Skocz do zawartości

Maxwell - testy - rendery testowe


Hindus

Rekomendowane odpowiedzi

Swierk przez zainstalowaniem 1.o, zaleca sie wyrzucenie starej bety (odinstalwoanie) i wyrzucenie po odisntalowaniu folderu Next Limit ktory znajduje sie w Pogram files i wyrzucenie pluginu z nety ktory znajduje sie 3dsmax*\pluginy

 

wtedy raczej nie powinno byc zadnych klopotow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

trojkat - miałem dopisac do twojego postu jeszcza ale mam pytanie wiec ;) sorka

 

+ hindus : zaleca sie usunięcie maxwell root - ale masz cos chyba z wersja bo twoj plik jak próbowąłem wrzucic swoje mapy to tez sie kaszanił - napisz do nextlimitu.

 

zrobic komus vtutka jak uzyskac np jakis unikalny kształt modelu typu mathe :] ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość obo

Mam małe pytanko co do maxwella. A mianowicie jak się ma sprawa tego rendera do Lightwave?? hindus może ty coś wiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość obo

dzięki TrojkaT, choć akurat wiem że jest, zastanawiam się tylko czy działa tak poprawnie jak na max'ie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oka...klipmapy dzialaja - przyczyna - zajeb*scie zbugowany mxed :/

dowod- load mxm,material wizard,load clipmap...i klipmapa jest zle wyswietlana w podgladzie i na renderze :/

 

maxwell.dlr nie jest lepszy- dwuklik w mat.edit.na materiale -zwis!, jesli nie powieksz okno-zwis murowany! [max SP3]

 

lowpoly tree

nowymaxwellv08c4dtreesahorn211.jpg

 

super low poly

nowymaxwellv07got3dtree8gh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka! sorki za OT, ale mam taki mały problem. po ostatnim renderze w maxwellu cokolwiek bym nie robił, jak chce renderowac nową scenkę to ciagle mi sie renderuje ta poprzednia, ciagle tamten plik .mxs mi sie launch'uje. wiecie o co chodzi??

Z góry dzieki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry ze tu pytam o maxwella:] ale jeden post niczego chyba nie zasmieci.

 

mianowice chodzi o ten noise...z maxwella...

czy maxwell najpierw renderuje caly obrazek z mega noisieeeeeee...

a potem dopiero poprawia go na bierzaco?...

chodzi o to czy po np. 4minutach mam juz wyrenderowany obrazek z mega noise?...a potem w trakcie kolejnych minut/godzin on poprawia to noisie?...

i to wszystko widac na bierzaco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że nie zasmieci :) powiem że nawet dobrze ze pytasz tutaj ;)

 

f9, leci renderek, po pare sekundach masz podglad - jak to wgylada - strasznie duzo noisu - masz takie okienko w ktorym jest podany czas - update : 30sec, po 30 sekundach render który jest pokazany w oknie jest updatowany i noise jest odrazu zmniejszany - jak np renderujesz cos to po 8 godzinach trzeba gdzies na update poczekac pare minut.

 

Ale render masz widoczny cały czas - jak ci sie juz podoba to wtedy zatrzymujesz. Jak nei to zostawiasz odpalony program a update jest co chwila pokazywany, dajesz wtedy na stop i zapisujesz ten obraz z okna do pliku np jpg (rozne formaty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey Hindus no musze powiedziec ze Maxwell naprawde Kicks some serious ass !, naprawde wspanialy render, narescie sie mozna skupic na modelowaniu sceny i sie nie martwic o male pierdoly "artifacts" w renderowaniu z kturymi sie zawsze walczy w vray.

Maxwell = Wspanialy renderer, tylko ten material editor troche odrzuca,

by bylo fajnie jak by byl lepiej zintegrowany z maxem, ale to jest very very minor...

Wspanialy watek - thumbs up !:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kilka testow czegos wiekszego. Pierwsze ujecie szlo 20-23h SL 16.89, ale mysle ze po 10 -13h bylo juz dobrze, nie wiele sie praktycznie zmienilo po tym czasie.

Drugie ujecie jakos 20h SL prawie 16. Nie wszystko wyszlo jak chcialem, nie ktore shadery nie tego jeszcze.

 

Tutaj lekki rozjasnilem w PS

 

05poprawka6lz.jpg

 

065uv.jpg

 

082st.jpg

 

Drugie ujecie:

 

113pe.jpg

 

134za.jpg

 

155gw.jpg

 

A proposo noisu ktorego jeszcze lekko widac, mozna go latwo zredukowac ale tego nie robilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TrojkaT nie uwierzysz, ale na 3ech ostatnich renderach myslalem ze to ujecie kuchni mojego kumpla. Tylko flip horizontal i jest prawie indentycznie. Chodzi mi o ustawienie mebli, okapu i okna, zmywarki itp. Jesli bede u niego z aparatem to cos pstrykne podobnego i przeslę na PM albo mejla. Niesamowite:D btw. Renderki czad, kafelki troszke rozjechane. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hindus - czy ta figurke ze sloniami, to sam wymodelowalesz ?, i czy moglbysz pokazac nam ustawienia. :] Jesli chcesz oczywiscie podzielic sie z twoimi doswiadczeniami. Jesli nie to w porzadku, zrozumiem

 

Jonasz_Real - ja wychodze z założenia że wspolnie wszyscy się szybciej nauczymy więc wystarczy napisać - daj ustawienia ;)

 

format mov - 2.2 mb - render jest przerobiony w psie ale uwzględniłem to przy video - sorry za kompresje i pare bugów ale na szybko robiłem bo musze spadac.

 

link : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/videotutorials/glrendvt.rar

 

Model to scan figurki wiec nie moj :) pochodzi od Jetera.

Peace.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może przedstawie swoje dalsze testy z architekturą w Maxwellu:

 

Dzień...

 

mieszkmaxwelldzien17vo.th.jpg

 

i noc, a raczej wieczór:

 

maxwellnight5gs.th.jpg

 

Oba SL ok 16 czasy jakies 15h - kiepski sprzęt mam :(

 

Jest pare bugów (np przebijające okna - szczególnie widoczne na obrazku nocnym) i takie tam.... no ale to tylko testy :) Aha... tła wstawiane na szybko w PS i coś mi sie z kanałem alfa skopało więc forgive me...

 

No i taki mały detalik...

 

detal0yp.th.jpg

 

A i jeszce pyt.. a propo tła. Da się jakoś skalować/ ustawiać tło? Bo jak wstawie jakąś mapke np.hdri w backgroud chanel..... to wogle jej nie widać ... tzn ustawia sie tak jakby była ogromna...... a przydało by sie troche detalu np. chmur...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey GramiYoe fajne rendery,

Skop sie bardziej na texturach bo sie powtarzaja, pomiksuj sobje mapy z jakims malym brudem, mowje o cegle budynku i ten murek przed budynkiem.

a ten maly ditelik to naprawde wspaniale wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności