Napisano 12 Marzec 200619 l Z góry przepraszam, jeśli dubluję jakis temat, ale nie doszukałem się tu rozwiązania swojego problemu. Cel na początek mam prosty: zrobić trójwymiarowy model ozdobnego kuferka. Obrysowalem jego kontur patrząc z lewej strony i teraz nie wiem.... jak nadać mu długość/głębię. Na razie jestem na tym etapie: I jak teraz połączyć oba boki :) ?
Napisano 12 Marzec 200619 l Zastosuj modyfikator extrude. A tak na marginesie sądzę, że lepiej to robi inną techniką - polymodeling.
Napisano 12 Marzec 200619 l drugi ci nie potrzebny. możesz dać modyfikator extrude i podać długość. jeżeli masz poprawną krzywą (dwa zamknięte kształty, szkrzyni i wieka), możesz też przekonwertować krzywą do editable poly (prawy myszy > convert to) a następnie nadać modyfikator shell.
Napisano 13 Marzec 200619 l Jeśli jednak nadal chcesz połączyć figury: 1. Edittable spline 2. Attach (oba obiekty typu spline połączyć) 3. Modyfikator CrossSection 4. Jeśłi masz dobrą siatkę - modyfikator surface I się połączyło... Psypadek? ;]
Napisano 16 Marzec 200619 l Huter....wszystko ladnie ale przy takim zageszczeniu vertexow nie bedize boku wiec extrude najlepsze rozwiazanie
Napisano 16 Marzec 200619 l Huter....wszystko ladnie ale przy takim zageszczeniu vertexow nie bedize boku wiec extrude najlepsze rozwiazanie Wiem ... dla tego napisałem: Jeśli masz dobrą siatkę - modyfikator surface ... a jeśli nie ... to do naprawy, bo nie zadziała - rzecz oczywista ... ale bez surface połączenie i tak zajdzie i o to autorowi wątku chyba chodziło ... surface to tylko dodatek ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto