Skocz do zawartości

Minibitwa #5 - Freddy Krueger


Chris

Rekomendowane odpowiedzi

(...)PAIN -> Proporcje są raczej dobre, nie licząc głowy, którą już poprawiłem.(...)

Długość kończyn etc. to nie wszystko. Gość np. ma za szeroką klatke piersiową, miednica jest za niska, no i ubrania na nim zbyt obcisłe.

Mario dobrze mówi, radze posłuchać.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hej, dobra praca! ale moze byc lepiej ;)

pain dobrze gada z biodrami, barkami i obcislymi ciuchami. choc zmiana tego po oteksturowaniu moze byc troche bolesna :/

dalbym sobie spokoj z wytartymi, niebieskimi i obcislymi dzinsami ;) moze cos w tym stylu? :

http://www.modellismi.it/prodotti/big/963.jpg

czy

http://www.sideshowtoy.com/mas_assets/jpg/7110_image01.jpg

 

ale fanem nie jestem, wiec nie wiem czy nie proponuje profanacji swietosci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

empeck -> dzięki bardzo :) Ale reszta chłopaków chyba mi nie popuści :(

PAINbringer -> Rozumiem wszystko co mówisz. Kwestia w tym, że nie każda istota musi mieć anatomie najlepszego modela od Christophera Diora. Wezmę sobie do serca Twoją opinię i spróbuje popoprawiać na tyle, by rigg się nie rozwalił i teksturka nie była zbyt rozciągnięta.. Jednak niestety jestem na zbyt dalekim etapie pracy, by dokonywać drastycznych zmian w samym modelingu.

ftorek -> Co konkretnie masz na myśli? Kolor, intensywność, jasność, może kontrast?

KLICEK -> Daj spokój! xD Na referce rzeźby od empecka widać, że bruzdy są jeszcze głębsze. Z reszta wlozylem w tą texture juz tyle pracy, ze szczerze mam dosc :P

BTW. Dla ciekawskich - na teksturze taka zmiana zaszła:

przedpo.jpg

yon -> Dobrze zauważyłeś - zmana może byc bolesna.. :( Dlatego w granicach funkcjonalności riggu i tekstury troche sie pobawie, jednak wątpie że na tym etapie da się osiągnąć efekt szerokich spodni - imo dobrze, bo takowe nie pasują mi do Freddiego. Ale to kwestia gustu.

 

Tak na marginesie - luźno, ale jednak najbardziej w proporcjach korzystam z fotki tej figurki:

http://www.mragowo.mm.pl/~spherosgroup/Chris/konc_fred.jpg

Stąd te obcisłe ciuchy.

Tyle...

 

Dzięki za komenty!

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm - chodzi mnie o nasycenie - moim zdaniem masz tu za duzo koloru po prostu - zrob to ciut bardziej ziemiste (brudne) - bo teraz wyglada owszem jak poparzony i w ogole - ale rowniez wyglada jakby sie codziennie szorowal szczotka ryzowa :) - nie boj sie uzywac kolorow ktore generalnie (tak na chlopski rozum :) nie pasuja do skory - np. zielenie, fiolety - moze w niektorych tych dziurach jakies czarne wagry itp...

 

tak czy siak - texturka jest swietna - gratuluje :)

 

pozodoraa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa :)

Giorgione -> Dopiero zaczyna? :) Heh, więc powiedz co poprawić by wyglądał całkowicie dobrze... i kropka :D

 

Jak myslicie? Konczyc już czy jeszcze dopiescic coś? Jak dopiescic, to co?

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem powinienes raz jeszcze namalowac górną czesc spodni. tak zeby guzik i czesc kieszeni i rozporka ukryte byly pod swetrem. teraz wyglada jakby byl w biodrowkach, czyli conajmniej dziwnie.

 

poza tymi biodrowkami to zarowno model jak i tekstura prezentuje sie super. dobrze ze twarz nie jest juz taka rozowa. ;]

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latarnik - niestety musze się z Tobą nie zgodzić. Sweter jest poprostu krótki, a co do spodni - widać że trzymają sie na pasie :)

 

----

 

Nikt nie tworzy wątku koncowego, wiec tu wstawie, żeby nikt nie mowil, ze nie zdazylem dać w terminie...

 

Finał!

 

Dzięki wszystkim za rady - bez was to by zupełnie inaczej (gorzej) wyglądało.

Wiem, że model pozostawia jeszcze wiele do życzenia, ale szczerze mam już go dość.

Prezentacja troche w stylu Don Maria :P

 

Model w pełnej okazałości:

 

1.jpg

 

Buźka:

 

2.jpg

 

Siatka:

 

4.jpg

 

Teksturka:

 

tekstura.jpg

 

No i animka obrotowa:

 

http://www.mragowo.mm.pl/~spherosgroup/Chris/freddy_fin/freddy.avi

 

Jakbym przegapił otwarcie tematu-podsumowania i nie wstawiał pracy, to proszę, by ktoś zrobił to za mnie :D (takie zabezpieczenie)

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kapuje: na texturce (szczegolnie morda) wyglada super, a na modelu przecietnie :\.....po namysle doszedlem do wniosku, ze moze byc wina:

1) braku cieniowania

2) zlego wykonczenia ucha

3)oka- oko jest bardzo wazne, jak jest realistyczne i szkliste to od razu cala twarz jest realistyczna...moze to to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności