SoAd Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 No wiec tak. chcialem sie ostatno zabrac za organike, ale nic ciekawego nie wychodzilo mi jak robilem 'jakas twarz '. Dla tego postanowilem zrobic kogos konkretnego. Jednak pomoc sie przyda. Ps Jako ze nie mam netu bylbym wdzieczny jakby ktos przypadkiem trafil na referki i wyslal mi na maila. Pozdro.
meiker Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 Nie tak zle, tylko wydaje mi sie ze te policzki sa za bardzo wysuniete i brodka odchodzi za bardzo w dol co daje taki efekt troche dziwny, ale moze tak mialo byc.......w sumie to dopiero poczatkowa faza modelu wiec jeszcze cos zmienisz?? tak mi sie wydaje!!... opzdrawiam
hkropinski Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 nie najgorzej, nawet uszy nie najgorsze ale taka pofaldowana ta twarzyczka na policzkach - za mocno, pozdr
Matti Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 No no, Bale jest jednym z moich ulubionych aktorow:] To co on ze soba zrobil do Maszynisty to lekka przesada:) Metamorfozy Bale`a ;) A co do modelu to nawet go przypomina. Staraj sie unikac trojkatow, bo jest ich tam dosc sporo. Daj inne rzuty(np. z przodu) wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec. pozdr
Nevariel Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 nos i usta są chyba za bardzo wysunięte do przodu, w okolicach policzków zbyt duże wgłębienie, no i powieki są trochę za duże i zbyt wyraziste, reszta spox fajne uszy pozdr
SoAd Napisano 25 Maj 2006 Autor Napisano 25 Maj 2006 Troche poprawilem topologie siatki. wygladzilem poliki.
SoAd Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 mam problem. Jak wstawie oczy to wyglada mniej wiecej jak kot ze shreka czyli mniej więcej tak OLO __ Czy oczy powinny byc okragla sphera, czy jakas splaszczona?
ozzyslip Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 nie zajmowalem si enigdy bardzo modelowaniem twarzy ale podstawowa zasada jest taka ze oko to zawsze sfera bo galka oczna to kula i tylko jej czesc wystaje zza powieki zrob najpierw dwie sfery poszukaj w necie o proporcjach wstaw sferę w odpowiednie miejsce i przesuwaj vertexy od powieki tak zeby doposaowaj ja do sfey powodzenia!
SoAd Napisano 12 Lipiec 2006 Autor Napisano 12 Lipiec 2006 Dlubie tego kolesa i dlubie i kiepsko mi idzie. To jest najlepszy rezultat jaki mi sie udalo osiągnąc z SSS. I SSS tu stanowi problem bo bez tego shadera skora wyglada jeszcze gorzej, scanline go nie obsluguje, a mental ray nie radzi sobie z wieksza ilością wlosow. Wiec albo skora w miare realistyczna, albo z wlosami. ech... Pozdro.
kubi Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 Dla mnie sam model głowy plastikowo wyszedł, za mało zagęsciłeś siatkę. Poza tym topologia troskę leży, najbardziej wkół ust.
Sof_pl Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 W sumie spoko, razi mnie tylko ten podbrodek - jak dle mnie za nisko. Pozdroo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się