naeq Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 Witam, głosy donoszą o nadchodzącej wielkimi krokami premierze nowej gry "Crysis" oraz peirwszego enginu wykorzystującego DX10 ... na dole daje linki do Filmów oraz Screeny, niektóre dosłownie rozwalają... Screeny >> http://www.gamershell.com/pc/crysis/screenshots.html HD Demo 1 >> http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1190 HD Demo 2 >> http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1363 Dyskutujcie !! ;]
AGmakonts Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 OMFFFFFFFFG Na czym to polezie? Jestem tylko ciekaw kiedy bedzie się modelowac i teksturowac w real time na renderze.
naeq Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Napisano 11 Kwiecień 2006 no też tak sobie myślałem pewnego razu, jak fajnie było by zobaczyć jedno okienko z maxa w którym myło by wsyztsko w realtime, wraz z cieniami, shadingiem i GI, można było by sobie textórować i budować w realtime... no prawdopodobnie na tym enginie gdyby zorbić edytor na takiej podstawie dało by się :))
AGmakonts Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 no tak ale kazda karta grafiki siądzie przy 5 000 000 000 poly + gi i inne bajery
_michal Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 FAlcom3D - nie dało by się. Gry to w większości przypadków oszustwo. Wcześniej przeliczone światła, systemy ukrywania niewidocznych ścianek i wiele innych, na ogól niedostrzegalnych rzeczy. Viewport z natury musi być bardziej 'otwarty' od jakiegokolwiek engine. Choć XSI potrafi wyświetlić cienie we viewporcie ;]
damusTo Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 Hm FAlcom3D widze że cie natchnołem ;) No ja poważnie mysle czy nie przerzucić sie z mentala na DX'a w max 8 sa juz shadery DX 9 jest to jakis poczatek, liczenie takich rzeczy w ilosci minimum 25 klatek na sekunde, bo tylko wówczas ma to sens, to co mogło by to policzyć w pełna godzine :] oj niebawem wiele sie zmieni w grafice komputerowej tak czuje. No a takie gry chm czuje że drastycznie wzrośnie ilosc zawałów, zapaści i ataków epileptycznych :] BĘDZIE FAJNIE...
w!e8 Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 no też tak sobie myślałem pewnego razu, jak fajnie było by zobaczyć jedno okienko z maxa w którym myło by wsyztsko w realtime, wraz z cieniami, shadingiem i GI, można było by sobie textórować i budować w realtime... no prawdopodobnie na tym enginie gdyby zorbić edytor na takiej podstawie dało by się Można by ;) gdyby zintegrować w pełni silnik z softem3d. Znajomy zrobił to w mayce :) I ma tam gi-proste ale mimo wszystko, hdr, i inne bzdeciki w real time, potężnej karty wymaga, zresztą to co kiedyś pokazywałem na forum - to był tego efekt, natomiast procesu tworzenia nie dawałem ;d
w!e8 Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 Aleee ciiiicho sza, nie pytać. :) Powiem tylko tyle, ze dopisal plugin - jego silnik to wszystko obsluguje. a to co wyzej - to tylko maly zakres mozliwosci, w rzeczywistosci jest w stanie wyswietluic duzo duzo wiecej ;) Nie mam sie czym zachwycac - jakies tam crytekowe silniki :P
PAINbringer Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 ...O_O gaddamyt... i to w dodatku realtime w viewporcie.... A ma może coś takiego do Max'a? ;)
naeq Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Napisano 12 Kwiecień 2006 no nieźle nieźle, jeżeli umiał to zaprogramować no i połączyć z DX (np. HDRI itd... ) to naprawde respekt :)) no ale jak widzicie te filmiki z CRYENGINU to widocznie w niedalekiej przyszłości takie rzeczy będą możliwe... Można pwoiedzieć jak to mój kolega mawiał "zrywa czape" ... Jak dla mnie FarCry na CryEnginie jest ogółem świetny graficznie, ma masę opcji do przestawienia i tveakowania a co dopiero CryEngine2... to "zrywa czapę" ... Heh, pozdrawiam wszystkich ;] P.S. Jeszcze Enginy które naprawde wiele potrafią to Engin F.E.A.R. ( ten sam co w Codenamedzie) oraz Engin HL2 - Source; też świetny i bardzo wydajny ( nie porównuje się wydajnością go enginu FEAR, jest duuużo wydajniejszy, poproastu Source RoX :D )
PAINbringer Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 (...)oraz Engin HL2 - Source; też świetny i bardzo wydajny ( nie porównuje się wydajnością go enginu FEAR, jest duuużo wydajniejszy, poproastu Source RoX :D ) Obawiam się że ta wydajność pod względem wymagań sprzętowych Source'a to zasługa w głównej mierze tego że nie ma on dynamicznego oświetlenia - jedynie radiosity dla struktur bsp. Niestety Dooma3 na Source nie zrobisz :(. Zwróć uwage np w jaki sposób są realizowane ruchome źródła światła na mapie de_prodigy w CSS - to fake'owane volumeryki, a oświetlenie jest statyczne. Więc byłbym daleki od zachwytu sorcem ;)
naeq Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Napisano 13 Kwiecień 2006 no wiesz, parktycznie tak na to niepatrzałem, ten Engin tak wszystkim zaślepił oczyyże dopeiro teraz sobie to uświadomiłem... heh, nawet mnie się to zdażyło, no nie ;P co do Doom'a 3 to jest na co popatrzeć, i jest też to Engin dość Wydajny, ale... jedt idealnym przykłądmem jak wyglądają gry bez GI, w koncu jest tam tyle oświetlenia, w różnych miejscach ale oświetlenie praktycznie nie odbija się od powierzchni, moze to zasłuuga powierzchni metalowych jak w całym dommie, no ale... z kolei Autorzy Dooma chcieli własnie taki efekt, by było ciemno i mroczno, dlatego nie jest to minu jedynie takie napotkanie jak by ta gra wyglądała z GI czy Radiosity... czy Ambient Maps :)) pozdrawiam P.S. pamiętam jak bawiłem się lampą na sznurach w jednym korytażu... no dosłownie miodzio, tymabardziej jakl spadła i się zgasiła i nastała ciemność.... grrrrrrrrr... ;]
PAINbringer Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 ...Hehe nie chce żeby wyszło że niby nie lubie Sorca, więc przyznam się że jestem fanatykiem Halflife od kiedy tylko pamiętam ^^ Pozdrawiam
voyager Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 Silnik jak najbardziej wymiata w każdym szczególe, ale aby sie w pełni nim cieczyc trzeba bedzie poczekac na karty z hardware'owym wspomaganiem DX10. Czyli może GeForce 8800 Ultra GT Extereme OverClocked :p . A i tak jeszcze karty nie będą obdarzone taką mocą, żeby obliczać GI w realtimie; na razie producenci będą nam mydlić oczy różnymi trikami z jakąśtam dziwną nazwą " Ultra GI mapping " a osoby, które sie nie będą znały pomyślą, że twórcy sie napracowali i ze mają najlepsze produkty i trzeba je kupować :p
mkk3a Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 faktycznie grafika wymiata, Far Cry moze sie schować, mimo ze to praktycznie ten sam engine. jak by sobie obejrzeć z paru metrów, to prawie jak filmik wygląda (szczegolnie w lesie), ale nadal nie potrafią zrobić porządnego ognia :/
AGmakonts Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 fajny ogien zrobili w obliwionie ale to jest tam chyba tylko plane + tex
w!e8 Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 A i tak jeszcze karty nie będą obdarzone taką mocą, żeby obliczać GI w realtimie; na razie producenci będą nam mydlić oczy różnymi trikami z jakąśtam dziwną nazwą " Ultra GI mapping " a osoby, które sie nie będą znały pomyślą, że twórcy sie napracowali i ze mają najlepsze produkty i trzeba je kupować Karty od dawna mają taką moc, lecz programisci niektorzy nie maja :P
damusTo Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 a ja chciałem tylko powiedzieć że widziałem nowe far cry w filmowej odsłonie i to co mnie poruszylo to to iż interakcje typu poruszanie lisci które traciła postać czy slady na piasku byłyna poządku dziennym :] bo wyglad to 1 a to co się dzieje to 2 mi właściwie zalezy na tym 2 ;) głownie jeslo o gry chodzi
Hindus Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 x| kosmicznie te screeny wyglądają - ciekawe tylko jakiego sprzętu będzie to potrzebować bo jak znam życie to będą mogli sobie pogrć własciciele farm a nie przeciętny zjadacz chleba ;) druga sprawa - pewno odrazu będzie komputer w pudełku z grą żeby to pociągnąc.
mkk3a Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 znalazłem nowe screeny szkoda, ze bez AA a Dof to chyba juz lekkie przegięcie :] http://www.bit-tech.net/gaming/2006/04/20/crysis_new_screenshots/1.html
Hindus Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 tylko dlatego że regulamin zabrania wulgaryzmów to sie powstrzymam :] pełen wypas - ciekawe tylko czy nas w balona nie robią renderami z maxwella 1.0 ;) edit - dzizas z tą dzunglą na drugiej stronie to musi byc sciema :o może ktores sie nie powtarzaja http://www.gameinfowire.com/ss.asp?pg=5&gid=1937&pid=6
PatrykEL Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 nie chcialbym nikogo zalamywac .... ale po raz kolejny podkresle wspaniale mozliwosci TRUESPACE - i to z pelna premedytacja - oto dowod : http://www.caligari.com/Products/trueSpace/tS7/Brochure/videos.asp enjoy
w!e8 Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 wczesniej pokazywalem w mayi niektorzy przywykli od dawna do takiego tworzenia(2oo4) ]:->
naeq Napisano 1 Maj 2006 Autor Napisano 1 Maj 2006 Jezus !! czy wy to widzicie ?? masakra... przecież... nieeee... to nie możliwe.... To już nie jest gra... to jest poprostu inny świat, chyba jak się bedzie grało w FarCry 2, to ię będzie wchodziło do teleporter który będzie nas teleportował do tego świata i tak sie będzie grało ;P rozwalające...
Hindus Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 http://www.youtube.com/results?search=E3+crysis&search_type=search_videos&search=Search
mkk3a Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 miodzio, szkoda tylko ze taka słaba jakosc. ciekawe czy bedzie niedlugo jakies demko, ale nielegalny wyciek tak jak w przypadku d3 i stalkera (pewnie bedzie ważyło z 1gb).
slayer2004 Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 Hehehe. Ja sie nie moge doczekać kiedy powiedzą jakie to ma wymagania sprzetowe :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się