..:: WIKTOR ::.. Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 No ale my jeszcze wiecej chcemy ;P hehe Nie no luuzik - spoko pracka spoko. Ciekawy ten Twoj programik ;)
mrkrzysiek Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 podziwiam za opanowanie tego progamiku:) nadkole troszkę faluje;)
Piterus_123 Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 programik jest do dupy ale staram sie wyciskac z niego co sie tylko da ;-)
Piterus_123 Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 podziwiam za opanowanie tego progamiku:) nadkole troszkę faluje;) faluje bo niema narazie przetloczenia na nadkolu i dlatego tak to wyglada jak pisalem wyzej kiepski program kiepskie mozliwosci
..:: WIKTOR ::.. Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Jak widac... jak obsluga jest kumata to nawet program "do d..." staje sie poteznym narzedziem :D Wymiatasz - czekam na wiecej łupdejtóf :>
Piterus_123 Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 nie to zebyscie mowili ze nic nierobie przezucilem sobie astra do maxa co trwalo dobr dwie godziny i powstalo ponad 150 objektow, bo inaczej wszystkie ciecia sie ciachaja
pecet Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 to nie wystarczy edit poly> attach (wszystko) > weld i potem tylko shooth grups ustawić?
Piterus_123 Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 a skad moge wiedziec ja sie na maxie nieznam ot taki renderek, hymm... chyba jeszcze musze popracowac ;-)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 Z tym smoothgroup to bym uwazal... Ta siatka wg mnie sie nie nadaje na smoothgroup... Najlepiej zasiegnac rady JAVOR'a - on robil BMW korzystajac z tej metody... Ale moge sie mylic dlatego nie bijcie za mocno ;P
Piterus_123 Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 no to teraz chyba bedzietroszke lepiej dzieki przeogromnym pomoca i tlumaczenia ze strony DamusTo
pecet Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 niewiem dlaczego sg by się miały nie nadawać do tej siatki, można spróbować autosmoth ale wtedy zawsze coś nie wyjdzie, eee modeluj dalej a nie już sie w renderki bawisz :p
Piterus_123 Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 tak tylko chcialem zobaczyc czy taki model robiony w zmodelerze po przezuceniu do maxa sie do czegos nadaje i mysle ze wyszlo nawet niezle lepiej niz sie spodziewalem
Piterus_123 Napisano 19 Listopad 2007 Autor Napisano 19 Listopad 2007 Po baaaardzo dlugim okresie przerwy spowodowanej min. brakami w wolnym czasie (budowalem pare rajdowek do KJS i sie troszke scigalem ale nadeszla zima i zakonczenie sezonu) oraz brakami sprzetowymi (nowy komputerek jest Athlon 64 3500 2gb ram i geforce 8500gt nareszcie moge normalnie pracowac) postanowilem kontynuowac projekt astry narazie maly up pupki asterki PS. Pozdrowiena dla wszystkich a w szczegolnosci dla Bubu i DamusTo PS.2 Wciaz dlubie w zanoza modelerze 1.07 :-P
Bubu Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Ojaaaaaaaaaa :D Kogo widze :] Pozdrawiam :D Jeszcze na zanoza ?? I to na najstarszej wersji :] Szacunek :D ciutke krzywo idzie linia drzwi chyba ;) Chcialbym zobaczyc Twoj modeling w maxie :]
damusTo Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 nono to moze maly zlocik i kielbaski na ognisku obozowe piosenki czy cos. faktycznie cos tam wtglada jakby na drzwiach nieco sie gielo
D4D4L Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 omg... zanoza i czasy gta vice city xD co to się za mody robilo xD
Piterus_123 Napisano 20 Listopad 2007 Autor Napisano 20 Listopad 2007 no i roboty dzien kolejny moze nie widac duzego postepu ale za to kupe bugow poprawilem jak by ktos cos jeszcze zaowazyl to krzyczec glosno
Oleksiak Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 ja taki off top ale ciekawi mnie jedno dlaczego zamieszczacie (autorzy tematów) miniaturki które nie pokazują faktycznego stanu pracy tudzież pokazują coś czego nie ma ;] czy to ja się mylę patrząc na miniaturkę tego wątku ??
Piterus_123 Napisano 20 Listopad 2007 Autor Napisano 20 Listopad 2007 pokazuja to do czego dazy dany tworca danego przedmiotu
Loozack Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Wrócił ZModeler master! Niesamowicie czyste powierzchnie, coś pięknego, cały czas mnie zastanawia jak Ty to robisz w tak, jakby nie patrzeć, ułomnym programie :) Pozdrawiam i czekam na więcej!
D4D4L Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Niezdziwil bym się jak by taki model po takiej pracy byl leprzy od naszych maxowych nurbsowych itp :] Nice work keep it up ! never give up :)
Piterus_123 Napisano 23 Listopad 2007 Autor Napisano 23 Listopad 2007 ...w tak, jakby nie patrzeć, ułomnym programie... nie do konca jest taki ulomny ma mnostwo bledow ale jak sie wie jak je ominac staje sie calkiem przyjemnym programem no a poza tym fajna sprawa jest kontrola nad kazdym wierzcholkiem no i dzieki temu i odrobinie cierpliwosci mozna osiagac naprawde fajne wyniki zreszta jak przyslowie mowi: "bylejakiej baletnicy..." suma sumarum zmod wcale zly nie jest nie ma co prawda mozliwosci hymm... (niepamietam jak to sie nazywa w maxie) zagesciania siatki,a wszystkie chamfery niestety trzeba tworzyc recznie punkt po punkciku, a zalamania robi sie przez odcinanie facow a pozniej ich sklejanie (heh... w sumie troszke skomplikowane to jest). no to narazie tyle biore sie dalej za modelowanie poznym wieczorkiem wzuce kolejne screany
Piterus_123 Napisano 23 Listopad 2007 Autor Napisano 23 Listopad 2007 maly upik dol idzie jeszcze do poprawki bo nie jestem zadowolony ale to juz jutro bo niemam juz sily
Piterus_123 Napisano 24 Listopad 2007 Autor Napisano 24 Listopad 2007 dol zrobilem od nowa bo to co bylo wczoraj to totalna porazka, niewiem co mnie napadlo, a i jeszcze poprawilem chamfery na nadkolach bo wyly w ksztalnie C a powinny byc w ksztalcie L (niestety niewidac tego ze zdjec ale dopadlem wczoraj na ulicy i podejzalem to i owo)
Bubu Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 :D przxy przednim nadkolu na dole chyba bardziej do srodka musisz zawinac ten dol ?? bo dzinnie wyglada, ale tak to masz ode mnie **** :D Jak go ozbacze w finished to bedzie ***** :D
Piterus_123 Napisano 24 Listopad 2007 Autor Napisano 24 Listopad 2007 moglbys dokladniej napisac o co chodzi bo nie zajazylem?
Bubu Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Ooooooooooo dobre miejsce :D Nie bardziej plasko tylko bardziej do wewnatrz (chyba ?) bo powinno byc okraglo a idzie bardziej do tylu ? Czy ja wogole nie wiem jak to wyglada w oryginale xD ??
Piterus_123 Napisano 10 Grudzień 2007 Autor Napisano 10 Grudzień 2007 chwilowo palzuje bo wziolem sie za bardziej realny projekt, wiecej tu http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?p=598801#598801
Piterus_123 Napisano 22 Grudzień 2007 Autor Napisano 22 Grudzień 2007 niestety mam przykra wiadomosc otoz komp zrobil mi prezent gwiazdkowy i padl dysk razem z astra i innymi modelami, moze to i dobrze bo wezme sie wkoncu za 3dmaxa. zna ktos moze jakiegos dobrego tutoriala albo moze podeslac linka do tego z maclarenem?
Bubu Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 ;(;(;(;(;( szkoda i to wielka :/ Zaczynaj od fiata 500 ;)
Ardeni Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 mam nadzieje, ze o tego tutka Ci chodziło: http://www.geocities.com/tdafiles/mclarentutorialpage1 edit: Są niestety tylko 3 pierwsze strony :/
Loozack Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 Ehhh... no ale dobrze, że chociaż zostały screeny na forum, będzie co wspominać ;) Czekam teraz na model z 3ds Maxa na podobnym poziomie jak te z ZModa, powodzenia! Pozdrawiam. P.S. Polecam drugi dysk twardy do robienia backupów, oj polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się