Skocz do zawartości

Postać 3D: Transporter


Morfeusz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, oto kolejny wip jaki tu umieszczm (mam nadzieje ze tym razem skoncze). Tym razem będzie to postać głównego bochatera z filmu "transporter" (Jason Statham). Poniżej rezultat tego co narazie osiągnołem w tym temacie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

czy to nie jest ten koles, co grał w Duchach Marsa (ostatnio bylo na Polsacie) i Przekręcie (Snatch) ?

 

co do modelu, to bardzo mi sie podoba. jedyne co, to bym nieco poprawił pod oczami i zmienił uszy na mniej elfickie (chyba ze to wina ustaweinia kamery)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslalem ze model to bedzie majster sztyk przysiegam glowa zapowiada model na swiatowym poziomie niestety cialo pozostawia duuuuzo do zyczenia :(

 

Sorka ze tak na wstepie zdolowalem, ok juz postaram sie chociaz troszke okreslic co i jak lista jest dluga wiec na poczatek najwazniejsze rzeczy ktore powinny isc do poprawki odrazu : (wiem z jakiej refki to robiles przynajmniej mi sie tak wydaje i polecam zmiane na cos z 3dsk czy jak to tam sie zwie)

 

- Wielkosc klatki piersiowej w porowniu do miedniy , klata zdecydowanie za duza

-dlugosc rak , pamietaj ze dlonie zaczynaja sie mniej wiecej w miejscu gdzie wyrasta panom ptaszek, lokcie mniej wiecej w dolnej granicy zeberek

-Miesnie brzucha, i miesnie zebate poprostu sa z kosmosu :(

- Palce u stop zle

-Brzuszek jest calkowicie inaczej zbodowany, do tego miesnie ciagnace sie od pachwin na "boczki" ktore zaznaczyles to wypadalo by i te partie pokazac

- Obojczyk lezy wygnij go bardziej i pokaz wyrostki

-Biceps nie wchodzi na miesnie ramienia tylko chowa sie podnim mniej wiecej zchodzac sie z miesniami cyckow

 

To co najwazniejsze czyli proporcje popraw odrazu kiedy jeszcze nie masz ostro zageszczonej siatki bo reszte mozna poprawic pozniej.

 

Masz potencjal, ale musisz sie ostro posilkowac refkami przynajmniej narazie.

 

Powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze, wiem że może nie jest najlepiej, ale znowu dużego doświadczenia w modelowaniu postaci nie mam, może zabrzmi głupio ale ta postac to dopiero moja 4, z czego ta jast najbardziej ukończona, o pierwszej szkoda gadac, ale z biegiem czasu kolejne byly coraz lepsze, mam nadzieje ze i w przyszlosci bedzie coraz lepiej z moimi skilami odnosnie modelowania. Ja również nie jestem zbytnio zadowolny z siadki, moim idolem odnośnie budowy siatki jest Stahlberg, probuje sie na nim wzorowac, oczywiście dużo mi do niego brakuje, ale robie co moge, biorąc pod uwagę również fakt iż na grafike nie mam za dóżo czasu , jestem z tego modelu całkiem zadowolony, dorobie jeszce pare rzeczy a potem mam zamiar zabrac sie za modelowanie ubioru. Pozdrawiam

 

-----------------------------------------------------------------------

BiteFight http://s2.bitefight.pl/c.php?uid=45237

MonsterGame http://www.monstersgame.pl/?ac=vid&vid=17000527

-----------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlugosc rak dobra, ale zle jest umiejscowiony lokiec pamietaj ze dlugosc przedramienia = dlugosci do ramienia, czyli lokiec troszke w dol :)

 

Co do siatki nie patrze na nia bo moim zdaniem jezeli model wyglada dobrze to siatka nie musi byc jakas super dobra z przemyslaniem sthelberowskim ktore sie nie sprawdza w stillach, tylko bardziej pod animki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, teraz przeszedłem do fazy ubioru oto spodnie, oczywiście jeszce nie skończone trzeba w nich dorobić to i owo, ile widziane wskazówki odnośnie ubioru, może ma ktoś pomysł na kieszenie bo nieweim jak za nie się zabrać, z góry dzięki.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

BiteFight http://s2.bitefight.pl/c.php?uid=45237

MonsterGame http://www.monstersgame.pl/?ac=vid&vid=17000527

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, twarz mi sie podoba rzeczywiscie podobna, z brzuchem i klatka jest cos nie tak, ale skoro bedzie garniteks to po co cialo. Spodnie ladnie ale o rozporku zapomniales, chociaz w zasadzie nie potrzebny, bo ptaszka nie ma:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, fakt faktem, że będzie w ubraniu i można by pominąć modelowanie ciała, ale robie to w formie treningu, tak jak mói pewne powiedzenie: "Praktyka czyni mistrza", zatem trzeba ćwiczyć by być lepszym. Oto kolejny update. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, prosec modelowania uznaje za zamkniety, teraz zajmuje sie teksturowaniem, niestety cos nie zabardzo mi to wychodzi, zreszta sami mozecie zobaczyc, jesli macie jakies wskazówki odnosnie realistycznie wygladajacego materiału , to nie krepujcie sie i piszcie tutaj, jesli macie pomysł na skóre to tez mozecie pisac , aczkolwiek ten shader ktorgo urzylem, nie jest na stale, mam zamiar namalowac cala teksturke postaci w ps. Ale zanim zajme sie skora najpierw bede musial zdjac uv,( nie zabardzo za tym przepadam). Ok, juz nie truje tylko wrzucam update. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności