Ameras Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 Nudziło mi sie.. postanowiłem zrobić coś w 3ds`ie więc zrobiłem czołg. http://www.bilder-hosting.de/show/7VFSA.html wszystko robiłem z głowy. to na tyle... za niedługo dodam render w większej rozdzielczości.
tpiatek Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 Troche za ciemny render .. a czołg fajny jak na kosmiczne bitwy. Podoba mi się Pozdrawiam
Ameras Napisano 6 Maj 2006 Autor Napisano 6 Maj 2006 http://img477.imageshack.us/my.php?image=asdasd6go.jpg
Jim mee Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 fajne , fajne. Osobiście wyciągnąłbym te kolce na zderzaku ;> dał sitakę na te reflektory , dodał masy wierzyczce i zadbał jakoś by jeden - wcale nie przypadkowy strzał w te baniaczki z gazem - nie unicestwił pojazdu :] .
Ameras Napisano 6 Maj 2006 Autor Napisano 6 Maj 2006 fajne , fajne. Osobiście wyciągnąłbym te kolce na zderzaku ;> dał sitakę na te reflektory , dodał masy wierzyczce i zadbał jakoś by jeden - wcale nie przypadkowy strzał w te baniaczki z gazem - nie unicestwił pojazdu :] . Wróce do domuu zrobie z tym coś i wstawie update. (Pisze od kumpla). Tylko zastanawiam sie co można dać wokół tych pojemników:) a swoją drogą to to miały być pojemniki z uranem:P do rozwalenia przeciwnika:P ale coś sie z tym zrobi. Pokombinuje troszke i dam render. I mam takie malutkie pytanie odnośnie siatki pojazdyn i innych objektów. Czy można w V-ray`u zrobić render siatki i materiału na raz?? Prosze napiszcie jak to sie robi.
GRiPi Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 mixujesz dwa materialy jeden wlasciwy a drugi za siatke, a za mix mape bierzesz vrayedgetex, cala filozofia :P
7demon Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 teraz to wyglada jak jakas kosiarka z tymi kolcami z przodu, ale jest niezle. przod wyglada nawt fajnie, ale tyl taki pusty ( i kanciasty ), mam nadzieje ze cos tam jeszcze bedzie? troche mi nie pasuje to dzialo glowne, lufa taka dluga a samo wiezyczka taka mala, ja bym ta lufe troche skrocil, ale cos do niej dodal, moze jakas "ozdobe" na samym koncu, bo na razie to zwykla tuba.
Kr3tz Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Tyl imho dobry, ale moze dodaj wiecej kol bo gasiennice na srodku "wisza"
Ameras Napisano 7 Maj 2006 Autor Napisano 7 Maj 2006 Takie było zamierzenie żeby te gąsienice wisiały. :D Zmienie to ale powiedzcie jest jakiś sposób na zrobienie takiej gąsienicy. Jakiś modyfikator:P?? bo ja narysowałem linie NURMS i dodałem shell a potem to obklejałem BOX`ami. Zrobie coś z tą lufą i te kolce zmniejsze bo żeczywiście wygląda jak kosiarka :). Za niedługo UPDATE. /////////// Musze zmienić te śruby na nity bo dziwnie wyglądają. Jakoś sie na nich światło dziwnie załamuje.
Jim mee Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 to o gąsienicach. Raz wychodzi .. innymi razy nie wychodzi :) http://www.3dkingdom.org/index.php?name=News&file=article&sid=494
7demon Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 no juz lepiej z ta lufa, ale dodaj jeszcze cos do niej. nadal masz te kolce za dlugie. nie wiem poco sa tu i te kolce i te niby metalowe rurki przed pojazdem? ja bym ktores z nich usunal albo przerobil. pokaz wreszcie siatke tej fortecy.
Jim mee Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Jeeee.. ale gangsteroza .... dał bym jakieś flame'y po bokach :P . Jak dojdę do swoich czołgów będzie wesoło :D:D:D . Kangur bardziej aluminiowy sugeruję jeśli zostanie , i te kolce ... troszeczkę bym przerzedził. Mi się bardzo podoba :). Taka estetyczna rzecz ( bo malowałem kiedyś necronów w WH40k ) - te zbiorniki ... umiałbyś tam wstawić jaśniejący rdzeń w środku ? Najlepiej gdyby nie był to glow'ujący pręt tylko tak miło rozpraszający sie rdzeń jasnej zieleni? Nawet jak nie da się tego zrobic to dla mnie jest superaśne. O! Może pomyśl o jakiejś drobnej kalkomani tu i tam.
Ameras Napisano 7 Maj 2006 Autor Napisano 7 Maj 2006 Objecana siateczka...tym razem wersja bez kolców. Jutro zajme się zbiornikami.
piksar Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 fajny model, z materiałami zabawkowo wygląda, lepiej bez poprawił bym ten szybkostrzelny karabin (wulkan to się chyba zwie) wysunął bym trosze lufy z obudowy i tak jak wyżej, bez kółek nośnych daleko nie pojedziesz
Jim mee Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 wow cool Man !! Dzięki za zrealizowany efekt ;) . Zmniejszyłbym to świecenie , żeby nie oświetlało czołgu , a sobie samo świeciło tam w tych zbiorniczkach tylko. I te bliki jasne ..... achyba już rozumiem , to nie bliki tylko ten rdzeń się tak zagina tak ? Skoro już tu zaczynają świecić różne rzeczy , to może te światełka z przodu też małe co nieco by robiły :? :) jeśli nie wysunąć to może skrócić ta osłonke na vulkanch.Ale tylko tyci chyba. szukał bym tego efektu z jpga , bez rozświetlania czołgu. Przynajmniej nie tak mocnego świecenia bo by Cię w nocy z a u w a ż y l i :D Czy możesz nieco opowiedzieć jak zrobiłes to szkło , i czym jest ten świecący pręt. Jam laik w innych opcjach niż modeling.
Ameras Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 wow cool Man !! Dzięki za zrealizowany efekt ;) . Zmniejszyłbym to świecenie , żeby nie oświetlało czołgu , a sobie samo świeciło tam w tych zbiorniczkach tylko. I te bliki jasne ..... achyba już rozumiem , to nie bliki tylko ten rdzeń się tak zagina tak ? Skoro już tu zaczynają świecić różne rzeczy , to może te światełka z przodu też małe co nieco by robiły :? :) jeśli nie wysunąć to może skrócić ta osłonke na vulkanch.Ale tylko tyci chyba. szukał bym tego efektu z jpga , bez rozświetlania czołgu. Przynajmniej nie tak mocnego świecenia bo by Cię w nocy z a u w a ż y l i :D Czy możesz nieco opowiedzieć jak zrobiłes to szkło , i czym jest ten świecący pręt. Jam laik w innych opcjach niż modeling. Odpowiadam: Jak pewnie zauważyłeś redering jest w V-ray szkło to równiez materiał v-ray`a . Odbicia na ciemny i przezroczystość ustawiłem na jasny odcień szarości. A pręt w środku zrobiłem następująco: PlaneLight (Vray) zrobiłem bardzo cieniuki iumieściłem go na samym środku zbiornika i nadałem mu zielony kolor.//// Podaj śwój ng gg.
Ameras Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 A cobyście powiedzieli na takie gąsienice:P??http://img461.imageshack.us/img461/4374/dsdsdsd6aa.jpg
Jim mee Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 :P P.S. tam Ci chyba spline został przy gąsienicach z tyłu.
hkropinski Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 no takie prezentują się lepiej i dobrze ze z tych kolcy zrezygnowales:) pozdr
Ameras Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 Troszke inny render poprawione niektóre błeby oraz render z materiałami.Prosze o komentarz i krytyke co by można jeszcze było zmienić.
FF Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 Ja odnoszę wrażenie ze bardzo Ci się spodobał materiał brushed metal i dajesz go gdzie tylko można. Jedyne miejsce gdzie mi pasuje to lufy.
piksar Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 w wojsku nie byłem i na czołgach sie nie znam, ale łatwo taki czołg unieruchomić trafiając w gąsiennicę, one są tak duże że chronią pancerz główny, a powinno być odwrotnie, co nie zmienia faktu że model ładny i ciekawy
Ameras Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 No to już koniec chyba. (No chyba że jeszcze coś wymyśle albo zmienie teksturki). Ale zabieram się za następny model. Zabytkowy dom. Ale o tym w innym poście. a narazie prosze renderki. Chciałbym dodać że to mój pierwszy czołg. Może dlatego cudem nie jest.jak ogląda ten wątek ktoś kto jest początkujący i coś mu sie podoba i nie wie jak zrobic. To prosze pisacdo mnie na gg. Podziele sie moją jakże jeszcze niewielką wiedzą.Dziękuje.
vv3k70r Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 ladne te gonsiennice, ja sie tylko czepie :) tak tyci tyci, czy szanowny konstruktor moze postawic czolg pod katem na wzniesieniu i wycelowac w cos te lufe nei tylko obrotem vertykalnym ale i w pionie? znaczy to jest taki czolg co ma niski zakres katow i podnosi i opuszcza podwozie? :)
Ameras Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 ladne te gonsiennice, ja sie tylko czepie :) tak tyci tyci, czy szanowny konstruktor moze postawic czolg pod katem na wzniesieniu i wycelowac w cos te lufe nei tylko obrotem vertykalnym ale i w pionie? znaczy to jest taki czolg co ma niski zakres katow i podnosi i opuszcza podwozie? :) Ok. Zgadzam sie . Jutro zrobie coś z tą lugą i dorobie jakąś scenke. (wzgórze)
piksar Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 nity okropne ale wiem skąd się wzięła wieżyczka - wygląda jak dzwonek od roweru (hihihi) tu skurczybyk zaśmiał się szyderczo \ edit: nity by obleciały jeszcze ale co trzeci
AbdulWysyMuLacha Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 Nieźle, nieźle, te duże gąsienice wyglądają wypaśnie!
Ameras Napisano 11 Maj 2006 Autor Napisano 11 Maj 2006 NIE UMIEM TEXTUROWAĆ.... nie wychodzi mi to. ale spróbowałem choć nie zbt jestem zadowolony
mrkrzysiek Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 model nawet fajny no texturowanie ci nie wyszło ale nie podawaj się i walcz z nim :D
hkropinski Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 na pewno jeszcze o tym nie wiesz - skorzystaj z modyfikatora uvw map, bardzo ci sie przyda, pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się