Skocz do zawartości

Concept'y do gry


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Postanowiłem w końcu też coś wrzucić ze swoich wypocin. Poniżej kilka speedów do gry (tematyka - piraci, karaiby, skarby, wyspy ze skarbami, piraci, skarby i piraci). Każdy zajął między 30 a 60 min. (ale czasu nie liczyłem co do minuty). Tablet + PS.

 

C&C willkommen! ;)

 

concepts_01.jpg

concepts_02.jpg

concepts_03.jpg

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no chodzi mi oto że jak ktoś je ogląda to żeby odbieral jakieś pozytywne wrażenie i żeby pojawialy sie jakieś uczucia... bo tak namalowane to raczej nic niewyrażają... poprostu spraw żeby byly "żywe" i niechodzi mi o to żeby rysunek byl realistyczny, jak żywy tylko żeby postacie żyly.

 

lol ale nagadalem;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 pierwsze całkiem fajne

tak jak pisze Dino , więcej charakteru potrzeba

jakbyś tworzył na podstawie opisu słownego:

np. stary bosman ponurak, zgarbiony, patrzący spode łba ,wytatuowany , bez 2 palców

albo

majtek pokładowy , ktory nidawno wyrósł i plącze sie o własne nogi,

jego ubrania sa za krótkie , za pasem wielki nóż ,włosy nachodzą mu na oczy

 

coś w ten sens

ten murzyn jakis mało czarny

choć zamysł nawet ciekawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze :-)

 

Dwa ostatnie powstały w takim stylu, bo chciałem spróbować uzyskać w PS podobny efekt, jak zwykłym ołówkiem na kartce. Za dużo myślałem o narzędziu, a za mało o postaci :-D

 

Postaram się to uwzględnić, i jak dobrze pójdzie, to jutro wrzucę siakieś poprawione.

 

 

EDIT:

Dorzucam jeszcze jeden szkic. Ten i dwa poprzednie zrobię w kolorze, może wtedy nabiorą innego wyrazu? A może umieścić te postacie w jakimś bardziej określonym kontekście? Np. na statku, na wyspie itp.?

 

concepts_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaszczura nie obrażając jej jest bardzo prosta, dlatego myśle że przydało by się jej coś, co wyrózniło by ją na tle reszty kreskówkowych postaci, coś co byłoby jej harakterystycznym atrybutem. Nieda się jadnak ukryć że stymaptyczne to stworzonko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą jaszczurką to jest tak, że ona nie koniecznie będzie bohaterką gry. To będzie raczej maskotka firmowa, która będzie się pojawiać np. na stronie www, w katalogach, może nawet na wizytówkach. Dlatego też zastanawiam się, czy powinna być dość prosta (np. tak jak teraz), czy bardziej złożona? Myślę właśnie nad jakimiś dodatkami, żeby jej nieco charakteru dodać. Zobaczymy co z tego wyjdzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad jaszczurką będę dalej sobie dłubał, ale już we własnym zakresie - klient stwierdził, że "ma być taka i koniec" :D Więc oficjalnie zostaje wersja "prostsza", a ja po cichu coś tam do niej dorzucę. Na razie wrzucam lineart/szkic do okładki katalogu. Jaszczurka - wiadomo, maskotka firmowa, reszta to postacie z różnych gier.

 

Na tej przerośniętej komórce pojawi się logo firmy. Całość jest na razie niedopracowana walorowo - za słaby podział na plany, i wydaje mi się że trochę za małe zróżnicowanie waloru, ale miałem na uwadze to, że i tak poprawię to w kolorze.

 

pierwsza-strona-lineart.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Wydaje mi się, że jest trochę ciasno, zwłaszcza z lewj strony. Ten łokieć przy krawędzi ściąga Ci mocno kompozycję i robi się duszno. (zwłaszcza z tym kierunkiem na górze) Może dać trochę powietrza(dystansu do krawędzi). Poza tym mieszają się w tej chwili 3 stylistyki; 1 plan i dwa dalsze, zwłaszcz ten "wektorowy",odstają od siebie.... i mniej czerni. Praca b. sympatyczna. Powodzenia. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lacedemon: dzięki za komentarz :) Mając nieco luzu wieczorową porą, poprawiłem tu i tam. Poprawki były na szybko, więc jeszcze do tego wrócę. Jak tak na to patrzę, to mam wrażenie, że trochę to "wymęczyłem". Może następne będą lepsze? ;)

 

Co do czerni - kurde, złapałem się na tym sam, kiedy znów podłączyłem stary monitor CRT. Na LCDku na którym pracuję kolory są kiepskie i łatwo zamęczyć prace czernią - bo czarny wydaje się tylko rgb=0,0,0 a wszystko powyżej wydaje się dużo jaśniejsze. Nie ma to jak CRT...

 

last.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Praca dostała oddechu(przestrzeni), ale ten ostatni plan jest nadal jakiś głuchawy. To zdaje się przez ten brudek( budowa na czerni i bieli), bo chyba nie przez temperaturę... Może staraj się bardziej budować formę kolorem, a nie wyciągać ją walorowo. (Nie przyciemniaj dodjąc czerni i nie przybliżaj formy nakładając biel na warstwę) Jeśli robisz pracę w kolorze, to teraz zadaj sobie pytanie; jak ma się do tego walorowy światłocień-rysunkowy? Jest szansa na bardzo dobrą pracę, tylko trzeba jeszcze z nią powalczyć. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przyciemniaj dodjąc czerni i nie przybliżaj formy nakładając biel na warstwę

 

Przyznaję, czasem dodaję ciemnych kolorów, ale nigdy czystej czerni. Bieli w czystej formie też praktycznie nie dodaję, może trochę poszło na gałki oczne :)

 

Natomiast sporym problemem jest u mnie "wpadanie" w detal. Zbyt szybko koncetruję się na szczegółach...

 

Jeśli robisz pracę w kolorze, to teraz zadaj sobie pytanie; jak ma się do tego walorowy światłocień-rysunkowy?

 

Trafna sugestia :) Dzięki, pomocny komentarz. Postaram się to uwzględnić i nanieść poprawki - nie wiem, czy uda mi się tą pracę "uratować", ale nawet jeśli nie, to przynajmniej będę miał dobry trening.

 

Jak tylko w wolnej chwili naniosę korekty, to wrzucę update.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urlop się skończył, pora odkopać wątek.

 

Do poprzednich korekt wrócę, ale póki co goni robota na bieżąco. Jak znajdę chwilę, to wrzucę szkice, które w wolnej chwili udało mi się porobić w czasie urlopu. A póki co - testowa animacja (gra będzie na telefony komórkowe). Może powinienem wrzucić do działu "game art"? :D

 

szkielety_boss-test.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki KLICEK :) Naprawdę żałuję, że muszę się trzymać minimalnej ilości klatek w tych animkach... małpka ma cztery klatki "siedzenia" i cztery chodzenia. W takim np. metal slugu postać ma 14 klatek samego biegu :D

 

Zacząłem kilka dni temu obrazek poniżej. Na razie jest na wczesnym stadium rozwoju - krytyka mile widziana :)

 

batman_09.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, że jestem przyzwyczajony do photoshopa, to i w nim składałem te gify - w starszych wersjach (7.0, CS) trzeba w imageready, w CS2 jest paleta "animation" również w photoshopie, co trochę ułatwia robotę. Najczęściej najpierw powstaje jedna klatka animacji, potem warstwę kopiuję i modyfikuję. Czasem szkicuję najpierw ogólnie wszystkie kolejne stadia animacji. A tak to wszystko "z łapki" - pencil o rozmiarze 1 pix i jazda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aspen, w starszych wersjach szopa (7 i image ready do neigo) robilo sie wlasnie tak jak piszesz, po czym w imagu tylko ukrywalo warstwy, jak najbardziej sluszna, skuteczna, poprawialna i profesjonalna metoda :)

 

ja ciagle jestem zwolennikiem programow wyspecjalizowanych a nei zawodnych i pamieciozernych (niestabilnych) kombajnow....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Balonik wyszedł troche płasko. Ja dałbym z prawej strony jasny refleks i przyciemnił lewą krawędź - uwypukliłoby go to troche. Na twarz pada jaskrawe, niebieskie światło odbite z tego co widze od butli, jednak nie jest do końca takie jakie powinno być - do tego wydaje mi się, że powinno padać też na płaszcz... a sam kołnież płaszcza powinien nieco zmienić padajace na twarz - niebieskie światło.

But po prawej jest zbyt ciemny - nawet jeśli jest całkowicie w cieniu, to wydaje mi się, że nie powinien być ciemniejszy niż cień padajacy na podłoże przy bucie po lewej.

Ja bym się tak porpsostu za to zabrał, ale to jak do tego podejdziesz - zalezy od ciebie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vv3k70r: używając CS2 nie trzeba już po prostu odpalać imageready, żeby poukrywać warsty na poszczególnych klatkach - o tyle wygodniej. Są niby jakieś-tam programy przeznaczone do robienia animowanych gifów, podobno lepsze niż kombajny a la photoshop, ale jakoś nie mogłem się przerzucić :)

 

Avenger: dzięki :)

 

Marduk: dzięki za wyczerpujący komentarz :) Balonik do poprawy, masz rację, z butem również. Trochę nie wiem co z tą niebieską poświatą zrobić, bo w zamyśle nie miało to być światło odbite od butli, a raczej takie "ambientowe", pochodzące gdzieś z prawej strony - tak po prostu żeby formę lepiej budowało. Ale teraz widzę, że właściwie nie wiadomo dokładnie, skąd ono się wzięło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności