^^maciek Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Oto model hover tanka ktory zaczolem robic wczoraj korpus prawie ukonczony, glowa zajmuje sie akutalnie docelowo 3000 tri + normal mapa z hipoly. Model w przeciwnienstwie do originalu nie bedzie mial rak co nie jest spodowodwane moim lenistwem ale ich brakiem na referencjach.
ftorek Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 hahaha - pain - hyhy... niezle... wporzo - podzialalbys smotth grupami coby obiekt lepiej wygladal - jak dobrze podzialasz to bedzie tez duuuzooo czytelniejszy - bo teraz troche faktycznie suabo widac co i jak... pokazalbys koncept tez bo narazie mozna sie tylko domyslac jak to ma dzialac/wygladac... ps. mam wrazenie ze daloby sie ten obiekt wyrzezac z mniejszej ilosci triangli... - chyba ze to co pokazujesz to ma byc docelowo hi-poly... pzoodora
^^maciek Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 to jest swierzy model bez optymalizacji dopiero po jego ukonczeniu wezme sie za skrobanie hipoly oto linki do referencji http://members.lycos.nl/theone1337/quake4%20concept%20art/Q4%20Hover%20Tank%20FBS%20torso.jpg http://galeria.gilfil.tk/albums/Quake_4/Q4_Hover_Tank_FBS_face.sized.jpg
PAINbringer Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 zaczynanie od wersji lp mija się troche z celem, no ale to wg uznania. Bądź przygotowany że i tak będziesz musiał wprowadzać zmiany w lp względem hp ftorek => ;) Pozdr.
bartonfink Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 co do kolejnosci modelowania hpoly i lpoly to sa 2 ruzne szkoly. kazda ma troche slusznosci :) osobiscie wole robic najpierw wersje lpoly - i puzniej ewentualnie lekko ja modyfikowac pod model hpoly - mam wtedy pewnosc iz zmieszcze sie w poly count. Modelowanie od razu wesji Hpoly nie zawsze daje taka gwarancje bo mozna pszyszarzowac. co do modelu - to ciezko narazie stwierdzic co to jest . -:)
ftorek Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 tak sobie jeszcze mysle - skoro nie masz rak na konceptach - to albo je zrob 'z glowy' albo w ogole to olej - bo po kiego taki model bez rak?? no nie wiem - nie zebym cie zniechecal - ale w takim wypadku to jakies polsrodki... pozdoa
PAINbringer Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Słodziutki ten model. ^^Maciek'owi aby życzyć powodzenia :). Można wiedzieć Gotham gdzie znalazłeś te rendery siatek hp? Pozdr.
Gotham Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 W sierpniu 2003go roku leżały sobie po forach, a ja z natury lubię -save as ;).
PAINbringer Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 2003? Cóż to było za forum? Wewnętrzne IdSoftware? ;)
Ars Goetia Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 http://www.autodestruct.com/concept.htm http://www.agrreviews.com/modules/xoopsgallery/view_album.php?set_albumName=album10 http://members.lycos.nl/theone1337/quake4%20concept%20art/
^^maciek Napisano 11 Maj 2006 Autor Napisano 11 Maj 2006 ten model hi poly jest zrobiony z 1 bryly chodzi mi o korpus nie wliczajac "pojazdu" na ktorym sie porusza jesli tak to chce zobaczyc siatke no chyba ze to zoptymalizowany zbrush
madman1987 Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 pokazaliście to i owo, zaczeliście rozmawiać o jakichś save ass'ach i założyciel wątku się zmieszał i nie ma updatów zgadzam się co do tego, że bez rączek to wygląda jak śliczna, ładnie oszlifowana "bryłka" :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się