miwt Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 wtc jest za niskie...a z wczesniejszych renderow sprawia wrazenie za szerokie...hmm proporcje mu cos leza...pomysl o tym:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Wątek przeniesiony do działu Galeria 3d - odświeżam ze względu na date ostatniego posta co da możliwośc oceny efektu końcowego. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piksar Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 Tak jest to koniec długiego dłubania w tej scenie, lepiej nie potrafie (narazie), ostatni update w pierwszym wątku pozdrawiam i dziękuje za uwagi Link to comment Share on other sites More sharing options...
javor Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 materiały kiepskie :/ mi bardziej podoba się wersja bez shaderów :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 jak by wywalić 2/3 dołu obrazka to by uszło Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 na pewno sie nad tym sporo napracowales ale materialy mozna by tez dopracować bo tak bajkowo to wygląda, pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Shaderki trochę niezbyt realistyczne. Oświetlenie też nie całkiem - nie pasuje do koloru nieba. Co oczywiście nie znaczy, że nie może z tego całkiem przyjemna pracka. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 kolorowy maxwell byłby chyba fotką :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darmo Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Tak jest to koniec długiego dłubania w tej scenie Wcale nie było tak długo ;) Gdzyby nie ten mało realistyczny render to byłoby naprawde nieźle :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zio_mal Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 mi sie kolorki nie podobaja, za czyste, za malo sie dzieje... pierwsze dwa renderki oczywiscie. popracuj nad brudem w texturach, nie ma tak idelnie czystych powierzchni. oswietlenie nie jest za dobre, jak juz jest jasno to cienie sa ciemniejsze, jak nie jest za jasno to cienie nie sa juz tak ciemne ale jest juz tez cien miekki i gi. a u ciebie to ani za jasne ani cienie nieodpracowane. ostatni renderek (czarnobialy) jest najlepszy, wlasnie z braku koloru, ale i tez ujecie lepsze, juz nie widac tak wielkiej pustki na ulicach. no i daje taki klimat do tej pracki, z lat 40. dorob wiecej ludzi, ale tak zeby cos sie dzialo, np kogos z gazeta na przystanku, dzieci, psy, liscie w postprodukcji nawet jak juz nie w scenie. tak zeby cos sie dzialo. teraz to taka martwa scena jest. jedynie jak juz wspomnialem ten renderek czarnobialy ma klimat. materialy i swiatlo to u ciebie kuleje wg mnie albo moze akurat tylko w tej akurat scence cos ci nie wyszlo. pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piksar Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 nie potrafie zrobić realistycznych materiałów (jeszcze), do tej sceny nic nie dorobię bo komp (mój) jej nie wytrzymuje - tam jest ponad 3,5 miliona poly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zio_mal Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 z tego co widze, jezeli nie bedzie zblizen to ludzie moga byc spokojnie bardzo low poly, duzo zaoszczedzisz, samochody te dalej tez moga byc low poly, zreszta te z przodu tez nie potrzebuja gestej siatki jezeli nie bedzie zblizen. pokaz siatke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts