Skocz do zawartości

Maxwell - testy - rendery testowe


Hindus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

georgas dzieki - luzik :) a jak to wygląda tzn ten blend ? cos jak to ?

 

C:/Program Files/Next Limit/Maxwell/materials database/mxm files/basic vol/FrostedCristal02 ??

 

Chveti dzięki - tak to to już testowełem - nawet szybko sie renderują zwłaszcza te od jdhil - są ładne.

 

Ide spac - padam na klawiature z wrażen i z wycieńczenia :) jutro też jest dzien - zarzucam ole z -ml i zobaczymy jak to jutro będzie wyglądało.

 

Pozdro - dzięki za fajną dyskusje w wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maxwell Render 1.0 Multilight test

 

Mały test - dam mu jeszcze kolejne 8 godzin i zobaczymy jak będzie wyglądało po 15 godzinach.

 

Sprzęt

procesor : intel pentium 4 - 2.8

karta: GeForce4 MX440

ram : 512ddr

 

Rendery*

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna porcja*

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

Model oli - Klicek - http://www.klicek3d.prv.pl/

 

Rendering**

Rozdzielczosc : 950x1007Czas : 8godzin

Sample : 14,73

ml : enabled (3 lights)

ML IN ACTION VIDEO (kliknij na obrazku aby pobrac)

rozmiar : 7,5mb (packed)

format : mov

downlol.JPG

 

Podziękowania dla Klicka za udostępnienie modelu :)

 

 

*Model renderowany tylko raz z uzyciem funkcji multi-light (3 emitery) reszta renderów to tylko i wyłacznie rózne kombinacje trzech świateł.

**Należy mieć tutaj na uwadze że umieszone tutaj rendery to tylko i wyłącznie rendery testowe - wersja koncowa w drodze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reinforcements have arrived...

 

bardziej z nudów bo nikogo na gg rano nie było.

 

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

ten ostatni mój ulubiony (sharpnes w photoshopie).

 

Gdybyscie widzieli tą siatke na rękach oli zrobioną przez Klicka - te pęknięcia itd - zabawa z takim czymś to istna poezja : )

 

Starczy - kolejny update jak jeszcze ją troche posmugam maxwellem ; )

Peace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż obiekt - czego użyłes do bumpa mxm ? jakie wartosci bumpa jaki sample przy renderze ? wczytałes mape do mxm - bump ? obiekt wymaga uvwmap ? skala dobra ? georgas renderował bumpa na podłodze drewnianej pare stron wczesniej i działało normalnie :) sprawdzam czy sa problemy.

 

gordy - szybki test bumpa (3min)

 

bumptest.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używam obiektu zrobionego i wyrenderowanego w XSI. Mała coś do gry. Ma Uvs, i mapy bump w TGA. bardzo proste bo mają symulować nacięcia na metalu.

 

Ok, po 1.5 godz. cos zaczuna sie wyłaniać mimo faktu że po ok. 10 min przy 13xx-1024 już było mało szumów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dziwne to jest :/ Zrobiłem najprostsza scenke Boxa na drogim postawilem i dalem na niego emitera, a na tym dolnym dalem diffusa zwyklego (oczywiscie maxwell diffuse) emiter swiecil prawidlowo dopiero jak wziolem shutter speed = 1 :/ czemu tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee... Mogłeś mnie wkręcić - i tak bym sie nie zorientował :P Nie przeglądałem wszystkich obrazków Next Limit :( Ale życze ci zebyś też takie cuda robił.

 

Może mnie zjadą fani V-Ray'a, ale chyba sie przesiąde. Jest jakiś exporter materiałów z V-Raya? Bo jak mam ustawiać 50-60 materiałów to mnie strzeli.

 

Pozdro 4 all Maxwell users :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trojkat : czesc materiałów jest przeniesiona spod rc5 - w v1.0 jest inny przelicznik wartosci - hmm proponuj tak , mxm, wczytac np m_gold, edytowac, zwiekszyc wartowsc nd powyzej 3 (tylko bez przesady - np na 4) zapisac zmiany przy zamykaniu edytora materiałow(maxwelowego)

 

master - przegladaj watek - juz to przerobilismy :)

 

działa wam teraz ? xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności