Napisano 27 Kwiecień 200618 l Dzięki Hindus Jesteś Wielki!! Wie ktośjak zrobićw mxm materiał typu Blend albo coś podobnego??
Napisano 27 Kwiecień 200618 l clip map działa tylko cza użyc mxm :) Teraz szukam tego cieniutkiego szkła - asg ale nic nie widac. nie wiem czy znalazłeś ale to nie w folderze ateam special?
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor georgas dzieki - luzik :) a jak to wygląda tzn ten blend ? cos jak to ? C:/Program Files/Next Limit/Maxwell/materials database/mxm files/basic vol/FrostedCristal02 ?? Chveti dzięki - tak to to już testowełem - nawet szybko sie renderują zwłaszcza te od jdhil - są ładne. Ide spac - padam na klawiature z wrażen i z wycieńczenia :) jutro też jest dzien - zarzucam ole z -ml i zobaczymy jak to jutro będzie wyglądało. Pozdro - dzięki za fajną dyskusje w wątku.
Napisano 27 Kwiecień 200618 l W koncu dlugo oczekiwany Clipmap dziala jak powinien dzialac :) WIelkie podziekowania dla Hindus jeden listek sie mi zepsul :D Redner jakies 40-50 min :) p.s. troszke noisa zredukowalem lepiej widac ;)
Napisano 27 Kwiecień 200618 l georgas no takie MXI jak w tym monitorku to tzreba wiekksza rozdzielczosci wtedy lepiej widac. Kwiatek to Xfrog kazda jego czesc osobna mapowalem no i liscie to clipmap :) mentaller spewnoscia bedzie :) dobranoc
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor Maxwell Render 1.0 Multilight test Mały test - dam mu jeszcze kolejne 8 godzin i zobaczymy jak będzie wyglądało po 15 godzinach. Sprzęt procesor : intel pentium 4 - 2.8 karta: GeForce4 MX440 ram : 512ddr Rendery*
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor Kolejna porcja* Model oli - Klicek - http://www.klicek3d.prv.pl/ Rendering** Rozdzielczosc : 950x1007Czas : 8godzin Sample : 14,73 ml : enabled (3 lights) ML IN ACTION VIDEO (kliknij na obrazku aby pobrac) rozmiar : 7,5mb (packed) format : mov Podziękowania dla Klicka za udostępnienie modelu :) *Model renderowany tylko raz z uzyciem funkcji multi-light (3 emitery) reszta renderów to tylko i wyłacznie rózne kombinacje trzech świateł. **Należy mieć tutaj na uwadze że umieszone tutaj rendery to tylko i wyłącznie rendery testowe - wersja koncowa w drodze.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l no hindus bardzo ładna porcja renderów poza tym drugim co pokazałeś to mi się wszystkie podobają
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor reinforcements have arrived... bardziej z nudów bo nikogo na gg rano nie było. ten ostatni mój ulubiony (sharpnes w photoshopie). Gdybyscie widzieli tą siatke na rękach oli zrobioną przez Klicka - te pęknięcia itd - zabawa z takim czymś to istna poezja : ) Starczy - kolejny update jak jeszcze ją troche posmugam maxwellem ; ) Peace.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor dziękujemy :) gdyby ktoś chciał zrobic filmik z zmianami świateł (a nie potrafił)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Hindus, bump mi nie działa. Doszedłem juz do 20 i nic. Mapy mam zapodane.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor pokaż obiekt - czego użyłes do bumpa mxm ? jakie wartosci bumpa jaki sample przy renderze ? wczytałes mape do mxm - bump ? obiekt wymaga uvwmap ? skala dobra ? georgas renderował bumpa na podłodze drewnianej pare stron wczesniej i działało normalnie :) sprawdzam czy sa problemy. gordy - szybki test bumpa (3min)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l używam obiektu zrobionego i wyrenderowanego w XSI. Mała coś do gry. Ma Uvs, i mapy bump w TGA. bardzo proste bo mają symulować nacięcia na metalu. Ok, po 1.5 godz. cos zaczuna sie wyłaniać mimo faktu że po ok. 10 min przy 13xx-1024 już było mało szumów.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor aj to z xsi to ja nie poradze - jesli materiał masz podobnie jak mój zrobiony to pewno masz cos uvw map zle - bądz tez tga zmien na jpg i sprawdz.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Witam!! renderki modeliku klicka super!! :D ludzie dawajcie hindusowi punkty reputacji,naleza mu sie!! :) hindus--> more more more :D pozdro
Napisano 28 Kwiecień 200618 l zgadzam sie z nielotem!!! punkciki mu :) bardzo przyjemny wątek PoZdRo!!!!
Napisano 28 Kwiecień 200618 l ludzie dawajcie hindusowi punkty reputacji,naleza mu sie!! :) You must spread some Reputation around before giving it to hindus again. =D Masakra. Maxwell rządzi;]
Napisano 28 Kwiecień 200618 l jak jzu mowilem redner piekne a model Klicka niesamoiwty :D Tescik HDR - 10 min - oswietlenie tylko HDR :) Nie samowita sprawa z tym jest mozna wylaczac wlaczac backround, reflection, ustawiac nateznia :D bajer
Napisano 28 Kwiecień 200618 l dzialaja komus shdery MXM - metalowe - typu aluminium, srebro ?? przy oswietleniu emiterami :D ?? bo u mnie sa czarne.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor 2 ostatnie bardzo dobre :o dawaj dalej. Odnosnie tych shaderów co pisałes u mnie działa normalnie. Dzieki chłopaki za reputacje ;)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l moze wreszcie ktos by zrobil render czegos z texturkami ? Prezentacje materialow wzywklych bez textur prezentuja sie swietnie, ciekawe jak radzie sobie z texturkami i sss hmmm :P ktos ma wolne 20 godzin na render? :D
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor klicek ja w nocy walne to co myslimy tylko nie puszczaj pary z ust :) zobaczymy jak będzie ;) trojkat takie cos ? mxm :) - emitery.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Hmm dziwne to jest :/ Zrobiłem najprostsza scenke Boxa na drogim postawilem i dalem na niego emitera, a na tym dolnym dalem diffusa zwyklego (oczywiscie maxwell diffuse) emiter swiecil prawidlowo dopiero jak wziolem shutter speed = 1 :/ czemu tak?
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor emiter swieci normalnie tylko za słabo - scena jest za ciemna - zmiana shutera rozjasniła - ja mam zwykle shuter na 0.2 - 1 to i tak duzo :) pod taki shuter wtedy ustawiasz natezenia swiateł itp.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l TrojkaT fajnie to wyglada. Jaki masz sprzet??I jakiej rozdziałki są te rendery??
Napisano 28 Kwiecień 200618 l dyonizoss - AMD Athlon 3.0 512 ramu. Rodzialki jeden 640-480, drugi 1200-800 zmniejszone na 640-480 cos takiego ;)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l to nie moj render :D tylko jednego typa z teamu NextLimit:D ja tak jeszcze nie umie:D
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Eee... Mogłeś mnie wkręcić - i tak bym sie nie zorientował :P Nie przeglądałem wszystkich obrazków Next Limit :( Ale życze ci zebyś też takie cuda robił. Może mnie zjadą fani V-Ray'a, ale chyba sie przesiąde. Jest jakiś exporter materiałów z V-Raya? Bo jak mam ustawiać 50-60 materiałów to mnie strzeli. Pozdro 4 all Maxwell users :D
Napisano 28 Kwiecień 200618 l to wkoncu jest ten materiał edytor czy nie ma?? chodzi mi o to czy w maxie, a nie w mstudio... :)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l no jest w maxie z tego co tu pisali wcześniej no chłopaki piękna robota tez będę se musiał tego maxwella załatwić i się nim pobawić
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Jest tylko musisz wziasc Maxwell MXM i create new texture->robisz texturke-> bieresz refresh preview(w gornym prawym rogu takie 2 pomaranczowe strzalki bardzo male)->file->save material->OK i masz podglad :] PROSTE
Napisano 28 Kwiecień 200618 l nie wiem co sie dzieje z tym, tylko mam z tym problem jesli chodzi o metale (MXM) :(
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor pokazaywałem ze tak :) wymyslic sobie tego nie wymysliłem ;) podajcie dokładna sciezke tego ktory wam np nie działa.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Dokładnie te materiały co napisał TrojkaT A jak zrobić materiał diody (świecącej :P)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor trojkat : czesc materiałów jest przeniesiona spod rc5 - w v1.0 jest inny przelicznik wartosci - hmm proponuj tak , mxm, wczytac np m_gold, edytowac, zwiekszyc wartowsc nd powyzej 3 (tylko bez przesady - np na 4) zapisac zmiany przy zamykaniu edytora materiałow(maxwelowego) master - przegladaj watek - juz to przerobilismy :) działa wam teraz ? xD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto