Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chej. Prauje właśnie nad takim oto chłopkiem. Wciąż wip, jeszcze na mirrorze etc Ale zanim zakończe modeling chciałbym usłyszeć troszkę krytyki i wprowadzić poprawki. Model low jeszcze nie dopasowany do hi :)

Pozdrówki

hi-1.jpg

 

 

 

low.jpg1fb4910f38d4c3eef45dfa28a6bcf396.th.jpg

 

0e6dbaded19f4f93388491ea31c1fcc2.th.jpg

 

97e31b4bb192b6cfc5728c341623bd1a.th.jpg

 

Picture Host - PicTiger

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Low poly fajnie się zapowiada, ciekawy koncept- ale hi to koszmar, przedramię, dłonie brrrrr... strasznie to wszystko podeformowane i pobevelowane- czego bardzo nie lubię.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Największy minus highpoly to z pewnością wspomniane ręce. Czy można zobaczyć facjate na zbliżeniu? Bo możliwe że tam też przydałyby sie jakieś poprawki.

Rzeczywiście ciekawa postać a model oprócz wspomnianych rzeczy też bardzo ładny.

Napisano
  • Autor

nie ukrywam, ze to moj pierwszy facet na serio od pol roku :) no i zbrush cos mi nie idzie a wlasnie tylko cialo z niego jest ;\ i defakto- gubie sie przy hipoly dloni, rak- HELP:)

a face to tak z bliska

475a1824ef10c863454da53df9c1f118.th.jpg

Napisano

zdjecia, zdjecia i jeszcze raz zdjecia - szczegolnie polecam kulturystoow :D - duzo pomaga - przynajmniej dowiesz sie jak to ma wygladac - jak modelujesz LP reke - pomagaj sobie smooth grupami - pomaga porozdzielac poszczegolne miesnie, sciegna itp... i lepiej widac co i jak....

 

pozdro - w sumie jakbyc modelowal jakiegos zombiesa to te rece akurat by byly :D

Napisano
  • Autor

zdjecia to nie problem, golasow tac Ci u nas dostatek, tylko gorzej jest z opanowaniem ZB, pomalu zaczyna mnie ten soft denerwowac, poprzednia postac robilem push/pull w maxie i bylo git, no coz, chyba sie zabiore do tego raz jeszcze ;]

txh

Napisano

Oprócz tego, że w kierunku nosa górne powieki mu dziwnie opadają to chyba twarz jest wporządku. Facet ma poporstu taką urodę. Troche podnieść mu tą powiekę lub upuścić zewnętrzny kącik oka i nabierze ono bardziej naturalnego kształtu.

Poza oczami i rękami wszystko jest jak najbardziej ok. Podoba mi sie.

To Twój design, czy z czyjegoś konceptu?

Napisano

a mnie tam sie podoba zarówno low jak hi, jak dojdzie dobra textura to będzie wypas :)

Napisano

mi sie tez podoba :) taka Twarz w moim stylu nie za bardzo zgodna anatomicznie ale takie mi sie najbardziej podobaja :) , ale jezeli zalezy Ci na wygladzie ludzkim to REFKI i jazda i bedzie bardzo dobrze :] i poszerz przedramie bo normal jest super tylko obiekt na ktorym jest wyswietlany jest za chudy :) jezeli robiles w zbrushu wyexportuj najnizsza siatke do maxa popraw zaimportuj i zbnrush automatycznie przestawi wielkosci i tylko mapke wypalisz i bedzie cacy :]

Napisano
  • Autor

hej, dzięki za dobre słówka bo już mi witki opadały :) design w pełni mój, ostatnio zamłucam w lineage ][ więc staram się trochę eksperymentować z ciuchami, uczę się maya aktualnie więc kolejne updaty będą już na nowym sofcie :) na czasie postaram się coś zamieścić

pozdrówki

Napisano
  • Autor

no i zasiadłem do maya i wyskoczyło mi takie cuś przy normalach ;\

35af5b39a992aa6a99834404fd433759.th.jpg to problem

 

8d503dc83ddc1460064d13416a9200f0.th.jpg a to hi poly

 

 

 

ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić? z góry dzięki za pomoc :)

Napisano

Obawiam się że mirrora dałeś i stąd ten kłopot. Unikniesz tego jesli pozbędziesz się overlapa; generując nowe n mapy dla drugiej połowy postaci

A tak w ogóle to całkiem przyjemna postać :)

Pozdr.

Napisano

Hej!

No modelik miodzio, moze tylko lapki dziwnie wygladają jakby z szkieleta.

Najgorsze, że na normalmapach ni w zab się nie znam i nie mogę pomóc.

Z przyjemnością będę śledził wątek i czekam na tekstury:]

Napisano
  r2d2 napisał:
nie ukrywam, ze to moj pierwszy facet na serio od pol roku :)

  ftorek napisał:
zdjecia, zdjecia i jeszcze raz zdjecia - szczegolnie polecam kulturystoow :D

oj panowie... hehehe, może to nie to forum? ;-)

Napisano

rozwiaz to po staremu,

mirror i laczenie wierzcholkow z reki :) no i normala musisz porpawic zeby sie normalnei wygenerowal :)

Napisano
  • Autor

@zaki: lol :D

@vv: zrobilem tak, dziala faktycznie, teraz walcze z samym wypaleniem normali bo te sa dziwne, tu nie widac ale sa xD jak cos wywalcze zamieszcze

pozdrowki

Napisano
  • Autor

ano dostalem i dzieki wielkie :) ale niestety ta postac nie dojdzie do konca, bo maya odmawia wspolpracy, cos sie wali z surface samplerem, nie wiem czemu, moze przez import, bo jak robie od podstaw w mayce to dziala wszystko oki :( pytalem sporo ludzi co i jak i chyba nikt wczesniej sie z tym problemem nie spotkal bo nawet zaawansowaniu userzy maya nie mogli wiele poradzic:( troche mi szkoda tego modelu, moze skoncze go kiedys w maxie, poki co dalej cwiczac mayke robie kolejna babke wiec na czasie cos zamieszcze ;)

pozdrowki

Napisano

Jeśli nadal masz problem taki jak na obrazkach to jest to kwestia symetrycznego wymapowania (co nie ma racji bytu w normalach generowanych z 3D), lub też odbicia w u' mapowań z jego lewej strony.

 

A jeśli chodzi o samplowanko to pewnie problem jest w wewnętrznej skali modelu (pewnie zaburzonej exportami/importami), najprościej możesz sobie z tym poradzić stawiając jakąś dowolną geometrię (boxa?) w mayce i wciągnięciu ziomala do tejże geometrii.

 

Pozdrawiam,

Napisano
  • Autor

Ten problem juz z glowy, obrocilem normale i git. Sample tez sa ladne, tylko problem polega na tym, ze w momencie przelaczenia lowpoly na envelope staje sie on iscie gigantyczny ;] i normale nie wychodza wogole, jesli natomias przeskaluje hipoly do envelopa normale wychodza pochrzanione na maxa ;/ Radzono mi freez transform, delete all by history etc etc- problem wciaz sie powtarza ;] Cos export pochrzanil a poza to w koncu w maya dopiero zaczynam :> Czyzbys Gotham na mayce robil?

thx

EDIT: aaa, jak zamykam surface samplera to low wraca do swojego naturalnego rozmiaru ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności