Napisano 30 Marzec 200618 l po co sięgać tak daleko? made by Vorek :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=18166
Napisano 31 Marzec 200618 l Autor no mam ten shader ale nie mogę tego poprawmie zrenderowa obiekt staje się czarny, czyli mam obiekt wybieram lambert przpisuję do obiektu otwieram atrybuty lamberta i wybieram color przechodzę do sekcji mentel ray wydieram ten shader (wszystko domyslnie ) renderuje mentelem zaznaczam w render option contours a obiekt i tak jest czarny co z tym zrobic a może te shadery domyślne w mentalu ale niemiłosiernie mi wtedy muli render
Napisano 8 Kwiecień 200618 l Autor vector render dobra ale on niezbyt ciekawie renderuje siatkę, a w mental ray da się to zrobić może jakiś link do tuta
Napisano 8 Kwiecień 200618 l W mentalu całkiem ładnie to wychodzi, z tym, że nie jest to taka typowo prawdziwa siatka. Jak pamietam mental używa koordynatów uv do ustawienia siatki i nie jest to na tyle siatka modelu co po prostu siatka.
Napisano 9 Kwiecień 200618 l Autor ciekawe te tuty na stronie jak będę miał możliwośc to je sciągnę i sprawdzę w domu, bo puki co szkoła czeka.
Napisano 20 Kwiecień 200618 l Autor mintrill > przecież tam w tym tucie robie wszystko jak jest napisane a tu nic, a jakoś przyzwoicie to przetłumaczyłem, efekt przy render globals przy którym wszytkie shadery mi przyjmie a okno connection editor nie wyskakuje, co ja tam źle zrobiłem bo przecież tylko tego Outliner się nakłada na obiekt i nic więcej a renderuje się z kamery z shaderem. Obiekt w efekcie jest cały czarny.? jak wszystko pójdzie dobrze to sam napiszę tuta i umieszczę go gdzieś na stronce
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto