Skocz do zawartości

Scena 3D: Wiła


Rekomendowane odpowiedzi

Słońce miało się już ku zachodowi. Subtelny wiatr gładził trawę, po której kroczyłem. Przechodziłem między drzewami spoglądając na czubki butów, bo nie miałem siły dźwignąć głowy spomiędzy ramion. Wtedy poczułem jakby czyjś wzrok spoczął na mnie. Nieśmiale popatrzyłem z ukosa w górę:

 

wila352ye.jpg

 

Witam! Kolejny mój projekt mogę uznać za zakończony. Kilka słów skąd pomysł.

Otóż wpadłem na Wikipedii przypadkiem na dział związany z wierzeniami starożytnych Słowian. Nasunęła mi się myśl, że szkoda, że tak odcięliśmy się od naszych - co by nie było - rdzennych mitów na rzecz tych greckich i rzymskich, bo nasze są całkiem ciekawe. Ok tyle filozofowania. Głównym bohaterem pracy jest Wiła – bóstwo starożytnych Słowian.

A, jeszcze jedno. Wybaczcie mi ten pseudo-literacki wybryk.

 

Trochę danych technicznych:

 

- Poligonów: 2 188 075 + Turbo Smooth przy renderowaniu + geometria z displacement

- Renderer: Brazil r/s

- Modeler: Wings3D

- Włosy i trawa: Ornatrix

- Chmury: Afterburn

- 3DsMax

- Post-produkcja: Corel Photopaint

 

Tutaj mało czytelny screen z viewport’u:

 

wila1166iq.th.jpg

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ciekawa pracka, wyglada troche jak klatka z animacji (na pierwszy rzut oka na topik, myslalem, ze to animka ze swiata wiedzmina czy cus ;) )

 

popieram powrot do korzeni, uwazam, ze slowianie mieli wielce interesujaca mitologie, oby wiecej takich prac

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

w sumie mam miesznae uczucia niektore rzeczy sa fajne inne okropne :)

np. trawa-->paskudna jak i liscie i chmury

ale np. postac drzewo kora(??(tego po lewej)) bardzo fajna

ale ogolnie lewa czesc pracki nie podoba mi sie za bardzo rozmyta

kobitka wydaje sie jakby byla w powietrzu a po chwili jakby byla na ziemi ciezko sie zdecydowac :D

tlo czyli chmury wlozone na sile wogole nie pasujace do pracy pod wzgledem kolorystycznym jak i "natezeniem chmur"

kobitka ma dziwny wyraz twarzy nie wiadomo co jeje jest czy sie boi czy sie cieszy.......

tyle odemnie

ogolnie mieszane mam uczucia:)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, widać że sie napracowałeś, aczkolwiek mam kilka uwag:

 

1. Korzenie drzewa wyglądają jakby był tam "czysty" brązowy kolor.

2. Twarz topoligicznie troszke leży.

3. Na czym sie trzyma ten materiał? wygląda na bardzo gładki więc by sie zapewne ssunoł :) (i nawet by było wtedy ciekawie ;) )

4. Trawka miejscami za zielona

 

Reszta do drobiazgi które można ominąć :)

 

Jako plusy to według mnie postprodukcja :) wygląda na dość dużą ingerencję photoshopa :). Ciałko kobietki też niczego sobie, fajny detal w postaci koronki na tej szmatce.

 

Jakbym miał oceniać w skali 1-6 to dałbym 4= na zachęte ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieśmiale popatrzyłem z ukosa w górę:

A tu baba bez stanika, juhuuuu ale fart;)

 

Ciekawy pomysł, tylko sledzilem wipa i myslalem ze moze jeszcze troche nad tym popracujesz, ale i tak jest niezle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-nie czuc glebi

 

-fioletowe niebo wyglada tragicznie :) jezeli juz fioletowy to bardziej delikatny odcien; pozatym dobrze by zrobilo jakies przejscie kolorow ; popatrz przez okno - widzisz gradient?:)

 

-scenka jest niedoswietlona - cienie na kobiecie wygladaja jakby stala w lesie o poranku, a krzaki/drzewa za jej plecami sa ciemne

 

- babka nie rzuca cienia, wyglada jakby lewitowala - nawet w shopie mozesz dodac cien - robisz selekcje na postaci, wypelniasz czarnym kolorem na innej wartwie i przekształcasz "transformem" z altem

 

- to pomaranczowe pod drzewem nie wyglada za naturalnie

 

pojechałem :) - wybacz, ale to tylko dla twojego dobra ;)

pracka generalnie nie jest zla, wymiana oswietlenia pewnie by ja podratowala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość spokojny

Fajny klimacik pracy :) chociaż ta kobiete spróbuj jeszcze poprawić. Sorki jeśli sie czepiam ale to moje osobiste wrazenie. Naprawde Dobra pracka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze.

 

Y2d: Dzięki, tak zgadza się – lubię filmowy kadr.

Nielot007: Zgadza się, w tych kwestiach zdania są podzielone. Jednym się podoba, innym nie. Wytłumaczę się tak, że te elementy (chmury i trawa) przypadły mi do gustu i świadomie ich nie zmieniałem mimo faktu, że próbowano mi to ‘wyperswadować’ w WIP’ie. Nie znaczy to, że jestem zamknięty na krytykę, ale trzymam się po prostu swojego zdania ;-) Za to zgodzę się z Tobą w kwestii pozy kobiety – ona lewituje, ale odbiór jest nieczytelny po prostu.

Ostap.hg: Jako że scena nie należy do tych fotorealistycznych tak kolor tła miał wprowadzić nastrój odrobinę bajkowy. Trawa jest nieostra, bo jest dalej, ale jak już to zaznaczyłem wyżej niewyraźnie to pokazałem.

Master Kiełbaster: nie wiem w jakim sensie, no ale mogę się domyślać.

Keisim: Dzięki wielkie, to daje motywację do dalszej pracy :-)

Max_1989: Jest kilka kwestii spornych, ale dzięki :-)

Mintrill: Dzięki. A o cukierkowych kolorach i trawie pisałem wyżej :-)

HKropinski: Thx.

Maqs: Thx. … laska bez stanika i to na dodatek w lesie He he ;-)

Flesz_gordon: Spoko, zapamiętam przy następnym projekcie :-)

Rudylew: Thx.

Spokojny: Thx.

Yooshi: Thx, glow to akurat post-produkcja. Przy still’u raczej nie warto kombinować z glow’em z 3dsmax, bo ustawianie może zająć dosyć dużo czasu, a efekt nie będzie zadowalający. W Corel 9 robię to tak, że zaznaczam maskę z najjaśniejszymi punktami na skórze kobiety, kopiuje i wklejam jako nowy obiekt i na to blur. To wszystko.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze no niby ladnie ale ciagle mam wrazenie ze ona lata. A podsyca to wrazenie ta "skarpa" po lewej, jej poza oraz trawa pod jej nogami i brak tam jakiegokolwiek cienia czy czegos co by dawalo wrazenie ciezkosci jej ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności