Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Dzięki Hindus Jesteś Wielki!!

 

Wie ktośjak zrobićw mxm materiał typu Blend albo coś podobnego??

  • Odpowiedzi 979
  • Wyświetleń 205,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
clip map działa tylko cza użyc mxm :)

Teraz szukam tego cieniutkiego szkła - asg ale nic nie widac.

 

nie wiem czy znalazłeś ale to nie w folderze ateam special?

Napisano
  • Autor

georgas dzieki - luzik :) a jak to wygląda tzn ten blend ? cos jak to ?

 

C:/Program Files/Next Limit/Maxwell/materials database/mxm files/basic vol/FrostedCristal02 ??

 

Chveti dzięki - tak to to już testowełem - nawet szybko sie renderują zwłaszcza te od jdhil - są ładne.

 

Ide spac - padam na klawiature z wrażen i z wycieńczenia :) jutro też jest dzien - zarzucam ole z -ml i zobaczymy jak to jutro będzie wyglądało.

 

Pozdro - dzięki za fajną dyskusje w wątku.

Napisano

W koncu dlugo oczekiwany Clipmap dziala jak powinien dzialac :)

WIelkie podziekowania dla Hindus

defaultfilteredkopia3aj.jpg

jeden listek sie mi zepsul :D

Redner jakies 40-50 min :)

p.s. troszke noisa zredukowalem lepiej widac ;)

Napisano

TrojkaT bardzo fajny kwiatek, w jaki sposób go mapowaleś??

 

Taki teścik

test7ss.jpg

Napisano

georgas no takie MXI jak w tym monitorku to tzreba wiekksza rozdzielczosci wtedy lepiej widac.

Kwiatek to Xfrog kazda jego czesc osobna mapowalem no i liscie to clipmap :)

mentaller spewnoscia bedzie :)

dobranoc

Napisano
  • Autor

Maxwell Render 1.0 Multilight test

 

Mały test - dam mu jeszcze kolejne 8 godzin i zobaczymy jak będzie wyglądało po 15 godzinach.

 

Sprzęt

procesor : intel pentium 4 - 2.8

karta: GeForce4 MX440

ram : 512ddr

 

Rendery*

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

Napisano
  • Autor

Kolejna porcja*

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

Model oli - Klicek - http://www.klicek3d.prv.pl/

 

Rendering**

Rozdzielczosc : 950x1007Czas : 8godzin

Sample : 14,73

ml : enabled (3 lights)

ML IN ACTION VIDEO (kliknij na obrazku aby pobrac)

rozmiar : 7,5mb (packed)

format : mov

downlol.JPG

 

Podziękowania dla Klicka za udostępnienie modelu :)

 

 

*Model renderowany tylko raz z uzyciem funkcji multi-light (3 emitery) reszta renderów to tylko i wyłacznie rózne kombinacje trzech świateł.

**Należy mieć tutaj na uwadze że umieszone tutaj rendery to tylko i wyłącznie rendery testowe - wersja koncowa w drodze.

 

 

Napisano
  • Autor

reinforcements have arrived...

 

bardziej z nudów bo nikogo na gg rano nie było.

 

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

ten ostatni mój ulubiony (sharpnes w photoshopie).

 

Gdybyscie widzieli tą siatke na rękach oli zrobioną przez Klicka - te pęknięcia itd - zabawa z takim czymś to istna poezja : )

 

Starczy - kolejny update jak jeszcze ją troche posmugam maxwellem ; )

Peace.

Napisano
  • Autor

dziękujemy :)

 

gdyby ktoś chciał zrobic filmik z zmianami świateł (a nie potrafił)

 

sposob.JPG

Napisano

Hindus, bump mi nie działa. Doszedłem juz do 20 i nic. Mapy mam zapodane.

Napisano
  • Autor

pokaż obiekt - czego użyłes do bumpa mxm ? jakie wartosci bumpa jaki sample przy renderze ? wczytałes mape do mxm - bump ? obiekt wymaga uvwmap ? skala dobra ? georgas renderował bumpa na podłodze drewnianej pare stron wczesniej i działało normalnie :) sprawdzam czy sa problemy.

 

gordy - szybki test bumpa (3min)

 

bumptest.JPG

Napisano

używam obiektu zrobionego i wyrenderowanego w XSI. Mała coś do gry. Ma Uvs, i mapy bump w TGA. bardzo proste bo mają symulować nacięcia na metalu.

 

Ok, po 1.5 godz. cos zaczuna sie wyłaniać mimo faktu że po ok. 10 min przy 13xx-1024 już było mało szumów.

Napisano
  • Autor

aj to z xsi to ja nie poradze - jesli materiał masz podobnie jak mój zrobiony to pewno masz cos uvw map zle - bądz tez tga zmien na jpg i sprawdz.

Napisano

Witam!!

renderki modeliku klicka super!! :D

ludzie dawajcie hindusowi punkty reputacji,naleza mu sie!! :)

hindus--> more more more :D

pozdro

Napisano
ludzie dawajcie hindusowi punkty reputacji,naleza mu sie!! :)

You must spread some Reputation around before giving it to hindus again.

=D Masakra. Maxwell rządzi;]

Napisano

jak jzu mowilem redner piekne a model Klicka niesamoiwty :D

Tescik HDR - 10 min - oswietlenie tylko HDR :)

Nie samowita sprawa z tym jest mozna wylaczac wlaczac backround, reflection, ustawiac nateznia :D bajer

default8kv.jpg

Napisano

dzialaja komus shdery MXM - metalowe - typu aluminium, srebro ?? przy oswietleniu emiterami :D ?? bo u mnie sa czarne.

Napisano
  • Autor

2 ostatnie bardzo dobre :o dawaj dalej. Odnosnie tych shaderów co pisałes u mnie działa normalnie. Dzieki chłopaki za reputacje ;)

Napisano
  • Autor

klicek ja w nocy walne to co myslimy tylko nie puszczaj pary z ust :) zobaczymy jak będzie ;)

 

trojkat

 

takie cos ? mxm :) - emitery.

hrm9hs.jpg

Napisano

Hmm dziwne to jest :/ Zrobiłem najprostsza scenke Boxa na drogim postawilem i dalem na niego emitera, a na tym dolnym dalem diffusa zwyklego (oczywiscie maxwell diffuse) emiter swiecil prawidlowo dopiero jak wziolem shutter speed = 1 :/ czemu tak?

Napisano
  • Autor

emiter swieci normalnie tylko za słabo - scena jest za ciemna - zmiana shutera rozjasniła - ja mam zwykle shuter na 0.2 - 1 to i tak duzo :) pod taki shuter wtedy ustawiasz natezenia swiateł itp.

Napisano

dyonizoss - AMD Athlon 3.0 512 ramu. Rodzialki jeden 640-480, drugi 1200-800 zmniejszone na 640-480 cos takiego ;)

Napisano

to nie moj render :D tylko jednego typa z teamu NextLimit:D ja tak jeszcze nie umie:D

Napisano

Eee... Mogłeś mnie wkręcić - i tak bym sie nie zorientował :P Nie przeglądałem wszystkich obrazków Next Limit :( Ale życze ci zebyś też takie cuda robił.

 

Może mnie zjadą fani V-Ray'a, ale chyba sie przesiąde. Jest jakiś exporter materiałów z V-Raya? Bo jak mam ustawiać 50-60 materiałów to mnie strzeli.

 

Pozdro 4 all Maxwell users :D

Napisano

to wkoncu jest ten materiał edytor czy nie ma?? chodzi mi o to czy w maxie, a nie w mstudio... :)

Napisano

no jest w maxie z tego co tu pisali wcześniej

no chłopaki piękna robota tez będę se musiał tego maxwella załatwić i się nim pobawić

Napisano

Jest tylko musisz wziasc Maxwell MXM i create new texture->robisz texturke-> bieresz refresh preview(w gornym prawym rogu takie 2 pomaranczowe strzalki bardzo male)->file->save material->OK i masz podglad :] PROSTE

Napisano

nie wiem co sie dzieje z tym, tylko mam z tym problem jesli chodzi o metale (MXM) :( default4yq.jpg

Napisano
  • Autor

pokazaywałem ze tak :) wymyslic sobie tego nie wymysliłem ;) podajcie dokładna sciezke tego ktory wam np nie działa.

Napisano

Dokładnie te materiały co napisał TrojkaT

A jak zrobić materiał diody (świecącej :P)

Napisano
  • Autor

trojkat : czesc materiałów jest przeniesiona spod rc5 - w v1.0 jest inny przelicznik wartosci - hmm proponuj tak , mxm, wczytac np m_gold, edytowac, zwiekszyc wartowsc nd powyzej 3 (tylko bez przesady - np na 4) zapisac zmiany przy zamykaniu edytora materiałow(maxwelowego)

 

master - przegladaj watek - juz to przerobilismy :)

 

działa wam teraz ? xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.