Skocz do zawartości

Scena 3D: mój przyszły pokój


Wichur

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sobie robie w maxie wygląd przyszego pokoju :)

 

Render przy użyciu V-Ray... mam słabego kompa, więc render robi długo :/

Na pierwszym renderze widac zły cieńm, coś śmiesznie mi vray wyrenderował :) ale juz to porpawiłem.

 

pokoj2oi.jpg

pokoj25kf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dobra...

... przy monitorze po prawej za gróbe te pułeczki jesli masz zamiar utrzymać takie zbliżenie na monitor to pooddzielaj te deski (półki) od pionowej/zrób małą sczelinkę..realniej będzie wyglądało.

~textury.. na renderze 2 widać jak by biurko było wykonane z litego drewna (znowu pułki) w rzeczywistości jest to płyta wiurowa z okleiną, więc poobserwój jak są ułożone nitki .

~ za czarne te uszczelki przy szybach :)

 

Fajnie jest popraw pare żeczy i dalej do roboty pozdrawiam/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć zapowiada się łanie ale za bardzo masz przepalone okolice okna i za ciemno w rogu. co do tekstury to fakt że wygląda jednolicie ale wystarczy odłączyć część faców i nałożyć poziome mapowanie nawet tej samej tekstury zgubi się troche efekt powtarzalności, czekam na updaty.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć zapowiada się łanie ale za bardzo masz przepalone okolice okna i za ciemno w rogu. co do tekstury to fakt że wygląda jednolicie ale wystarczy odłączyć część faców i nałożyć poziome mapowanie nawet tej samej tekstury zgubi się troche efekt powtarzalności, czekam na updaty.pzdr

 

Tam jest ciemno a tam jasno :D wlasnie nie wiem jak ti usunac, nie znam sie dobrze na vrayu

 

 

 

 

 

[jasno - ciemno] poprawilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze, ze masz v-raya, wiec mozesz zrobić nieco bardziej bajerancki materiał na biurko - pod Reflective są dwie wartosci: 1,0 oraz 50.

te pierwszą zmniejsz na np. 0,8 (wtedy biurko nie bedzie takie lustrzane, tylko nieco matowe) a 50 do 10 lub mniej (sampling, do próbnych renderów IMO 5 zupelnie starczy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie jest dobrze może na razie nie renderuj z materiałami tylko daj jeden materiał lekko szary na wszystkie obiekty to przyspieszy render ja bym proponował zmienić też vray'a na nowszego bo przydała by się tutaj light mapa

 

Zmienilem na Vray 1.47 ale jakos inaczej renderuje... dziwnie i jeszcze dluzej oblicza GI. Przystosowalem sie bardziej do ustawien starszego vraya. Moze ktos podsunie jakies wskazowki przy nowszym vray'u co mozna wykorzystac do lepszego efektu.

 

mrkrzysiek: lightmap dziwnie robi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności