Skocz do zawartości

CryEngine2 - Crysis - FarCry2


naeq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, głosy donoszą o nadchodzącej wielkimi krokami premierze nowej gry "Crysis" oraz peirwszego enginu wykorzystującego DX10 ... na dole daje linki do Filmów oraz Screeny, niektóre dosłownie rozwalają...

 

Screeny >> http://www.gamershell.com/pc/crysis/screenshots.html

 

HD Demo 1 >> http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1190

HD Demo 2 >> http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1363

 

Dyskutujcie !! ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no też tak sobie myślałem pewnego razu, jak fajnie było by zobaczyć jedno okienko z maxa w którym myło by wsyztsko w realtime, wraz z cieniami, shadingiem i GI, można było by sobie textórować i budować w realtime... no prawdopodobnie na tym enginie gdyby zorbić edytor na takiej podstawie dało by się :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAlcom3D - nie dało by się.

 

Gry to w większości przypadków oszustwo. Wcześniej przeliczone światła, systemy ukrywania niewidocznych ścianek i wiele innych, na ogól niedostrzegalnych rzeczy.

 

Viewport z natury musi być bardziej 'otwarty' od jakiegokolwiek engine. Choć XSI potrafi wyświetlić cienie we viewporcie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm FAlcom3D widze że cie natchnołem ;)

No ja poważnie mysle czy nie przerzucić sie z mentala na DX'a w max 8 sa juz shadery DX 9 jest to jakis poczatek, liczenie takich rzeczy w ilosci minimum 25 klatek na sekunde, bo tylko wówczas ma to sens, to co mogło by to policzyć w pełna godzine :] oj niebawem wiele sie zmieni w grafice komputerowej tak czuje. No a takie gry chm czuje że drastycznie wzrośnie ilosc zawałów, zapaści i ataków epileptycznych :] BĘDZIE FAJNIE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no też tak sobie myślałem pewnego razu, jak fajnie było by zobaczyć jedno okienko z maxa w którym myło by wsyztsko w realtime, wraz z cieniami, shadingiem i GI, można było by sobie textórować i budować w realtime... no prawdopodobnie na tym enginie gdyby zorbić edytor na takiej podstawie dało by się

Można by ;)

gdyby zintegrować w pełni silnik z softem3d. Znajomy zrobił to w mayce :) I ma tam gi-proste ale mimo wszystko, hdr, i inne bzdeciki w real time, potężnej karty wymaga, zresztą to co kiedyś pokazywałem na forum - to był tego efekt, natomiast procesu tworzenia nie dawałem ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleee ciiiicho sza, nie pytać. :)

Powiem tylko tyle, ze dopisal plugin - jego silnik to wszystko obsluguje. a to co wyzej - to tylko maly zakres mozliwosci, w rzeczywistosci jest w stanie wyswietluic duzo duzo wiecej ;)

Nie mam sie czym zachwycac - jakies tam crytekowe silniki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nieźle nieźle, jeżeli umiał to zaprogramować no i połączyć z DX (np. HDRI itd... ) to naprawde respekt :))

 

no ale jak widzicie te filmiki z CRYENGINU to widocznie w niedalekiej przyszłości takie rzeczy będą możliwe...

 

Można pwoiedzieć jak to mój kolega mawiał "zrywa czape" ... Jak dla mnie FarCry na CryEnginie jest ogółem świetny graficznie, ma masę opcji do przestawienia i tveakowania a co dopiero CryEngine2... to "zrywa czapę" ...

 

Heh, pozdrawiam wszystkich ;]

 

P.S. Jeszcze Enginy które naprawde wiele potrafią to Engin F.E.A.R. ( ten sam co w Codenamedzie) oraz Engin HL2 - Source; też świetny i bardzo wydajny ( nie porównuje się wydajnością go enginu FEAR, jest duuużo wydajniejszy, poproastu Source RoX :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)oraz Engin HL2 - Source; też świetny i bardzo wydajny ( nie porównuje się wydajnością go enginu FEAR, jest duuużo wydajniejszy, poproastu Source RoX :D )

Obawiam się że ta wydajność pod względem wymagań sprzętowych Source'a to zasługa w głównej mierze tego że nie ma on dynamicznego oświetlenia - jedynie radiosity dla struktur bsp. Niestety Dooma3 na Source nie zrobisz :(. Zwróć uwage np w jaki sposób są realizowane ruchome źródła światła na mapie de_prodigy w CSS - to fake'owane volumeryki, a oświetlenie jest statyczne. Więc byłbym daleki od zachwytu sorcem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz, parktycznie tak na to niepatrzałem, ten Engin tak wszystkim zaślepił oczyyże dopeiro teraz sobie to uświadomiłem... heh, nawet mnie się to zdażyło, no nie ;P co do Doom'a 3 to jest na co popatrzeć, i jest też to Engin dość Wydajny, ale... jedt idealnym przykłądmem jak wyglądają gry bez GI, w koncu jest tam tyle oświetlenia, w różnych miejscach ale oświetlenie praktycznie nie odbija się od powierzchni, moze to zasłuuga powierzchni metalowych jak w całym dommie, no ale... z kolei Autorzy Dooma chcieli własnie taki efekt, by było ciemno i mroczno, dlatego nie jest to minu jedynie takie napotkanie jak by ta gra wyglądała z GI czy Radiosity... czy Ambient Maps :)) pozdrawiam

 

P.S. pamiętam jak bawiłem się lampą na sznurach w jednym korytażu... no dosłownie miodzio, tymabardziej jakl spadła i się zgasiła i nastała ciemność.... grrrrrrrrr... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jak najbardziej wymiata w każdym szczególe, ale aby sie w pełni nim cieczyc trzeba bedzie poczekac na karty z hardware'owym wspomaganiem DX10. Czyli może GeForce 8800 Ultra GT Extereme OverClocked :p .

A i tak jeszcze karty nie będą obdarzone taką mocą, żeby obliczać GI w realtimie;

na razie producenci będą nam mydlić oczy różnymi trikami z jakąśtam dziwną nazwą " Ultra GI mapping "

a osoby, które sie nie będą znały pomyślą, że twórcy sie napracowali i ze mają najlepsze produkty i trzeba je kupować :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie grafika wymiata, Far Cry moze sie schować, mimo ze to praktycznie ten sam engine.

jak by sobie obejrzeć z paru metrów, to prawie jak filmik wygląda (szczegolnie w lesie), ale nadal nie potrafią zrobić porządnego ognia :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i tak jeszcze karty nie będą obdarzone taką mocą, żeby obliczać GI w realtimie;

na razie producenci będą nam mydlić oczy różnymi trikami z jakąśtam dziwną nazwą " Ultra GI mapping "

a osoby, które sie nie będą znały pomyślą, że twórcy sie napracowali i ze mają najlepsze produkty i trzeba je kupować

 

Karty od dawna mają taką moc, lecz programisci niektorzy nie maja :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja chciałem tylko powiedzieć że widziałem nowe far cry w filmowej odsłonie i to co mnie poruszylo to to iż interakcje typu poruszanie lisci które traciła postać czy slady na piasku byłyna poządku dziennym :]

bo wyglad to 1 a to co się dzieje to 2

mi właściwie zalezy na tym 2 ;) głownie jeslo o gry chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

x| kosmicznie te screeny wyglądają - ciekawe tylko jakiego sprzętu będzie to potrzebować bo jak znam życie to będą mogli sobie pogrć własciciele farm a nie przeciętny zjadacz chleba ;) druga sprawa - pewno odrazu będzie komputer w pudełku z grą żeby to pociągnąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezus !! czy wy to widzicie ?? masakra... przecież... nieeee... to nie możliwe....

 

crysis10_large.jpg

 

To już nie jest gra... to jest poprostu inny świat, chyba jak się bedzie grało w FarCry 2, to ię będzie wchodziło do teleporter który będzie nas teleportował do tego świata i tak sie będzie grało ;P rozwalające...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności