Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Z góry przepraszam, jeśli dubluję jakis temat, ale nie doszukałem się tu rozwiązania swojego problemu.

 

Cel na początek mam prosty: zrobić trójwymiarowy model ozdobnego kuferka. Obrysowalem jego kontur patrząc z lewej strony i teraz nie wiem.... jak nadać mu długość/głębię. Na razie jestem na tym etapie:

 

screen8zn.jpg

 

 

 

I jak teraz połączyć oba boki :) ?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zastosuj modyfikator extrude.

A tak na marginesie sądzę, że lepiej to robi inną techniką - polymodeling.

Napisano

drugi ci nie potrzebny. możesz dać modyfikator extrude i podać długość. jeżeli masz poprawną krzywą (dwa zamknięte kształty, szkrzyni i wieka), możesz też przekonwertować krzywą do editable poly (prawy myszy > convert to) a następnie nadać modyfikator shell.

Napisano

Jeśli jednak nadal chcesz połączyć figury:

 

1. Edittable spline

2. Attach (oba obiekty typu spline połączyć)

3. Modyfikator CrossSection

4. Jeśłi masz dobrą siatkę - modyfikator surface

 

I się połączyło... Psypadek? ;]

Napisano

Huter....wszystko ladnie ale przy takim zageszczeniu vertexow nie bedize boku wiec extrude najlepsze rozwiazanie

Napisano
  Bruneq napisał:
Huter....wszystko ladnie ale przy takim zageszczeniu vertexow nie bedize boku wiec extrude najlepsze rozwiazanie

 

 

Wiem ... dla tego napisałem: Jeśli masz dobrą siatkę - modyfikator surface ... a jeśli nie ... to do naprawy, bo nie zadziała - rzecz oczywista ... ale bez surface połączenie i tak zajdzie i o to autorowi wątku chyba chodziło ... surface to tylko dodatek ;]

Napisano

a ja bym uzyl modyfikatora bevel bo mozna od razu zrobic chamfery :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności