Napisano 23 Maj 200618 l No wiec tak. chcialem sie ostatno zabrac za organike, ale nic ciekawego nie wychodzilo mi jak robilem 'jakas twarz '. Dla tego postanowilem zrobic kogos konkretnego. Jednak pomoc sie przyda. Ps Jako ze nie mam netu bylbym wdzieczny jakby ktos przypadkiem trafil na referki i wyslal mi na maila. Pozdro.
Napisano 23 Maj 200618 l Nie tak zle, tylko wydaje mi sie ze te policzki sa za bardzo wysuniete i brodka odchodzi za bardzo w dol co daje taki efekt troche dziwny, ale moze tak mialo byc.......w sumie to dopiero poczatkowa faza modelu wiec jeszcze cos zmienisz?? tak mi sie wydaje!!... opzdrawiam
Napisano 23 Maj 200618 l nie najgorzej, nawet uszy nie najgorsze ale taka pofaldowana ta twarzyczka na policzkach - za mocno, pozdr
Napisano 23 Maj 200618 l No no, Bale jest jednym z moich ulubionych aktorow:] To co on ze soba zrobil do Maszynisty to lekka przesada:) Metamorfozy Bale`a ;) A co do modelu to nawet go przypomina. Staraj sie unikac trojkatow, bo jest ich tam dosc sporo. Daj inne rzuty(np. z przodu) wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec. pozdr
Napisano 24 Maj 200618 l nos i usta są chyba za bardzo wysunięte do przodu, w okolicach policzków zbyt duże wgłębienie, no i powieki są trochę za duże i zbyt wyraziste, reszta spox fajne uszy pozdr
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Autor mam problem. Jak wstawie oczy to wyglada mniej wiecej jak kot ze shreka czyli mniej więcej tak OLO __ Czy oczy powinny byc okragla sphera, czy jakas splaszczona?
Napisano 5 Czerwiec 200618 l nie zajmowalem si enigdy bardzo modelowaniem twarzy ale podstawowa zasada jest taka ze oko to zawsze sfera bo galka oczna to kula i tylko jej czesc wystaje zza powieki zrob najpierw dwie sfery poszukaj w necie o proporcjach wstaw sferę w odpowiednie miejsce i przesuwaj vertexy od powieki tak zeby doposaowaj ja do sfey powodzenia!
Napisano 12 Lipiec 200618 l Autor Dlubie tego kolesa i dlubie i kiepsko mi idzie. To jest najlepszy rezultat jaki mi sie udalo osiągnąc z SSS. I SSS tu stanowi problem bo bez tego shadera skora wyglada jeszcze gorzej, scanline go nie obsluguje, a mental ray nie radzi sobie z wieksza ilością wlosow. Wiec albo skora w miare realistyczna, albo z wlosami. ech... Pozdro.
Napisano 12 Lipiec 200618 l Dla mnie sam model głowy plastikowo wyszedł, za mało zagęsciłeś siatkę. Poza tym topologia troskę leży, najbardziej wkół ust.
Napisano 12 Lipiec 200618 l W sumie spoko, razi mnie tylko ten podbrodek - jak dle mnie za nisko. Pozdroo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto