Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dzięki Hindus Jesteś Wielki!!

 

Wie ktośjak zrobićw mxm materiał typu Blend albo coś podobnego??

  • Odpowiedzi 979
  • Wyświetleń 200,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
clip map działa tylko cza użyc mxm :)

Teraz szukam tego cieniutkiego szkła - asg ale nic nie widac.

 

nie wiem czy znalazłeś ale to nie w folderze ateam special?

Napisano
  • Autor

georgas dzieki - luzik :) a jak to wygląda tzn ten blend ? cos jak to ?

 

C:/Program Files/Next Limit/Maxwell/materials database/mxm files/basic vol/FrostedCristal02 ??

 

Chveti dzięki - tak to to już testowełem - nawet szybko sie renderują zwłaszcza te od jdhil - są ładne.

 

Ide spac - padam na klawiature z wrażen i z wycieńczenia :) jutro też jest dzien - zarzucam ole z -ml i zobaczymy jak to jutro będzie wyglądało.

 

Pozdro - dzięki za fajną dyskusje w wątku.

Napisano

W koncu dlugo oczekiwany Clipmap dziala jak powinien dzialac :)

WIelkie podziekowania dla Hindus

defaultfilteredkopia3aj.jpg

jeden listek sie mi zepsul :D

Redner jakies 40-50 min :)

p.s. troszke noisa zredukowalem lepiej widac ;)

Napisano

TrojkaT bardzo fajny kwiatek, w jaki sposób go mapowaleś??

 

Taki teścik

test7ss.jpg

Napisano

georgas no takie MXI jak w tym monitorku to tzreba wiekksza rozdzielczosci wtedy lepiej widac.

Kwiatek to Xfrog kazda jego czesc osobna mapowalem no i liscie to clipmap :)

mentaller spewnoscia bedzie :)

dobranoc

Napisano
  • Autor

Maxwell Render 1.0 Multilight test

 

Mały test - dam mu jeszcze kolejne 8 godzin i zobaczymy jak będzie wyglądało po 15 godzinach.

 

Sprzęt

procesor : intel pentium 4 - 2.8

karta: GeForce4 MX440

ram : 512ddr

 

Rendery*

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

Napisano
  • Autor

Kolejna porcja*

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

Model oli - Klicek - http://www.klicek3d.prv.pl/

 

Rendering**

Rozdzielczosc : 950x1007Czas : 8godzin

Sample : 14,73

ml : enabled (3 lights)

ML IN ACTION VIDEO (kliknij na obrazku aby pobrac)

rozmiar : 7,5mb (packed)

format : mov

downlol.JPG

 

Podziękowania dla Klicka za udostępnienie modelu :)

 

 

*Model renderowany tylko raz z uzyciem funkcji multi-light (3 emitery) reszta renderów to tylko i wyłacznie rózne kombinacje trzech świateł.

**Należy mieć tutaj na uwadze że umieszone tutaj rendery to tylko i wyłącznie rendery testowe - wersja koncowa w drodze.

 

 

Napisano
  • Autor

reinforcements have arrived...

 

bardziej z nudów bo nikogo na gg rano nie było.

 

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

ten ostatni mój ulubiony (sharpnes w photoshopie).

 

Gdybyscie widzieli tą siatke na rękach oli zrobioną przez Klicka - te pęknięcia itd - zabawa z takim czymś to istna poezja : )

 

Starczy - kolejny update jak jeszcze ją troche posmugam maxwellem ; )

Peace.

Napisano
  • Autor

dziękujemy :)

 

gdyby ktoś chciał zrobic filmik z zmianami świateł (a nie potrafił)

 

sposob.JPG

Napisano

Hindus, bump mi nie działa. Doszedłem juz do 20 i nic. Mapy mam zapodane.

Napisano
  • Autor

pokaż obiekt - czego użyłes do bumpa mxm ? jakie wartosci bumpa jaki sample przy renderze ? wczytałes mape do mxm - bump ? obiekt wymaga uvwmap ? skala dobra ? georgas renderował bumpa na podłodze drewnianej pare stron wczesniej i działało normalnie :) sprawdzam czy sa problemy.

 

gordy - szybki test bumpa (3min)

 

bumptest.JPG

Napisano

używam obiektu zrobionego i wyrenderowanego w XSI. Mała coś do gry. Ma Uvs, i mapy bump w TGA. bardzo proste bo mają symulować nacięcia na metalu.

 

Ok, po 1.5 godz. cos zaczuna sie wyłaniać mimo faktu że po ok. 10 min przy 13xx-1024 już było mało szumów.

Napisano
  • Autor

aj to z xsi to ja nie poradze - jesli materiał masz podobnie jak mój zrobiony to pewno masz cos uvw map zle - bądz tez tga zmien na jpg i sprawdz.

Napisano

Witam!!

renderki modeliku klicka super!! :D

ludzie dawajcie hindusowi punkty reputacji,naleza mu sie!! :)

hindus--> more more more :D

pozdro

Napisano
ludzie dawajcie hindusowi punkty reputacji,naleza mu sie!! :)

You must spread some Reputation around before giving it to hindus again.

=D Masakra. Maxwell rządzi;]

Napisano

jak jzu mowilem redner piekne a model Klicka niesamoiwty :D

Tescik HDR - 10 min - oswietlenie tylko HDR :)

Nie samowita sprawa z tym jest mozna wylaczac wlaczac backround, reflection, ustawiac nateznia :D bajer

default8kv.jpg

Napisano

dzialaja komus shdery MXM - metalowe - typu aluminium, srebro ?? przy oswietleniu emiterami :D ?? bo u mnie sa czarne.

Napisano
  • Autor

2 ostatnie bardzo dobre :o dawaj dalej. Odnosnie tych shaderów co pisałes u mnie działa normalnie. Dzieki chłopaki za reputacje ;)

Napisano

moze wreszcie ktos by zrobil render czegos z texturkami ?

Prezentacje materialow wzywklych bez textur prezentuja sie swietnie, ciekawe jak radzie sobie z texturkami i sss hmmm :P

 

ktos ma wolne 20 godzin na render? :D

Napisano
  • Autor

klicek ja w nocy walne to co myslimy tylko nie puszczaj pary z ust :) zobaczymy jak będzie ;)

 

trojkat

 

takie cos ? mxm :) - emitery.

hrm9hs.jpg

Napisano

Hmm dziwne to jest :/ Zrobiłem najprostsza scenke Boxa na drogim postawilem i dalem na niego emitera, a na tym dolnym dalem diffusa zwyklego (oczywiscie maxwell diffuse) emiter swiecil prawidlowo dopiero jak wziolem shutter speed = 1 :/ czemu tak?

Napisano
  • Autor

emiter swieci normalnie tylko za słabo - scena jest za ciemna - zmiana shutera rozjasniła - ja mam zwykle shuter na 0.2 - 1 to i tak duzo :) pod taki shuter wtedy ustawiasz natezenia swiateł itp.

Napisano

dyonizoss - AMD Athlon 3.0 512 ramu. Rodzialki jeden 640-480, drugi 1200-800 zmniejszone na 640-480 cos takiego ;)

Napisano

to nie moj render :D tylko jednego typa z teamu NextLimit:D ja tak jeszcze nie umie:D

Napisano

Eee... Mogłeś mnie wkręcić - i tak bym sie nie zorientował :P Nie przeglądałem wszystkich obrazków Next Limit :( Ale życze ci zebyś też takie cuda robił.

 

Może mnie zjadą fani V-Ray'a, ale chyba sie przesiąde. Jest jakiś exporter materiałów z V-Raya? Bo jak mam ustawiać 50-60 materiałów to mnie strzeli.

 

Pozdro 4 all Maxwell users :D

Napisano

to wkoncu jest ten materiał edytor czy nie ma?? chodzi mi o to czy w maxie, a nie w mstudio... :)

Napisano

no jest w maxie z tego co tu pisali wcześniej

no chłopaki piękna robota tez będę se musiał tego maxwella załatwić i się nim pobawić

Napisano

Jest tylko musisz wziasc Maxwell MXM i create new texture->robisz texturke-> bieresz refresh preview(w gornym prawym rogu takie 2 pomaranczowe strzalki bardzo male)->file->save material->OK i masz podglad :] PROSTE

Napisano

nie wiem co sie dzieje z tym, tylko mam z tym problem jesli chodzi o metale (MXM) :( default4yq.jpg

Napisano
  • Autor

pokazaywałem ze tak :) wymyslic sobie tego nie wymysliłem ;) podajcie dokładna sciezke tego ktory wam np nie działa.

Napisano

Dokładnie te materiały co napisał TrojkaT

A jak zrobić materiał diody (świecącej :P)

Napisano
  • Autor

trojkat : czesc materiałów jest przeniesiona spod rc5 - w v1.0 jest inny przelicznik wartosci - hmm proponuj tak , mxm, wczytac np m_gold, edytowac, zwiekszyc wartowsc nd powyzej 3 (tylko bez przesady - np na 4) zapisac zmiany przy zamykaniu edytora materiałow(maxwelowego)

 

master - przegladaj watek - juz to przerobilismy :)

 

działa wam teraz ? xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności