Georgas Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 Dzięki Hindus Jesteś Wielki!! Wie ktośjak zrobićw mxm materiał typu Blend albo coś podobnego??
chveti Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 clip map działa tylko cza użyc mxm :) Teraz szukam tego cieniutkiego szkła - asg ale nic nie widac. nie wiem czy znalazłeś ale to nie w folderze ateam special?
Hindus Napisano 27 Kwiecień 2006 Autor Napisano 27 Kwiecień 2006 georgas dzieki - luzik :) a jak to wygląda tzn ten blend ? cos jak to ? C:/Program Files/Next Limit/Maxwell/materials database/mxm files/basic vol/FrostedCristal02 ?? Chveti dzięki - tak to to już testowełem - nawet szybko sie renderują zwłaszcza te od jdhil - są ładne. Ide spac - padam na klawiature z wrażen i z wycieńczenia :) jutro też jest dzien - zarzucam ole z -ml i zobaczymy jak to jutro będzie wyglądało. Pozdro - dzięki za fajną dyskusje w wątku.
TrojkaT Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 W koncu dlugo oczekiwany Clipmap dziala jak powinien dzialac :) WIelkie podziekowania dla Hindus jeden listek sie mi zepsul :D Redner jakies 40-50 min :) p.s. troszke noisa zredukowalem lepiej widac ;)
Georgas Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 TrojkaT bardzo fajny kwiatek, w jaki sposób go mapowaleś?? Taki teścik
mentaller Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 czekam na jakiś dobrze zrenderowany samochód ;]
TrojkaT Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 georgas no takie MXI jak w tym monitorku to tzreba wiekksza rozdzielczosci wtedy lepiej widac. Kwiatek to Xfrog kazda jego czesc osobna mapowalem no i liscie to clipmap :) mentaller spewnoscia bedzie :) dobranoc
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 Maxwell Render 1.0 Multilight test Mały test - dam mu jeszcze kolejne 8 godzin i zobaczymy jak będzie wyglądało po 15 godzinach. Sprzęt procesor : intel pentium 4 - 2.8 karta: GeForce4 MX440 ram : 512ddr Rendery*
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 Kolejna porcja* Model oli - Klicek - http://www.klicek3d.prv.pl/ Rendering** Rozdzielczosc : 950x1007Czas : 8godzin Sample : 14,73 ml : enabled (3 lights) ML IN ACTION VIDEO (kliknij na obrazku aby pobrac) rozmiar : 7,5mb (packed) format : mov Podziękowania dla Klicka za udostępnienie modelu :) *Model renderowany tylko raz z uzyciem funkcji multi-light (3 emitery) reszta renderów to tylko i wyłacznie rózne kombinacje trzech świateł. **Należy mieć tutaj na uwadze że umieszone tutaj rendery to tylko i wyłącznie rendery testowe - wersja koncowa w drodze.
mrkrzysiek Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 no hindus bardzo ładna porcja renderów poza tym drugim co pokazałeś to mi się wszystkie podobają
max_1989 Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Bardzo fajnie to wygląda :), ktoś z was bawił sie sss?
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 reinforcements have arrived... bardziej z nudów bo nikogo na gg rano nie było. ten ostatni mój ulubiony (sharpnes w photoshopie). Gdybyscie widzieli tą siatke na rękach oli zrobioną przez Klicka - te pęknięcia itd - zabawa z takim czymś to istna poezja : ) Starczy - kolejny update jak jeszcze ją troche posmugam maxwellem ; ) Peace.
TrojkaT Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 wszystkie sa bardzo ladne :)) naprade laadne :D
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 dziękujemy :) gdyby ktoś chciał zrobic filmik z zmianami świateł (a nie potrafił) 1
Gordy Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Hindus, bump mi nie działa. Doszedłem juz do 20 i nic. Mapy mam zapodane.
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 pokaż obiekt - czego użyłes do bumpa mxm ? jakie wartosci bumpa jaki sample przy renderze ? wczytałes mape do mxm - bump ? obiekt wymaga uvwmap ? skala dobra ? georgas renderował bumpa na podłodze drewnianej pare stron wczesniej i działało normalnie :) sprawdzam czy sa problemy. gordy - szybki test bumpa (3min)
Gordy Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 używam obiektu zrobionego i wyrenderowanego w XSI. Mała coś do gry. Ma Uvs, i mapy bump w TGA. bardzo proste bo mają symulować nacięcia na metalu. Ok, po 1.5 godz. cos zaczuna sie wyłaniać mimo faktu że po ok. 10 min przy 13xx-1024 już było mało szumów.
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 aj to z xsi to ja nie poradze - jesli materiał masz podobnie jak mój zrobiony to pewno masz cos uvw map zle - bądz tez tga zmien na jpg i sprawdz. 2 1
nielot007 Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Witam!! renderki modeliku klicka super!! :D ludzie dawajcie hindusowi punkty reputacji,naleza mu sie!! :) hindus--> more more more :D pozdro 1
dyonizoss Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 zgadzam sie z nielotem!!! punkciki mu :) bardzo przyjemny wątek PoZdRo!!!!
SSn4k3 Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 ludzie dawajcie hindusowi punkty reputacji,naleza mu sie!! :) You must spread some Reputation around before giving it to hindus again. =D Masakra. Maxwell rządzi;]
TrojkaT Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 jak jzu mowilem redner piekne a model Klicka niesamoiwty :D Tescik HDR - 10 min - oswietlenie tylko HDR :) Nie samowita sprawa z tym jest mozna wylaczac wlaczac backround, reflection, ustawiac nateznia :D bajer
TrojkaT Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 dzialaja komus shdery MXM - metalowe - typu aluminium, srebro ?? przy oswietleniu emiterami :D ?? bo u mnie sa czarne.
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 2 ostatnie bardzo dobre :o dawaj dalej. Odnosnie tych shaderów co pisałes u mnie działa normalnie. Dzieki chłopaki za reputacje ;) 1 1
TrojkaT Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 hindus przy oswietleniu emiterem ?? pokaz :D
KLICEK Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 moze wreszcie ktos by zrobil render czegos z texturkami ? Prezentacje materialow wzywklych bez textur prezentuja sie swietnie, ciekawe jak radzie sobie z texturkami i sss hmmm :P ktos ma wolne 20 godzin na render? :D
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 klicek ja w nocy walne to co myslimy tylko nie puszczaj pary z ust :) zobaczymy jak będzie ;) trojkat takie cos ? mxm :) - emitery.
Grimor Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Hmm dziwne to jest :/ Zrobiłem najprostsza scenke Boxa na drogim postawilem i dalem na niego emitera, a na tym dolnym dalem diffusa zwyklego (oczywiscie maxwell diffuse) emiter swiecil prawidlowo dopiero jak wziolem shutter speed = 1 :/ czemu tak?
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 emiter swieci normalnie tylko za słabo - scena jest za ciemna - zmiana shutera rozjasniła - ja mam zwykle shuter na 0.2 - 1 to i tak duzo :) pod taki shuter wtedy ustawiasz natezenia swiateł itp.
dyonizoss Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 TrojkaT fajnie to wyglada. Jaki masz sprzet??I jakiej rozdziałki są te rendery?? 1
TrojkaT Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 dyonizoss - AMD Athlon 3.0 512 ramu. Rodzialki jeden 640-480, drugi 1200-800 zmniejszone na 640-480 cos takiego ;) 1
voyager Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Zniszczyłeś mnie tym. Fajny odkurzacz ;P Czym oświetlałeś hdri?
TrojkaT Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 to nie moj render :D tylko jednego typa z teamu NextLimit:D ja tak jeszcze nie umie:D
voyager Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Eee... Mogłeś mnie wkręcić - i tak bym sie nie zorientował :P Nie przeglądałem wszystkich obrazków Next Limit :( Ale życze ci zebyś też takie cuda robił. Może mnie zjadą fani V-Ray'a, ale chyba sie przesiąde. Jest jakiś exporter materiałów z V-Raya? Bo jak mam ustawiać 50-60 materiałów to mnie strzeli. Pozdro 4 all Maxwell users :D
dyonizoss Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 to wkoncu jest ten materiał edytor czy nie ma?? chodzi mi o to czy w maxie, a nie w mstudio... :)
mrkrzysiek Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 no jest w maxie z tego co tu pisali wcześniej no chłopaki piękna robota tez będę se musiał tego maxwella załatwić i się nim pobawić
Grimor Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Jest tylko musisz wziasc Maxwell MXM i create new texture->robisz texturke-> bieresz refresh preview(w gornym prawym rogu takie 2 pomaranczowe strzalki bardzo male)->file->save material->OK i masz podglad :] PROSTE
TrojkaT Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 nie wiem co sie dzieje z tym, tylko mam z tym problem jesli chodzi o metale (MXM) :(
Georgas Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Mam ten sam problem A tobie Hindus działają??
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 pokazaywałem ze tak :) wymyslic sobie tego nie wymysliłem ;) podajcie dokładna sciezke tego ktory wam np nie działa.
TrojkaT Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Hindus baisc vol.1 metale typu aluminium, srebro, gold itp.
Georgas Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Dokładnie te materiały co napisał TrojkaT A jak zrobić materiał diody (świecącej :P)
Master Kiełbaster Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 mały emiter i czerwony dielectirc :P działają wam clip mapy??
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 trojkat : czesc materiałów jest przeniesiona spod rc5 - w v1.0 jest inny przelicznik wartosci - hmm proponuj tak , mxm, wczytac np m_gold, edytowac, zwiekszyc wartowsc nd powyzej 3 (tylko bez przesady - np na 4) zapisac zmiany przy zamykaniu edytora materiałow(maxwelowego) master - przegladaj watek - juz to przerobilismy :) działa wam teraz ? xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się