Morfeusz Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 Witam wszystkich, oto kolejny wip jaki tu umieszczm (mam nadzieje ze tym razem skoncze). Tym razem będzie to postać głównego bochatera z filmu "transporter" (Jason Statham). Poniżej rezultat tego co narazie osiągnołem w tym temacie. Pozdrawiam.
Hindus Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 nie znam sie ale wygląda dobrze - poza tym garbem pomiędzy oczami na wysokosci łuku brwiowego - przynajmniej ja takiego nie mam ;) trochu go przypomina. pracuj dalej ;)
chveti Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 wydaje mi się że jest poprawnie , choć za bardzo rozbudowana ta klata ;] refki: http://members.tripod.com/homeo/jason_statham_dive.jpg http://www.hollywoodjesus.com/movie/transporter/08.jpg http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/the_transporter/jason_statham/transporter.jpg
KLICEK Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 wyglada swietnie, ale zychwa strasznie pociagnieta do tylu jak i cala glowa i wyglada jak by byl deko zdziwiony, taki jest moje odczucie patrzac na jego glowke reszta ok ;)
rowr Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 hehehe KLICEK ale ten koles tak naprawde wyglada;) hemm naprawde bardzoo ladnie a co najwaznejsze jest podobienstwo...:)
KLICEK Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 yhm nie wiem moze , ale jak ogladalem ten film to mi sie to jakos nie rzucilo w oczy :)))
Matti Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 swietnie tylko popraw to co KLICEK wspomnial plus ucho.
mkk3a Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 czy to nie jest ten koles, co grał w Duchach Marsa (ostatnio bylo na Polsacie) i Przekręcie (Snatch) ? co do modelu, to bardzo mi sie podoba. jedyne co, to bym nieco poprawił pod oczami i zmienił uszy na mniej elfickie (chyba ze to wina ustaweinia kamery)
Morfeusz Napisano 1 Marzec 2006 Autor Napisano 1 Marzec 2006 Hi dzięki wszystkim za komentarze. Niebęde się rozpisywal , poprostu wrzucam kolejny update. Jak widać narazie męcze przód , bo tył coś mi nie wychodzi. Pozdrawiam. A i dzięki chveti za referki.
ReflectVision Napisano 2 Marzec 2006 Napisano 2 Marzec 2006 Wkoncu udalo mi sie wymodelowac plecy. pozornie ... bo mega dziwnie wyglada polaczenie plecow z posladkami
Morfeusz Napisano 3 Marzec 2006 Autor Napisano 3 Marzec 2006 Witam, dzięki za komentarze, poprawiłem plecy, teraz szykuje się za nogi.
Czorny Napisano 3 Marzec 2006 Napisano 3 Marzec 2006 tylek ma niesexowny :P heh i tak ten koles gral w Snatch :D (swietny film) :D
Morfeusz Napisano 4 Marzec 2006 Autor Napisano 4 Marzec 2006 Oto kolejny update, tymrazem dorobilem nogi i stopy, napiszcie co o tym myślicie.
chveti Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Ja się na anatomi nie znam ale dla mnie świetne :)
mrkrzysiek Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 podobnie jak chveti na anatomii się nie znam ale dla mnie to wygląda świetnie
Morfeusz Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 A oto ręce, a później jeszcze posiedze nad dłońmi.
chveti Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 za połyskliwy ten shader skóry. wygląda jak Ken ;]
KLICEK Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 myslalem ze model to bedzie majster sztyk przysiegam glowa zapowiada model na swiatowym poziomie niestety cialo pozostawia duuuuzo do zyczenia :( Sorka ze tak na wstepie zdolowalem, ok juz postaram sie chociaz troszke okreslic co i jak lista jest dluga wiec na poczatek najwazniejsze rzeczy ktore powinny isc do poprawki odrazu : (wiem z jakiej refki to robiles przynajmniej mi sie tak wydaje i polecam zmiane na cos z 3dsk czy jak to tam sie zwie) - Wielkosc klatki piersiowej w porowniu do miedniy , klata zdecydowanie za duza -dlugosc rak , pamietaj ze dlonie zaczynaja sie mniej wiecej w miejscu gdzie wyrasta panom ptaszek, lokcie mniej wiecej w dolnej granicy zeberek -Miesnie brzucha, i miesnie zebate poprostu sa z kosmosu :( - Palce u stop zle -Brzuszek jest calkowicie inaczej zbodowany, do tego miesnie ciagnace sie od pachwin na "boczki" ktore zaznaczyles to wypadalo by i te partie pokazac - Obojczyk lezy wygnij go bardziej i pokaz wyrostki -Biceps nie wchodzi na miesnie ramienia tylko chowa sie podnim mniej wiecej zchodzac sie z miesniami cyckow To co najwazniejsze czyli proporcje popraw odrazu kiedy jeszcze nie masz ostro zageszczonej siatki bo reszte mozna poprawic pozniej. Masz potencjal, ale musisz sie ostro posilkowac refkami przynajmniej narazie. Powodzenia !
Morfeusz Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 Dzięki za komentarze, wiem że może nie jest najlepiej, ale znowu dużego doświadczenia w modelowaniu postaci nie mam, może zabrzmi głupio ale ta postac to dopiero moja 4, z czego ta jast najbardziej ukończona, o pierwszej szkoda gadac, ale z biegiem czasu kolejne byly coraz lepsze, mam nadzieje ze i w przyszlosci bedzie coraz lepiej z moimi skilami odnosnie modelowania. Ja również nie jestem zbytnio zadowolny z siadki, moim idolem odnośnie budowy siatki jest Stahlberg, probuje sie na nim wzorowac, oczywiście dużo mi do niego brakuje, ale robie co moge, biorąc pod uwagę również fakt iż na grafike nie mam za dóżo czasu , jestem z tego modelu całkiem zadowolony, dorobie jeszce pare rzeczy a potem mam zamiar zabrac sie za modelowanie ubioru. Pozdrawiam ----------------------------------------------------------------------- BiteFight http://s2.bitefight.pl/c.php?uid=45237 MonsterGame http://www.monstersgame.pl/?ac=vid&vid=17000527 -----------------------------------------------------------------------
KLICEK Napisano 6 Marzec 2006 Napisano 6 Marzec 2006 Dlugosc rak dobra, ale zle jest umiejscowiony lokiec pamietaj ze dlugosc przedramienia = dlugosci do ramienia, czyli lokiec troszke w dol :) Co do siatki nie patrze na nia bo moim zdaniem jezeli model wyglada dobrze to siatka nie musi byc jakas super dobra z przemyslaniem sthelberowskim ktore sie nie sprawdza w stillach, tylko bardziej pod animki.
Morfeusz Napisano 6 Marzec 2006 Autor Napisano 6 Marzec 2006 Witam ponownie, teraz przeszedłem do fazy ubioru oto spodnie, oczywiście jeszce nie skończone trzeba w nich dorobić to i owo, ile widziane wskazówki odnośnie ubioru, może ma ktoś pomysł na kieszenie bo nieweim jak za nie się zabrać, z góry dzięki. ------------------------------------------------------------------------------------------------- BiteFight http://s2.bitefight.pl/c.php?uid=45237 MonsterGame http://www.monstersgame.pl/?ac=vid&vid=17000527 -------------------------------------------------------------------------------------------------
Owen Napisano 6 Marzec 2006 Napisano 6 Marzec 2006 Witam, twarz mi sie podoba rzeczywiscie podobna, z brzuchem i klatka jest cos nie tak, ale skoro bedzie garniteks to po co cialo. Spodnie ladnie ale o rozporku zapomniales, chociaz w zasadzie nie potrzebny, bo ptaszka nie ma:P
slizgi Napisano 6 Marzec 2006 Napisano 6 Marzec 2006 no z mordki jak zywy, ale fakt jak juz owen zauwazyl jak bedzie mial wdzianko to szkoda poly na cialo...
Morfeusz Napisano 11 Marzec 2006 Autor Napisano 11 Marzec 2006 Witam, fakt faktem, że będzie w ubraniu i można by pominąć modelowanie ciała, ale robie to w formie treningu, tak jak mói pewne powiedzenie: "Praktyka czyni mistrza", zatem trzeba ćwiczyć by być lepszym. Oto kolejny update. Pozdrawiam.
Morfeusz Napisano 12 Marzec 2006 Autor Napisano 12 Marzec 2006 Witam, prosec modelowania uznaje za zamkniety, teraz zajmuje sie teksturowaniem, niestety cos nie zabardzo mi to wychodzi, zreszta sami mozecie zobaczyc, jesli macie jakies wskazówki odnosnie realistycznie wygladajacego materiału , to nie krepujcie sie i piszcie tutaj, jesli macie pomysł na skóre to tez mozecie pisac , aczkolwiek ten shader ktorgo urzylem, nie jest na stale, mam zamiar namalowac cala teksturke postaci w ps. Ale zanim zajme sie skora najpierw bede musial zdjac uv,( nie zabardzo za tym przepadam). Ok, juz nie truje tylko wrzucam update. Pozdrawiam.
Conrad Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 sylwetka troche nie podobna, twarz oweszem widać odrazu kto to jeśli kojarzy sie aktora, a te buty sa brzydkie, jak na moj gust.
Morfeusz Napisano 18 Marzec 2006 Autor Napisano 18 Marzec 2006 Ok , a tu wersja juz z gotową tekstura, teksturka w orginale jest wielkosci 2024x2024 px , została namalowana w ps.
Morfeusz Napisano 18 Marzec 2006 Autor Napisano 18 Marzec 2006 Pobawiłem się troche w ps, dodałem to i owo. Oto wersja finalna. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się