mandragora Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 jak w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Remedy Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 Przeszukaj forum, pytano o to już wielokrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 http://www.highend3d.com/maya/downloads/shaders/3886.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 30 Marzec 2006 Autor Share Napisano 30 Marzec 2006 dzięki naprawde takie coś się przydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 po co sięgać tak daleko? made by Vorek :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=18166 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 tweety - ale to o maykę chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 30 Marzec 2006 Autor Share Napisano 30 Marzec 2006 no właśnie to samo co pisze przedmówca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 31 Marzec 2006 Autor Share Napisano 31 Marzec 2006 no mam ten shader ale nie mogę tego poprawmie zrenderowa obiekt staje się czarny, czyli mam obiekt wybieram lambert przpisuję do obiektu otwieram atrybuty lamberta i wybieram color przechodzę do sekcji mentel ray wydieram ten shader (wszystko domyslnie ) renderuje mentelem zaznaczam w render option contours a obiekt i tak jest czarny co z tym zrobic a może te shadery domyślne w mentalu ale niemiłosiernie mi wtedy muli render Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 4 Kwiecień 2006 Share Napisano 4 Kwiecień 2006 1. Use MayaVectorRender instead! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 8 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2006 vector render dobra ale on niezbyt ciekawie renderuje siatkę, a w mental ray da się to zrobić może jakiś link do tuta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 8 Kwiecień 2006 Share Napisano 8 Kwiecień 2006 http://www.jhavna.net/main.php?page=contour/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathix Napisano 8 Kwiecień 2006 Share Napisano 8 Kwiecień 2006 W mentalu całkiem ładnie to wychodzi, z tym, że nie jest to taka typowo prawdziwa siatka. Jak pamietam mental używa koordynatów uv do ustawienia siatki i nie jest to na tyle siatka modelu co po prostu siatka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2006 ciekawe te tuty na stronie jak będę miał możliwośc to je sciągnę i sprawdzę w domu, bo puki co szkoła czeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 20 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2006 mintrill > przecież tam w tym tucie robie wszystko jak jest napisane a tu nic, a jakoś przyzwoicie to przetłumaczyłem, efekt przy render globals przy którym wszytkie shadery mi przyjmie a okno connection editor nie wyskakuje, co ja tam źle zrobiłem bo przecież tylko tego Outliner się nakłada na obiekt i nic więcej a renderuje się z kamery z shaderem. Obiekt w efekcie jest cały czarny.? jak wszystko pójdzie dobrze to sam napiszę tuta i umieszczę go gdzieś na stronce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się