DesignStudio Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Witam! Ostatnio robie sobie kuchnie. Nie czepiać sie podłogi bo nie ma mapowania i nie czepiać sie paska białego przy suficie nad oknem - poprawie to :D No wiec to bedzie kuchnia - zrobiłem juz blat, szafeczki pozniej. No pozniej wiecej powiem - teraz wy Aha nie mam pomysłu na fajny dywan - napewno moj ma zly obrazek ale i tak niefajnie wyglada...
hkropinski Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 kompletnie nie wyszlo ci mapowanie oraz proporcje, pozdr
voyager Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Dywan? W kuchni? Zeby spadły na niego ziemniaczki i wtarły sie w dywan? Może zostaw ten co teraz masz - fajnie lewituje :P Dobra koniec żartów czas na "wypominki" - j/w złe proprcje - ten gruby i szeroki blat je psuje - mały ten wazonik (znowu proporcje) Reszty sie nie bede czepiał, bo to dopiero początek i napewno sam wiesz ze jest jeszcze duuuuzo do poprawy. Podoba mi sie ta belka po lewej - sam mam podobną w kuchni, ale stylizowaną na starą ;) Powodzenia :D
makbol Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Hmm no narazie to niewiele widać. Hehe ten dywani to jest chyba przebój wizki :P Popraw proporcje i bedzie ok.
piksar Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 jw. proporcje okropnie skopane dywan w kuchni ? to nie jest praktyczny pomysł
DesignStudio Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 co macie na mysli mowiac proporcje?? dokladniej... ps. Czas renderku: 2,5h (lol) 800mhz, geforce 2 128mb, 256 RAM
voyager Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Tak na moje oko, to miejsca nad głową jest w tej kuchni tyle ile w maluchu :P Blat powinien być na wysokości pasa wiec ta kuchnia ma ok 2 metrów wysokości :P Podnieś sufit i powiększ okno. A może rozrysuj sobie koncept na kartce, poprzeglądaj projekty gotowych kuchni i dopiero sie weż za robote.
siwy Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Niestety wszystko w tej wizce jest skopane: render, materiały, proporcje, pomysłu brak. Zaplanuj najpierw co chcesz zrobić, zmierz swoją kuchcnie (przede wszystkim w pionie, wyskości okna i mebli) narysuj i wtedy zacznij robić w maxie. Pozdr i życze powodzenia
DesignStudio Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 w sumie to moja pierwsza wizka i ja ogolnie jestem usatysfakcjonowany, ale faktycznie troche to bedzie bardziej wysokie
DesignStudio Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 tak zeby sie nie zastac postaram sie czesto dawac updejty - teraz maly render i bez gi bo szkoda czasu
Leru Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 DesignStudio -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
DesignStudio Napisano 10 Maj 2006 Autor Napisano 10 Maj 2006 ubdejt - (zlew, proporcje) też czas renderku dlugo bo troszke ponad 2h
AGmakonts Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 imho nadal te proporcje są złe.....rób wszystko w skali i od linijki. Zmien tex podłogi bo sie chamsko powtarza. No i światło, przy oknie chyba troche przejarałes w stosunku do tego jak jest w reszcie pomieszczenia.
DesignStudio Napisano 10 Maj 2006 Autor Napisano 10 Maj 2006 kurde dlaczego mam czarno za oknem. Tło jest blekitne, swiatlo v-rayowe bez widocznego tego bialego kwadrata, w oknie material szkla a jednak ciagle czarne:/
hkropinski Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 kliknij "8" i zmien kolor z czarnego na inny :D najlepiej na biały;) jest lepiej ale poeksperymentuj jeszcze z mapowaniem, pozdarwiam
DesignStudio Napisano 10 Maj 2006 Autor Napisano 10 Maj 2006 "tło jest blekitne" w "8" juz jest błękit
DesignStudio Napisano 11 Maj 2006 Autor Napisano 11 Maj 2006 renderek puzniej: 1. Skoncze meble te co są tu zaczete (dzisiaj) 2. Nocny renderek (2?? - właśnie jak zrobić zeby mi zrobiło 2 renderki w nocy zebym nie wstawał o 4:00) 3. No i jutro wam dam :D - chyba ze bedzie tak jak dzisiaj czyli prawdopodobnie w nocy braklo prondu :D
!Ewert Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 popraw tą belke bo lewituje, sieszny kran( kojarzy mi sie z czymś:D) jakoś te mobelki mi sie nie podobają nie było by lepiej jak by było bardziej proste jak dla nie te wzorki sa zbędne...
DesignStudio Napisano 11 Maj 2006 Autor Napisano 11 Maj 2006 maly render :] bez gi oczywiscie :] testowy jest
DesignStudio Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 po nocnym renderze jak obiecałem - render trwał 1,5h - przez nocke bym ze 4 zrobił ale nie wiem jak zrobić zeby sam sobie komp nastepny zaczynał. Da sie tak??
meiker Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 No jakos idzie, ladne sa te mebelki z ta tekstura. Mi sie to podoba bardzo!!! Czekam na dalsza prace, a jezeli daloby sie robic w nocy kilka renderow bez wstawania to byloby dobrze ale sam nie wiem czy sie da!! Ale pewnie NIE!!! !!!>>!!!
Jim mee Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 coś okienko nadal czarne : / Jestem noga z materiałów i renderingu i w ogóle, ale Twoje materiały jako przypuszczam nowicjusza są super ... też bym chociaż tak chciał wyklikiwać ustawionka. i czytając wątek kilka rzeczy zaswędziało mnie w oko. Ale to tak z całej epy :| http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/slowniki/ortografia.htm
DesignStudio Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 wiekszośc materiałow ma tym VrayMtl czy jakos tak i naprawde łatwo je skleiś - włączasz zebys mial tlo w podgladzie materiału - odznaczasz "L" w pierwszej kolumnie i bawisz sie pierwszymi dwoma kolorkami i pierwszymi dwoma cyferkami
DesignStudio Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 inne ujęcie - te same ustawienia co na wczesniejszym obrazku a mniej mnie zadowala
hkropinski Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 no coraz lepiej tylko ZMIEN KOLOR ENVIRONMENT - to pomaga:) pozdr
tweety Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 może kilka propozycji: 1. poszerz okno (tak o dobre 20cm) - zyskasz więcej światła 2. zmień wysokość pomieszczenia bo wydaje się byc nadal za niskie 3. renderuj bez materiałów: zyskasz więcej czasu na testy nad modelami i kilka pytań: 1. po co jest ta belka po lewej? 2. czemu podłoga jest drewaniana? nie lepiej (i praktyczniej) walnąć tam kafelki w miłym brązowym odcieniu? 3. masz jakiś konspekt na zagospodarowanie takiej kuchni? Pozdrawiam
DesignStudio Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 koncept jest taki: po tej stronie co sa tera szafki bedzie jeszcze lodowka, a za kamerą będzie rog kuchni i tam jeszcze kuchenka, pod drugą scianą - prawie przy rogu stolik do jedzenia a dalej od rogu schody na pierwsze pientro, dalej okno przesyne daleko od kamery tworząc takie duze drzwi jakby i tam bedzie albo ewentualnmie przeniesiony stol do jedzenia albo jakis tarasik lub pokoik. Belka jest taka bo moj dziadek ma podobna i bardzo mi wpadla w oko (moze na niej zegarek powiesze). Okno w sumie mozna zwiekszyc wysokosc pewnie tez :D Znacie moze jakies fajne teksturki z "kafelkami" No i czy jest jakas opcja ktora automatycznie materialy wylacza, bo nie chce mi sie bawic za kazdym razem odnowa je nakladac
tpiatek Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Vray .. F10 > renderer > Global switches > Override mtl.
t0m3k Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 scenka fajna ale je nie o tym tutaj macie "tutorial" jak renderowac na nocnej taryfie :) AUTOMATYCZNE RENDEROWANIE
DesignStudio Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 t0m3k fajnie jest ze sie komp wylacza ale ja i tak stawiam serwa 24h takze kompa nie wylaczam czesciej niz 2 razy miesiecznie. Mi chodzi o to ze jak zrobie render zeby mi go zapisalo i zrobiło inny z innego ujęcia itd
t0m3k Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 to otworz ten link i przeczytaj co jest tam napisane...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się