Skocz do zawartości

Maxwell - testy - rendery testowe


Hindus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

TrojkaT hehe wiedzialem ze sie nie bedzie podobal ale wlasnie taki byl moj zamiar i

hinidi masz 100%racji tylko trzeba sie zastanowic nad tym bo duza czesc pomyslow jest juz w necie np shadery itp, mam kilka nowych pomyslow ale... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TrojkaT dzieki :)

Hindus Wiadomo mozna model poprawic ale to bardziej byly testy shaderow tym bardziej ze chcialem pobawic sie w multilight a przy tym nauczyc sie robic shader takiej zarowki zeby swiecil a jeszcze cos odbijal :) super zabawa jest z tym material edytorem :)

tadzio Dokladnie nie pamietam ile sie liczylo (moze 5-8H) bo sie rendernowalo a ja cos innego robilem render byl w rozdzialce 1600x1400 SL nawet wysokie :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Czuczu - wypisze w punktach..

 

1) najnowsza wersja maxwella (nie wiem jaka teraz jest ale nowsze sa zawsze szybsze w porownaniu do starych)

2) mniej emiterow (zrodeł swiatła) w scenie tym szybciej czysci

3) unikaj zamknietych przestrzeni - czyli nie renderuj bizuteri w jakims boxie z 3d tylko na zwykłym plane bez zadnych dodatkowych scianek.

4) mniej shaderow w scenie tym lepiej

 

Mam nadzieje ze to pomoze - sorry nie widziałem pma bo mi opera blokuje popupy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompa mam 2.0 duo core 2 gb ram a karate mam tylko 128 bo pracuje na laptopie....

 

 

przewaznie stosuje 1 emitter tylko nie wiem jak dobrac odpowiednie oswietlenie jaka moc i wielkosc emittera ale to pewnie sprawa prob i bledow...raz renderowalem 8 h i byl taki sam efekt ziarna...sciagnalem sobie jakies hdri ale za bardzo nie wiem jak tego uzywac jeszcze...co najlepiej wlaczac background + feflection + refraction? co to jest dokladnie refraction?Jak uzywa sie hdri to stosowac emittery?czy jest jakas roznica jezeli obiekty sa male czyli w sklai 1:1 a wiadomo ze w bizuteri sa to male przedmioty ,czy to moze wplynac na ziarno?wczoraj zrobilem tak jakby box tylko ze boczne scianki byly i bylo lepiej...ale i tak odbiega to jeszcze od moich oczekiwan....

 

a to ostatnie dzielo oczywiscie swiatlo jest beznadziejne i odwzorowanie materialu ale niema ziarna...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

róznica jest, odpowiednia skala to podstawa. Zarówno jesli idzie o wyglad i zachowanie shaderów.

 

Jako emiter stosuje sie pojedynczy plane(1x1) - to najlepsze rozwiazanie - im mniej polygonow tym lepiej .

 

Scianki Ci pomogły bo to tak działa ale czas sie strasznie wydłuża. Lepiej na tym wychodzi sie jesli nie stosuje sie scianek. A ty dodałes scianki, scena sie rozjaśniła a to dało efekt mniejszego ziarna - to złudzenie.

 

Jesli idzie o stosowanie emiterow i dobieranie siły to najlepiej robic testy zuzyciem funkcji ml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności