Skocz do zawartości

Maxwell - testy - rendery testowe


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
clip map działa tylko cza użyc mxm :)

Teraz szukam tego cieniutkiego szkła - asg ale nic nie widac.

 

nie wiem czy znalazłeś ale to nie w folderze ateam special?

Napisano

georgas dzieki - luzik :) a jak to wygląda tzn ten blend ? cos jak to ?

 

C:/Program Files/Next Limit/Maxwell/materials database/mxm files/basic vol/FrostedCristal02 ??

 

Chveti dzięki - tak to to już testowełem - nawet szybko sie renderują zwłaszcza te od jdhil - są ładne.

 

Ide spac - padam na klawiature z wrażen i z wycieńczenia :) jutro też jest dzien - zarzucam ole z -ml i zobaczymy jak to jutro będzie wyglądało.

 

Pozdro - dzięki za fajną dyskusje w wątku.

Napisano

W koncu dlugo oczekiwany Clipmap dziala jak powinien dzialac :)

WIelkie podziekowania dla Hindus

defaultfilteredkopia3aj.jpg

jeden listek sie mi zepsul :D

Redner jakies 40-50 min :)

p.s. troszke noisa zredukowalem lepiej widac ;)

Napisano

georgas no takie MXI jak w tym monitorku to tzreba wiekksza rozdzielczosci wtedy lepiej widac.

Kwiatek to Xfrog kazda jego czesc osobna mapowalem no i liscie to clipmap :)

mentaller spewnoscia bedzie :)

dobranoc

Napisano

Maxwell Render 1.0 Multilight test

 

Mały test - dam mu jeszcze kolejne 8 godzin i zobaczymy jak będzie wyglądało po 15 godzinach.

 

Sprzęt

procesor : intel pentium 4 - 2.8

karta: GeForce4 MX440

ram : 512ddr

 

Rendery*

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

Napisano

Kolejna porcja*

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

Model oli - Klicek - http://www.klicek3d.prv.pl/

 

Rendering**

Rozdzielczosc : 950x1007Czas : 8godzin

Sample : 14,73

ml : enabled (3 lights)

ML IN ACTION VIDEO (kliknij na obrazku aby pobrac)

rozmiar : 7,5mb (packed)

format : mov

downlol.JPG

 

Podziękowania dla Klicka za udostępnienie modelu :)

 

 

*Model renderowany tylko raz z uzyciem funkcji multi-light (3 emitery) reszta renderów to tylko i wyłacznie rózne kombinacje trzech świateł.

**Należy mieć tutaj na uwadze że umieszone tutaj rendery to tylko i wyłącznie rendery testowe - wersja koncowa w drodze.

 

 

Napisano

reinforcements have arrived...

 

bardziej z nudów bo nikogo na gg rano nie było.

 

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

ten ostatni mój ulubiony (sharpnes w photoshopie).

 

Gdybyscie widzieli tą siatke na rękach oli zrobioną przez Klicka - te pęknięcia itd - zabawa z takim czymś to istna poezja : )

 

Starczy - kolejny update jak jeszcze ją troche posmugam maxwellem ; )

Peace.

Napisano

pokaż obiekt - czego użyłes do bumpa mxm ? jakie wartosci bumpa jaki sample przy renderze ? wczytałes mape do mxm - bump ? obiekt wymaga uvwmap ? skala dobra ? georgas renderował bumpa na podłodze drewnianej pare stron wczesniej i działało normalnie :) sprawdzam czy sa problemy.

 

gordy - szybki test bumpa (3min)

 

bumptest.JPG

Napisano

używam obiektu zrobionego i wyrenderowanego w XSI. Mała coś do gry. Ma Uvs, i mapy bump w TGA. bardzo proste bo mają symulować nacięcia na metalu.

 

Ok, po 1.5 godz. cos zaczuna sie wyłaniać mimo faktu że po ok. 10 min przy 13xx-1024 już było mało szumów.

Napisano

aj to z xsi to ja nie poradze - jesli materiał masz podobnie jak mój zrobiony to pewno masz cos uvw map zle - bądz tez tga zmien na jpg i sprawdz.

  • Like 2
  • Confused 1
Napisano
ludzie dawajcie hindusowi punkty reputacji,naleza mu sie!! :)

You must spread some Reputation around before giving it to hindus again.

=D Masakra. Maxwell rządzi;]

Napisano

jak jzu mowilem redner piekne a model Klicka niesamoiwty :D

Tescik HDR - 10 min - oswietlenie tylko HDR :)

Nie samowita sprawa z tym jest mozna wylaczac wlaczac backround, reflection, ustawiac nateznia :D bajer

default8kv.jpg

Napisano

2 ostatnie bardzo dobre :o dawaj dalej. Odnosnie tych shaderów co pisałes u mnie działa normalnie. Dzieki chłopaki za reputacje ;)

  • Like 1
  • Confused 1
Napisano

moze wreszcie ktos by zrobil render czegos z texturkami ?

Prezentacje materialow wzywklych bez textur prezentuja sie swietnie, ciekawe jak radzie sobie z texturkami i sss hmmm :P

 

ktos ma wolne 20 godzin na render? :D

Napisano

klicek ja w nocy walne to co myslimy tylko nie puszczaj pary z ust :) zobaczymy jak będzie ;)

 

trojkat

 

takie cos ? mxm :) - emitery.

hrm9hs.jpg

Napisano

Hmm dziwne to jest :/ Zrobiłem najprostsza scenke Boxa na drogim postawilem i dalem na niego emitera, a na tym dolnym dalem diffusa zwyklego (oczywiscie maxwell diffuse) emiter swiecil prawidlowo dopiero jak wziolem shutter speed = 1 :/ czemu tak?

Napisano

emiter swieci normalnie tylko za słabo - scena jest za ciemna - zmiana shutera rozjasniła - ja mam zwykle shuter na 0.2 - 1 to i tak duzo :) pod taki shuter wtedy ustawiasz natezenia swiateł itp.

Napisano

Eee... Mogłeś mnie wkręcić - i tak bym sie nie zorientował :P Nie przeglądałem wszystkich obrazków Next Limit :( Ale życze ci zebyś też takie cuda robił.

 

Może mnie zjadą fani V-Ray'a, ale chyba sie przesiąde. Jest jakiś exporter materiałów z V-Raya? Bo jak mam ustawiać 50-60 materiałów to mnie strzeli.

 

Pozdro 4 all Maxwell users :D

Napisano

Jest tylko musisz wziasc Maxwell MXM i create new texture->robisz texturke-> bieresz refresh preview(w gornym prawym rogu takie 2 pomaranczowe strzalki bardzo male)->file->save material->OK i masz podglad :] PROSTE

Napisano

trojkat : czesc materiałów jest przeniesiona spod rc5 - w v1.0 jest inny przelicznik wartosci - hmm proponuj tak , mxm, wczytac np m_gold, edytowac, zwiekszyc wartowsc nd powyzej 3 (tylko bez przesady - np na 4) zapisac zmiany przy zamykaniu edytora materiałow(maxwelowego)

 

master - przegladaj watek - juz to przerobilismy :)

 

działa wam teraz ? xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności