Jump to content

Problem początkującego


Guest Vangel

Recommended Posts

Guest Vangel

Z góry przepraszam, jeśli dubluję jakis temat, ale nie doszukałem się tu rozwiązania swojego problemu.

 

Cel na początek mam prosty: zrobić trójwymiarowy model ozdobnego kuferka. Obrysowalem jego kontur patrząc z lewej strony i teraz nie wiem.... jak nadać mu długość/głębię. Na razie jestem na tym etapie:

 

screen8zn.jpg

 

 

 

I jak teraz połączyć oba boki :) ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

drugi ci nie potrzebny. możesz dać modyfikator extrude i podać długość. jeżeli masz poprawną krzywą (dwa zamknięte kształty, szkrzyni i wieka), możesz też przekonwertować krzywą do editable poly (prawy myszy > convert to) a następnie nadać modyfikator shell.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli jednak nadal chcesz połączyć figury:

 

1. Edittable spline

2. Attach (oba obiekty typu spline połączyć)

3. Modyfikator CrossSection

4. Jeśłi masz dobrą siatkę - modyfikator surface

 

I się połączyło... Psypadek? ;]

Link to comment
Share on other sites

Huter....wszystko ladnie ale przy takim zageszczeniu vertexow nie bedize boku wiec extrude najlepsze rozwiazanie

 

 

Wiem ... dla tego napisałem: Jeśli masz dobrą siatkę - modyfikator surface ... a jeśli nie ... to do naprawy, bo nie zadziała - rzecz oczywista ... ale bez surface połączenie i tak zajdzie i o to autorowi wątku chyba chodziło ... surface to tylko dodatek ;]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy