Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Ostatnio robie sobie kuchnie. Nie czepiać sie podłogi bo nie ma mapowania i nie czepiać sie paska białego przy suficie nad oknem - poprawie to :D No wiec to bedzie kuchnia - zrobiłem juz blat, szafeczki pozniej. No pozniej wiecej powiem - teraz wy

 

 

 

Aha nie mam pomysłu na fajny dywan - napewno moj ma zly obrazek ale i tak niefajnie wyglada...

 

kuchnia2.jpg

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dywan? W kuchni? Zeby spadły na niego ziemniaczki i wtarły sie w dywan? Może zostaw ten co teraz masz - fajnie lewituje :P Dobra koniec żartów czas na "wypominki"

- j/w złe proprcje - ten gruby i szeroki blat je psuje

- mały ten wazonik (znowu proporcje)

Reszty sie nie bede czepiał, bo to dopiero początek i napewno sam wiesz ze jest jeszcze duuuuzo do poprawy. Podoba mi sie ta belka po lewej - sam mam podobną w kuchni, ale stylizowaną na starą ;)

 

Powodzenia :D

Napisano

Hmm no narazie to niewiele widać.

Hehe ten dywani to jest chyba przebój wizki :P

Popraw proporcje i bedzie ok.

Napisano

Tak na moje oko, to miejsca nad głową jest w tej kuchni tyle ile w maluchu :P

Blat powinien być na wysokości pasa wiec ta kuchnia ma ok 2 metrów wysokości :P Podnieś sufit i powiększ okno.

A może rozrysuj sobie koncept na kartce, poprzeglądaj projekty gotowych kuchni i dopiero sie weż za robote.

Napisano

Niestety wszystko w tej wizce jest skopane: render, materiały, proporcje, pomysłu brak. Zaplanuj najpierw co chcesz zrobić, zmierz swoją kuchcnie (przede wszystkim w pionie, wyskości okna i mebli) narysuj i wtedy zacznij robić w maxie.

Pozdr i życze powodzenia

Napisano

imho nadal te proporcje są złe.....rób wszystko w skali i od linijki.

Zmien tex podłogi bo sie chamsko powtarza.

No i światło, przy oknie chyba troche przejarałes w stosunku do tego jak jest w reszcie pomieszczenia.

Napisano
  • Autor

kurde dlaczego mam czarno za oknem. Tło jest blekitne, swiatlo v-rayowe bez widocznego tego bialego kwadrata, w oknie material szkla a jednak ciagle czarne:/

Napisano
kliknij "8" i zmien kolor z czarnego na inny :D

 

najlepiej na biały;)

jest lepiej ale poeksperymentuj jeszcze z mapowaniem,

 

pozdarwiam

Napisano
  • Autor

renderek puzniej:

1. Skoncze meble te co są tu zaczete (dzisiaj)

2. Nocny renderek (2?? - właśnie jak zrobić zeby mi zrobiło 2 renderki w nocy zebym nie wstawał o 4:00)

3. No i jutro wam dam :D - chyba ze bedzie tak jak dzisiaj czyli prawdopodobnie w nocy braklo prondu :D

Napisano

popraw tą belke bo lewituje, sieszny kran( kojarzy mi sie z czymś:D) jakoś te mobelki mi sie nie podobają nie było by lepiej jak by było bardziej proste jak dla nie te wzorki sa zbędne...

Napisano
  • Autor

po nocnym renderze jak obiecałem - render trwał 1,5h - przez nocke bym ze 4 zrobił ale nie wiem jak zrobić zeby sam sobie komp nastepny zaczynał. Da sie tak??

 

kuchnia4.jpg

Napisano

No jakos idzie, ladne sa te mebelki z ta tekstura. Mi sie to podoba bardzo!!! Czekam na dalsza prace, a jezeli daloby sie robic w nocy kilka renderow bez wstawania to byloby dobrze ale sam nie wiem czy sie da!! Ale pewnie NIE!!!

 

!!!>>!!!

Napisano
  • Autor

wiekszośc materiałow ma tym VrayMtl czy jakos tak i naprawde łatwo je skleiś - włączasz zebys mial tlo w podgladzie materiału - odznaczasz "L" w pierwszej kolumnie i bawisz sie pierwszymi dwoma kolorkami i pierwszymi dwoma cyferkami

Napisano

może kilka propozycji:

 

1. poszerz okno (tak o dobre 20cm) - zyskasz więcej światła

2. zmień wysokość pomieszczenia bo wydaje się byc nadal za niskie

3. renderuj bez materiałów: zyskasz więcej czasu na testy nad modelami

 

i kilka pytań:

 

1. po co jest ta belka po lewej?

2. czemu podłoga jest drewaniana? nie lepiej (i praktyczniej) walnąć tam kafelki w miłym brązowym odcieniu?

3. masz jakiś konspekt na zagospodarowanie takiej kuchni?

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

koncept jest taki:

po tej stronie co sa tera szafki bedzie jeszcze lodowka, a za kamerą będzie rog kuchni i tam jeszcze kuchenka, pod drugą scianą - prawie przy rogu stolik do jedzenia a dalej od rogu schody na pierwsze pientro, dalej okno przesyne daleko od kamery tworząc takie duze drzwi jakby i tam bedzie albo ewentualnmie przeniesiony stol do jedzenia albo jakis tarasik lub pokoik.

 

Belka jest taka bo moj dziadek ma podobna i bardzo mi wpadla w oko (moze na niej zegarek powiesze). Okno w sumie mozna zwiekszyc wysokosc pewnie tez :D

 

Znacie moze jakies fajne teksturki z "kafelkami"

 

No i czy jest jakas opcja ktora automatycznie materialy wylacza, bo nie chce mi sie bawic za kazdym razem odnowa je nakladac

Napisano
  • Autor

t0m3k fajnie jest ze sie komp wylacza ale ja i tak stawiam serwa 24h takze kompa nie wylaczam czesciej niz 2 razy miesiecznie. Mi chodzi o to ze jak zrobie render zeby mi go zapisalo i zrobiło inny z innego ujęcia itd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności