnymi na temat mentala

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności