Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no mam ten shader ale nie mogę tego poprawmie zrenderowa obiekt staje się czarny, czyli mam obiekt wybieram lambert przpisuję do obiektu otwieram atrybuty lamberta i wybieram color przechodzę do sekcji mentel ray wydieram ten shader (wszystko domyslnie ) renderuje mentelem zaznaczam w render option contours a obiekt i tak jest czarny co z tym zrobic a może te shadery domyślne w mentalu ale niemiłosiernie mi wtedy muli render

Napisano

W mentalu całkiem ładnie to wychodzi, z tym, że nie jest to taka typowo prawdziwa siatka. Jak pamietam mental używa koordynatów uv do ustawienia siatki i nie jest to na tyle siatka modelu co po prostu siatka.

Napisano

mintrill > przecież tam w tym tucie robie wszystko jak jest napisane a tu nic, a jakoś przyzwoicie to przetłumaczyłem, efekt przy render globals przy którym wszytkie shadery mi przyjmie a okno connection editor nie wyskakuje, co ja tam źle zrobiłem bo przecież tylko tego Outliner się nakłada na obiekt i nic więcej a renderuje się z kamery z shaderem. Obiekt w efekcie jest cały czarny.? jak wszystko pójdzie dobrze to sam napiszę tuta i umieszczę go gdzieś na stronce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności