Napisano 6 Maj 200618 l Nudziło mi sie.. postanowiłem zrobić coś w 3ds`ie więc zrobiłem czołg. http://www.bilder-hosting.de/show/7VFSA.html wszystko robiłem z głowy. to na tyle... za niedługo dodam render w większej rozdzielczości.
Napisano 6 Maj 200618 l Troche za ciemny render .. a czołg fajny jak na kosmiczne bitwy. Podoba mi się Pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200618 l fajne , fajne. Osobiście wyciągnąłbym te kolce na zderzaku ;> dał sitakę na te reflektory , dodał masy wierzyczce i zadbał jakoś by jeden - wcale nie przypadkowy strzał w te baniaczki z gazem - nie unicestwił pojazdu :] .
Napisano 6 Maj 200618 l Autor fajne , fajne. Osobiście wyciągnąłbym te kolce na zderzaku ;> dał sitakę na te reflektory , dodał masy wierzyczce i zadbał jakoś by jeden - wcale nie przypadkowy strzał w te baniaczki z gazem - nie unicestwił pojazdu :] . Wróce do domuu zrobie z tym coś i wstawie update. (Pisze od kumpla). Tylko zastanawiam sie co można dać wokół tych pojemników:) a swoją drogą to to miały być pojemniki z uranem:P do rozwalenia przeciwnika:P ale coś sie z tym zrobi. Pokombinuje troszke i dam render. I mam takie malutkie pytanie odnośnie siatki pojazdyn i innych objektów. Czy można w V-ray`u zrobić render siatki i materiału na raz?? Prosze napiszcie jak to sie robi.
Napisano 6 Maj 200618 l mixujesz dwa materialy jeden wlasciwy a drugi za siatke, a za mix mape bierzesz vrayedgetex, cala filozofia :P
Napisano 7 Maj 200618 l teraz to wyglada jak jakas kosiarka z tymi kolcami z przodu, ale jest niezle. przod wyglada nawt fajnie, ale tyl taki pusty ( i kanciasty ), mam nadzieje ze cos tam jeszcze bedzie? troche mi nie pasuje to dzialo glowne, lufa taka dluga a samo wiezyczka taka mala, ja bym ta lufe troche skrocil, ale cos do niej dodal, moze jakas "ozdobe" na samym koncu, bo na razie to zwykla tuba.
Napisano 7 Maj 200618 l Autor Takie było zamierzenie żeby te gąsienice wisiały. :D Zmienie to ale powiedzcie jest jakiś sposób na zrobienie takiej gąsienicy. Jakiś modyfikator:P?? bo ja narysowałem linie NURMS i dodałem shell a potem to obklejałem BOX`ami. Zrobie coś z tą lufą i te kolce zmniejsze bo żeczywiście wygląda jak kosiarka :). Za niedługo UPDATE. /////////// Musze zmienić te śruby na nity bo dziwnie wyglądają. Jakoś sie na nich światło dziwnie załamuje.
Napisano 7 Maj 200618 l to o gąsienicach. Raz wychodzi .. innymi razy nie wychodzi :) http://www.3dkingdom.org/index.php?name=News&file=article&sid=494
Napisano 7 Maj 200618 l no juz lepiej z ta lufa, ale dodaj jeszcze cos do niej. nadal masz te kolce za dlugie. nie wiem poco sa tu i te kolce i te niby metalowe rurki przed pojazdem? ja bym ktores z nich usunal albo przerobil. pokaz wreszcie siatke tej fortecy.
Napisano 7 Maj 200618 l Jeeee.. ale gangsteroza .... dał bym jakieś flame'y po bokach :P . Jak dojdę do swoich czołgów będzie wesoło :D:D:D . Kangur bardziej aluminiowy sugeruję jeśli zostanie , i te kolce ... troszeczkę bym przerzedził. Mi się bardzo podoba :). Taka estetyczna rzecz ( bo malowałem kiedyś necronów w WH40k ) - te zbiorniki ... umiałbyś tam wstawić jaśniejący rdzeń w środku ? Najlepiej gdyby nie był to glow'ujący pręt tylko tak miło rozpraszający sie rdzeń jasnej zieleni? Nawet jak nie da się tego zrobic to dla mnie jest superaśne. O! Może pomyśl o jakiejś drobnej kalkomani tu i tam.
Napisano 7 Maj 200618 l Autor Objecana siateczka...tym razem wersja bez kolców. Jutro zajme się zbiornikami.
Napisano 7 Maj 200618 l fajny model, z materiałami zabawkowo wygląda, lepiej bez poprawił bym ten szybkostrzelny karabin (wulkan to się chyba zwie) wysunął bym trosze lufy z obudowy i tak jak wyżej, bez kółek nośnych daleko nie pojedziesz
Napisano 8 Maj 200618 l wow cool Man !! Dzięki za zrealizowany efekt ;) . Zmniejszyłbym to świecenie , żeby nie oświetlało czołgu , a sobie samo świeciło tam w tych zbiorniczkach tylko. I te bliki jasne ..... achyba już rozumiem , to nie bliki tylko ten rdzeń się tak zagina tak ? Skoro już tu zaczynają świecić różne rzeczy , to może te światełka z przodu też małe co nieco by robiły :? :) jeśli nie wysunąć to może skrócić ta osłonke na vulkanch.Ale tylko tyci chyba. szukał bym tego efektu z jpga , bez rozświetlania czołgu. Przynajmniej nie tak mocnego świecenia bo by Cię w nocy z a u w a ż y l i :D Czy możesz nieco opowiedzieć jak zrobiłes to szkło , i czym jest ten świecący pręt. Jam laik w innych opcjach niż modeling.
Napisano 8 Maj 200618 l Autor wow cool Man !! Dzięki za zrealizowany efekt ;) . Zmniejszyłbym to świecenie , żeby nie oświetlało czołgu , a sobie samo świeciło tam w tych zbiorniczkach tylko. I te bliki jasne ..... achyba już rozumiem , to nie bliki tylko ten rdzeń się tak zagina tak ? Skoro już tu zaczynają świecić różne rzeczy , to może te światełka z przodu też małe co nieco by robiły :? :) jeśli nie wysunąć to może skrócić ta osłonke na vulkanch.Ale tylko tyci chyba. szukał bym tego efektu z jpga , bez rozświetlania czołgu. Przynajmniej nie tak mocnego świecenia bo by Cię w nocy z a u w a ż y l i :D Czy możesz nieco opowiedzieć jak zrobiłes to szkło , i czym jest ten świecący pręt. Jam laik w innych opcjach niż modeling. Odpowiadam: Jak pewnie zauważyłeś redering jest w V-ray szkło to równiez materiał v-ray`a . Odbicia na ciemny i przezroczystość ustawiłem na jasny odcień szarości. A pręt w środku zrobiłem następująco: PlaneLight (Vray) zrobiłem bardzo cieniuki iumieściłem go na samym środku zbiornika i nadałem mu zielony kolor.//// Podaj śwój ng gg.
Napisano 8 Maj 200618 l Autor A cobyście powiedzieli na takie gąsienice:P??http://img461.imageshack.us/img461/4374/dsdsdsd6aa.jpg
Napisano 8 Maj 200618 l no takie prezentują się lepiej i dobrze ze z tych kolcy zrezygnowales:) pozdr
Napisano 8 Maj 200618 l Autor Troszke inny render poprawione niektóre błeby oraz render z materiałami.Prosze o komentarz i krytyke co by można jeszcze było zmienić.
Napisano 8 Maj 200618 l Ja odnoszę wrażenie ze bardzo Ci się spodobał materiał brushed metal i dajesz go gdzie tylko można. Jedyne miejsce gdzie mi pasuje to lufy.
Napisano 8 Maj 200618 l w wojsku nie byłem i na czołgach sie nie znam, ale łatwo taki czołg unieruchomić trafiając w gąsiennicę, one są tak duże że chronią pancerz główny, a powinno być odwrotnie, co nie zmienia faktu że model ładny i ciekawy
Napisano 8 Maj 200618 l Autor No to już koniec chyba. (No chyba że jeszcze coś wymyśle albo zmienie teksturki). Ale zabieram się za następny model. Zabytkowy dom. Ale o tym w innym poście. a narazie prosze renderki. Chciałbym dodać że to mój pierwszy czołg. Może dlatego cudem nie jest.jak ogląda ten wątek ktoś kto jest początkujący i coś mu sie podoba i nie wie jak zrobic. To prosze pisacdo mnie na gg. Podziele sie moją jakże jeszcze niewielką wiedzą.Dziękuje.
Napisano 8 Maj 200618 l ladne te gonsiennice, ja sie tylko czepie :) tak tyci tyci, czy szanowny konstruktor moze postawic czolg pod katem na wzniesieniu i wycelowac w cos te lufe nei tylko obrotem vertykalnym ale i w pionie? znaczy to jest taki czolg co ma niski zakres katow i podnosi i opuszcza podwozie? :)
Napisano 8 Maj 200618 l Autor ladne te gonsiennice, ja sie tylko czepie :) tak tyci tyci, czy szanowny konstruktor moze postawic czolg pod katem na wzniesieniu i wycelowac w cos te lufe nei tylko obrotem vertykalnym ale i w pionie? znaczy to jest taki czolg co ma niski zakres katow i podnosi i opuszcza podwozie? :) Ok. Zgadzam sie . Jutro zrobie coś z tą lugą i dorobie jakąś scenke. (wzgórze)
Napisano 8 Maj 200618 l nity okropne ale wiem skąd się wzięła wieżyczka - wygląda jak dzwonek od roweru (hihihi) tu skurczybyk zaśmiał się szyderczo \ edit: nity by obleciały jeszcze ale co trzeci
Napisano 11 Maj 200618 l Autor NIE UMIEM TEXTUROWAĆ.... nie wychodzi mi to. ale spróbowałem choć nie zbt jestem zadowolony
Napisano 11 Maj 200618 l model nawet fajny no texturowanie ci nie wyszło ale nie podawaj się i walcz z nim :D
Napisano 11 Maj 200618 l na pewno jeszcze o tym nie wiesz - skorzystaj z modyfikatora uvw map, bardzo ci sie przyda, pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto