Napisano 3 Marzec 200619 l Tak sobie robie w maxie wygląd przyszego pokoju :) Render przy użyciu V-Ray... mam słabego kompa, więc render robi długo :/ Na pierwszym renderze widac zły cieńm, coś śmiesznie mi vray wyrenderował :) ale juz to porpawiłem.
Napisano 3 Marzec 200619 l Dobra... ... przy monitorze po prawej za gróbe te pułeczki jesli masz zamiar utrzymać takie zbliżenie na monitor to pooddzielaj te deski (półki) od pionowej/zrób małą sczelinkę..realniej będzie wyglądało. ~textury.. na renderze 2 widać jak by biurko było wykonane z litego drewna (znowu pułki) w rzeczywistości jest to płyta wiurowa z okleiną, więc poobserwój jak są ułożone nitki . ~ za czarne te uszczelki przy szybach :) Fajnie jest popraw pare żeczy i dalej do roboty pozdrawiam/
Napisano 3 Marzec 200619 l cześć zapowiada się łanie ale za bardzo masz przepalone okolice okna i za ciemno w rogu. co do tekstury to fakt że wygląda jednolicie ale wystarczy odłączyć część faców i nałożyć poziome mapowanie nawet tej samej tekstury zgubi się troche efekt powtarzalności, czekam na updaty.pzdr
Napisano 3 Marzec 200619 l Autor cześć zapowiada się łanie ale za bardzo masz przepalone okolice okna i za ciemno w rogu. co do tekstury to fakt że wygląda jednolicie ale wystarczy odłączyć część faców i nałożyć poziome mapowanie nawet tej samej tekstury zgubi się troche efekt powtarzalności, czekam na updaty.pzdr Tam jest ciemno a tam jasno :D wlasnie nie wiem jak ti usunac, nie znam sie dobrze na vrayu [jasno - ciemno] poprawilem
Napisano 3 Marzec 200619 l a w jaki sposób rendrujesz jakie masz ustawienia zrób zrzut ekranu z ustawieniami może coś się doradzi. sam już dawno nie używałem tej wersji vraya także nie poradze tak z pamięci.
Napisano 3 Marzec 200619 l Autor Zmienilem texture... dalem lekko odblyskowy material... jeszcze jest w miare ciemno w katach... ale poprawie :)
Napisano 3 Marzec 200619 l widze, ze masz v-raya, wiec mozesz zrobić nieco bardziej bajerancki materiał na biurko - pod Reflective są dwie wartosci: 1,0 oraz 50. te pierwszą zmniejsz na np. 0,8 (wtedy biurko nie bedzie takie lustrzane, tylko nieco matowe) a 50 do 10 lub mniej (sampling, do próbnych renderów IMO 5 zupelnie starczy)
Napisano 3 Marzec 200619 l Teraz lepiej wyglada. Mam pytanie co to jest to w lewym rogu, nad pułeczkami ??
Napisano 3 Marzec 200619 l a co Ty taki ciekawski :P hehe troche nie za bardzo lustrzane te meble znaczy sie tam u gory bardzo dokladnie odbijaja :P ale nie wiem ja sie tam nie znam :p
Napisano 3 Marzec 200619 l Autor Teraz lepiej wyglada. Mam pytanie co to jest to w lewym rogu, nad pułeczkami ?? tez nie wiem co to jest :) jakies dziwne rzeczy mi renderuje, ktorych wogole nie robilem :D
Napisano 4 Marzec 200619 l no nie jest dobrze może na razie nie renderuj z materiałami tylko daj jeden materiał lekko szary na wszystkie obiekty to przyspieszy render ja bym proponował zmienić też vray'a na nowszego bo przydała by się tutaj light mapa
Napisano 5 Marzec 200619 l Autor no nie jest dobrze może na razie nie renderuj z materiałami tylko daj jeden materiał lekko szary na wszystkie obiekty to przyspieszy render ja bym proponował zmienić też vray'a na nowszego bo przydała by się tutaj light mapa Zmienilem na Vray 1.47 ale jakos inaczej renderuje... dziwnie i jeszcze dluzej oblicza GI. Przystosowalem sie bardziej do ustawien starszego vraya. Moze ktos podsunie jakies wskazowki przy nowszym vray'u co mozna wykorzystac do lepszego efektu. mrkrzysiek: lightmap dziwnie robi :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto