Napisano 8 Maj 200618 l Swierk przez zainstalowaniem 1.o, zaleca sie wyrzucenie starej bety (odinstalwoanie) i wyrzucenie po odisntalowaniu folderu Next Limit ktory znajduje sie w Pogram files i wyrzucenie pluginu z nety ktory znajduje sie 3dsmax*\pluginy wtedy raczej nie powinno byc zadnych klopotow
Napisano 8 Maj 200618 l Autor trojkat - miałem dopisac do twojego postu jeszcza ale mam pytanie wiec ;) sorka + hindus : zaleca sie usunięcie maxwell root - ale masz cos chyba z wersja bo twoj plik jak próbowąłem wrzucic swoje mapy to tez sie kaszanił - napisz do nextlimitu. zrobic komus vtutka jak uzyskac np jakis unikalny kształt modelu typu mathe :] ?
Napisano 8 Maj 200618 l TrojkaT: zrobilem tak i dalej tak samo:/ co masz na mysli "wyrzucenie pluginu z nety"? all: a moze mi ktos podesle dzialajace .max+text+cmap+mxm do sprawdzenia? [[email protected]]
Napisano 8 Maj 200618 l Autor Master Great :o pierwszy 7min drugi 24minuty Sprawdzałem shader i ustawienia enviromentu.
Napisano 8 Maj 200618 l Master coraz lepiej ;) dorzuc jakas trawe. Hindus faine shadery. A co to tam z tej sciany wyplywa ;)??
Napisano 8 Maj 200618 l Mam małe pytanko co do maxwella. A mianowicie jak się ma sprawa tego rendera do Lightwave?? hindus może ty coś wiesz?
Napisano 8 Maj 200618 l dzięki TrojkaT, choć akurat wiem że jest, zastanawiam się tylko czy działa tak poprawnie jak na max'ie :)
Napisano 9 Maj 200618 l Szyby wygladaja jakby byla do nich folia przyczepiona i odchodzila przy krawedziach. Renderek swietny, ale mnie zabolała pusta tablica rejestracyjna;]
Napisano 9 Maj 200618 l oka...klipmapy dzialaja - przyczyna - zajeb*scie zbugowany mxed :/ dowod- load mxm,material wizard,load clipmap...i klipmapa jest zle wyswietlana w podgladzie i na renderze :/ maxwell.dlr nie jest lepszy- dwuklik w mat.edit.na materiale -zwis!, jesli nie powieksz okno-zwis murowany! [max SP3] lowpoly tree super low poly
Napisano 9 Maj 200618 l kolejna rendera... podwójna godzina czasa trwała... Ty kolejną inkarnacją jody jesteś ? :P
Napisano 9 Maj 200618 l Autor Hej - odemnie taki szybki tutek - odnosnie tych mathów - ale tylko wprowadzenie - export z maxa pod topmoda, 4 podstawowe funkcje po szybku przedstawione. Tutek pobrac mozna tutaj : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/contribute/tutopmod.rar 20 mb - mov.
Napisano 10 Maj 200618 l hejka! sorki za OT, ale mam taki mały problem. po ostatnim renderze w maxwellu cokolwiek bym nie robił, jak chce renderowac nową scenkę to ciagle mi sie renderuje ta poprzednia, ciagle tamten plik .mxs mi sie launch'uje. wiecie o co chodzi?? Z góry dzieki !
Napisano 10 Maj 200618 l dyonizoss ja mam takie cos przy renderowaniu xfrogow nie wiem czemu takie cos jest. Poprostu zaladuj jeszcze raz scenke i zobacz czy wszystko jest w materialach maxwella :)
Napisano 10 Maj 200618 l jeszcze jedno pytanko jak mozna: mam mape .jpg którą zrobiłem na mxi texture, do jakiego materiału bazowego trzeba to wrzucic, by np uzyskac efekt swiecacego monitora?? (np by plane swieciło ta texturką)
Napisano 10 Maj 200618 l stworz nowy MXM usun w nim BSDF i dodaj Emiter i tam wybierasz z wiersza MXI zeby dodac zretsza juz o tym Hindus pisal ;) jakoas na poczatku watku
Napisano 12 Maj 200618 l Autor bo tutja jest noise teraz jakos innaczej naliczany - poszukam screena to przysle.
Napisano 12 Maj 200618 l ;] Ja mam podbnego noisa, ale jest git pozniej, wiec glowa do gory:D Edit: Master Kiełbaster ja sie przesiadałem z celerona 800, 256 non-ddr, Gforce 2mx. To byl power nie?;]
Napisano 12 Maj 200618 l sorry ze tu pytam o maxwella:] ale jeden post niczego chyba nie zasmieci. mianowice chodzi o ten noise...z maxwella... czy maxwell najpierw renderuje caly obrazek z mega noisieeeeeee... a potem dopiero poprawia go na bierzaco?... chodzi o to czy po np. 4minutach mam juz wyrenderowany obrazek z mega noise?...a potem w trakcie kolejnych minut/godzin on poprawia to noisie?... i to wszystko widac na bierzaco.
Napisano 12 Maj 200618 l Autor Pewnie że nie zasmieci :) powiem że nawet dobrze ze pytasz tutaj ;) f9, leci renderek, po pare sekundach masz podglad - jak to wgylada - strasznie duzo noisu - masz takie okienko w ktorym jest podany czas - update : 30sec, po 30 sekundach render który jest pokazany w oknie jest updatowany i noise jest odrazu zmniejszany - jak np renderujesz cos to po 8 godzinach trzeba gdzies na update poczekac pare minut. Ale render masz widoczny cały czas - jak ci sie juz podoba to wtedy zatrzymujesz. Jak nei to zostawiasz odpalony program a update jest co chwila pokazywany, dajesz wtedy na stop i zapisujesz ten obraz z okna do pliku np jpg (rozne formaty)
Napisano 12 Maj 200618 l Hey Hindus no musze powiedziec ze Maxwell naprawde Kicks some serious ass !, naprawde wspanialy render, narescie sie mozna skupic na modelowaniu sceny i sie nie martwic o male pierdoly "artifacts" w renderowaniu z kturymi sie zawsze walczy w vray. Maxwell = Wspanialy renderer, tylko ten material editor troche odrzuca, by bylo fajnie jak by byl lepiej zintegrowany z maxem, ale to jest very very minor... Wspanialy watek - thumbs up !:)
Napisano 12 Maj 200618 l Witam Kilka testow czegos wiekszego. Pierwsze ujecie szlo 20-23h SL 16.89, ale mysle ze po 10 -13h bylo juz dobrze, nie wiele sie praktycznie zmienilo po tym czasie. Drugie ujecie jakos 20h SL prawie 16. Nie wszystko wyszlo jak chcialem, nie ktore shadery nie tego jeszcze. Tutaj lekki rozjasnilem w PS Drugie ujecie: A proposo noisu ktorego jeszcze lekko widac, mozna go latwo zredukowac ale tego nie robilem
Napisano 12 Maj 200618 l Naprawde robi wrażenie :o U mnie pewnei by sie renderowalo do takeigo stopnia ze 3 dni :]
Napisano 12 Maj 200618 l a u mnie to jakos dziwnie wyglda ;p narazie daje sobie spokoj z Maxwellem ;]
Napisano 12 Maj 200618 l TrojkaT nie uwierzysz, ale na 3ech ostatnich renderach myslalem ze to ujecie kuchni mojego kumpla. Tylko flip horizontal i jest prawie indentycznie. Chodzi mi o ustawienie mebli, okapu i okna, zmywarki itp. Jesli bede u niego z aparatem to cos pstrykne podobnego i przeslę na PM albo mejla. Niesamowite:D btw. Renderki czad, kafelki troszke rozjechane. Pozdrawiam.
Napisano 16 Maj 200618 l Autor Trojtka bracie - znaz moje zadnie - Kozackie rendery :o 3moje - sorry za kompresje :)
Napisano 16 Maj 200618 l Dzieki chlopaki za komentarze :D Hindus wszystkie ladne, ladna figurka ostatnia :D
Napisano 16 Maj 200618 l Hindus - czy ta figurke ze sloniami, to sam wymodelowalesz ?, i czy moglbysz pokazac nam ustawienia. :] Jesli chcesz oczywiscie podzielic sie z twoimi doswiadczeniami. Jesli nie to w porzadku, zrozumiem :)
Napisano 16 Maj 200618 l Autor Hindus - czy ta figurke ze sloniami, to sam wymodelowalesz ?, i czy moglbysz pokazac nam ustawienia. :] Jesli chcesz oczywiscie podzielic sie z twoimi doswiadczeniami. Jesli nie to w porzadku, zrozumiem Jonasz_Real - ja wychodze z założenia że wspolnie wszyscy się szybciej nauczymy więc wystarczy napisać - daj ustawienia ;) format mov - 2.2 mb - render jest przerobiony w psie ale uwzględniłem to przy video - sorry za kompresje i pare bugów ale na szybko robiłem bo musze spadac. link : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/videotutorials/glrendvt.rar Model to scan figurki wiec nie moj :) pochodzi od Jetera. Peace.
Napisano 16 Maj 200618 l To ja może przedstawie swoje dalsze testy z architekturą w Maxwellu: Dzień... i noc, a raczej wieczór: Oba SL ok 16 czasy jakies 15h - kiepski sprzęt mam :( Jest pare bugów (np przebijające okna - szczególnie widoczne na obrazku nocnym) i takie tam.... no ale to tylko testy :) Aha... tła wstawiane na szybko w PS i coś mi sie z kanałem alfa skopało więc forgive me... No i taki mały detalik... A i jeszce pyt.. a propo tła. Da się jakoś skalować/ ustawiać tło? Bo jak wstawie jakąś mapke np.hdri w backgroud chanel..... to wogle jej nie widać ... tzn ustawia sie tak jakby była ogromna...... a przydało by sie troche detalu np. chmur...
Napisano 16 Maj 200618 l Ojej Hindus, ten tutek to naprawdę dla mnie. :p Nie wiem co powiedziec. Stokrotnie dzieki !!! Jak skoncze bitwę, to zacznę cos wrzucac. A teraz punkty wedrują do Ciebie. :)
Napisano 16 Maj 200618 l Autor Dzieki wielkie za punkciora !!!! zbieram je wytrwale by awansowac :) dzięki i spoczko - czekamy na renderki i powodzenia na finishu w bitwie. Hej.
Napisano 17 Maj 200618 l Hey GramiYoe fajne rendery, Skop sie bardziej na texturach bo sie powtarzaja, pomiksuj sobje mapy z jakims malym brudem, mowje o cegle budynku i ten murek przed budynkiem. a ten maly ditelik to naprawde wspaniale wyglada.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto