Skocz do zawartości

Problem początkującego


Gość Vangel

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Vangel

Z góry przepraszam, jeśli dubluję jakis temat, ale nie doszukałem się tu rozwiązania swojego problemu.

 

Cel na początek mam prosty: zrobić trójwymiarowy model ozdobnego kuferka. Obrysowalem jego kontur patrząc z lewej strony i teraz nie wiem.... jak nadać mu długość/głębię. Na razie jestem na tym etapie:

 

screen8zn.jpg

 

 

 

I jak teraz połączyć oba boki :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

drugi ci nie potrzebny. możesz dać modyfikator extrude i podać długość. jeżeli masz poprawną krzywą (dwa zamknięte kształty, szkrzyni i wieka), możesz też przekonwertować krzywą do editable poly (prawy myszy > convert to) a następnie nadać modyfikator shell.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jednak nadal chcesz połączyć figury:

 

1. Edittable spline

2. Attach (oba obiekty typu spline połączyć)

3. Modyfikator CrossSection

4. Jeśłi masz dobrą siatkę - modyfikator surface

 

I się połączyło... Psypadek? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huter....wszystko ladnie ale przy takim zageszczeniu vertexow nie bedize boku wiec extrude najlepsze rozwiazanie

 

 

Wiem ... dla tego napisałem: Jeśli masz dobrą siatkę - modyfikator surface ... a jeśli nie ... to do naprawy, bo nie zadziała - rzecz oczywista ... ale bez surface połączenie i tak zajdzie i o to autorowi wątku chyba chodziło ... surface to tylko dodatek ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności