miwt Napisano 18 Kwiecień 2006 Share Napisano 18 Kwiecień 2006 wtc jest za niskie...a z wczesniejszych renderow sprawia wrazenie za szerokie...hmm proporcje mu cos leza...pomysl o tym:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Wątek przeniesiony do działu Galeria 3d - odświeżam ze względu na date ostatniego posta co da możliwośc oceny efektu końcowego. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 1 Maj 2006 Autor Share Napisano 1 Maj 2006 Tak jest to koniec długiego dłubania w tej scenie, lepiej nie potrafie (narazie), ostatni update w pierwszym wątku pozdrawiam i dziękuje za uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 materiały kiepskie :/ mi bardziej podoba się wersja bez shaderów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 jak by wywalić 2/3 dołu obrazka to by uszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 na pewno sie nad tym sporo napracowales ale materialy mozna by tez dopracować bo tak bajkowo to wygląda, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Shaderki trochę niezbyt realistyczne. Oświetlenie też nie całkiem - nie pasuje do koloru nieba. Co oczywiście nie znaczy, że nie może z tego całkiem przyjemna pracka. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 kolorowy maxwell byłby chyba fotką :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmo Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Tak jest to koniec długiego dłubania w tej scenie Wcale nie było tak długo ;) Gdzyby nie ten mało realistyczny render to byłoby naprawde nieźle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 mi sie kolorki nie podobaja, za czyste, za malo sie dzieje... pierwsze dwa renderki oczywiscie. popracuj nad brudem w texturach, nie ma tak idelnie czystych powierzchni. oswietlenie nie jest za dobre, jak juz jest jasno to cienie sa ciemniejsze, jak nie jest za jasno to cienie nie sa juz tak ciemne ale jest juz tez cien miekki i gi. a u ciebie to ani za jasne ani cienie nieodpracowane. ostatni renderek (czarnobialy) jest najlepszy, wlasnie z braku koloru, ale i tez ujecie lepsze, juz nie widac tak wielkiej pustki na ulicach. no i daje taki klimat do tej pracki, z lat 40. dorob wiecej ludzi, ale tak zeby cos sie dzialo, np kogos z gazeta na przystanku, dzieci, psy, liscie w postprodukcji nawet jak juz nie w scenie. tak zeby cos sie dzialo. teraz to taka martwa scena jest. jedynie jak juz wspomnialem ten renderek czarnobialy ma klimat. materialy i swiatlo to u ciebie kuleje wg mnie albo moze akurat tylko w tej akurat scence cos ci nie wyszlo. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 1 Maj 2006 Autor Share Napisano 1 Maj 2006 nie potrafie zrobić realistycznych materiałów (jeszcze), do tej sceny nic nie dorobię bo komp (mój) jej nie wytrzymuje - tam jest ponad 3,5 miliona poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 z tego co widze, jezeli nie bedzie zblizen to ludzie moga byc spokojnie bardzo low poly, duzo zaoszczedzisz, samochody te dalej tez moga byc low poly, zreszta te z przodu tez nie potrzebuja gestej siatki jezeli nie bedzie zblizen. pokaz siatke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi