Napisano 25 Maj 200618 l Chej. Prauje właśnie nad takim oto chłopkiem. Wciąż wip, jeszcze na mirrorze etc Ale zanim zakończe modeling chciałbym usłyszeć troszkę krytyki i wprowadzić poprawki. Model low jeszcze nie dopasowany do hi :) Pozdrówki Picture Host - PicTiger
Napisano 25 Maj 200618 l Low poly fajnie się zapowiada, ciekawy koncept- ale hi to koszmar, przedramię, dłonie brrrrr... strasznie to wszystko podeformowane i pobevelowane- czego bardzo nie lubię. Pozdrawiam,
Napisano 25 Maj 200618 l Największy minus highpoly to z pewnością wspomniane ręce. Czy można zobaczyć facjate na zbliżeniu? Bo możliwe że tam też przydałyby sie jakieś poprawki. Rzeczywiście ciekawa postać a model oprócz wspomnianych rzeczy też bardzo ładny.
Napisano 25 Maj 200618 l Autor nie ukrywam, ze to moj pierwszy facet na serio od pol roku :) no i zbrush cos mi nie idzie a wlasnie tylko cialo z niego jest ;\ i defakto- gubie sie przy hipoly dloni, rak- HELP:) a face to tak z bliska
Napisano 25 Maj 200618 l zdjecia, zdjecia i jeszcze raz zdjecia - szczegolnie polecam kulturystoow :D - duzo pomaga - przynajmniej dowiesz sie jak to ma wygladac - jak modelujesz LP reke - pomagaj sobie smooth grupami - pomaga porozdzielac poszczegolne miesnie, sciegna itp... i lepiej widac co i jak.... pozdro - w sumie jakbyc modelowal jakiegos zombiesa to te rece akurat by byly :D
Napisano 26 Maj 200618 l Autor zdjecia to nie problem, golasow tac Ci u nas dostatek, tylko gorzej jest z opanowaniem ZB, pomalu zaczyna mnie ten soft denerwowac, poprzednia postac robilem push/pull w maxie i bylo git, no coz, chyba sie zabiore do tego raz jeszcze ;] txh
Napisano 26 Maj 200618 l Oprócz tego, że w kierunku nosa górne powieki mu dziwnie opadają to chyba twarz jest wporządku. Facet ma poporstu taką urodę. Troche podnieść mu tą powiekę lub upuścić zewnętrzny kącik oka i nabierze ono bardziej naturalnego kształtu. Poza oczami i rękami wszystko jest jak najbardziej ok. Podoba mi sie. To Twój design, czy z czyjegoś konceptu?
Napisano 26 Maj 200618 l a mnie tam sie podoba zarówno low jak hi, jak dojdzie dobra textura to będzie wypas :)
Napisano 26 Maj 200618 l mi sie tez podoba :) taka Twarz w moim stylu nie za bardzo zgodna anatomicznie ale takie mi sie najbardziej podobaja :) , ale jezeli zalezy Ci na wygladzie ludzkim to REFKI i jazda i bedzie bardzo dobrze :] i poszerz przedramie bo normal jest super tylko obiekt na ktorym jest wyswietlany jest za chudy :) jezeli robiles w zbrushu wyexportuj najnizsza siatke do maxa popraw zaimportuj i zbnrush automatycznie przestawi wielkosci i tylko mapke wypalisz i bedzie cacy :]
Napisano 27 Maj 200618 l Autor hej, dzięki za dobre słówka bo już mi witki opadały :) design w pełni mój, ostatnio zamłucam w lineage ][ więc staram się trochę eksperymentować z ciuchami, uczę się maya aktualnie więc kolejne updaty będą już na nowym sofcie :) na czasie postaram się coś zamieścić pozdrówki
Napisano 29 Maj 200618 l Autor no i zasiadłem do maya i wyskoczyło mi takie cuś przy normalach ;\ to problem a to hi poly ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić? z góry dzięki za pomoc :)
Napisano 29 Maj 200618 l Obawiam się że mirrora dałeś i stąd ten kłopot. Unikniesz tego jesli pozbędziesz się overlapa; generując nowe n mapy dla drugiej połowy postaci A tak w ogóle to całkiem przyjemna postać :) Pozdr.
Napisano 29 Maj 200618 l Hej! No modelik miodzio, moze tylko lapki dziwnie wygladają jakby z szkieleta. Najgorsze, że na normalmapach ni w zab się nie znam i nie mogę pomóc. Z przyjemnością będę śledził wątek i czekam na tekstury:]
Napisano 31 Maj 200618 l r2d2 napisał: nie ukrywam, ze to moj pierwszy facet na serio od pol roku :) ftorek napisał: zdjecia, zdjecia i jeszcze raz zdjecia - szczegolnie polecam kulturystoow :D oj panowie... hehehe, może to nie to forum? ;-)
Napisano 31 Maj 200618 l rozwiaz to po staremu, mirror i laczenie wierzcholkow z reki :) no i normala musisz porpawic zeby sie normalnei wygenerowal :)
Napisano 31 Maj 200618 l Autor @zaki: lol :D @vv: zrobilem tak, dziala faktycznie, teraz walcze z samym wypaleniem normali bo te sa dziwne, tu nie widac ale sa xD jak cos wywalcze zamieszcze pozdrowki
Napisano 7 Czerwiec 200618 l Autor ano dostalem i dzieki wielkie :) ale niestety ta postac nie dojdzie do konca, bo maya odmawia wspolpracy, cos sie wali z surface samplerem, nie wiem czemu, moze przez import, bo jak robie od podstaw w mayce to dziala wszystko oki :( pytalem sporo ludzi co i jak i chyba nikt wczesniej sie z tym problemem nie spotkal bo nawet zaawansowaniu userzy maya nie mogli wiele poradzic:( troche mi szkoda tego modelu, moze skoncze go kiedys w maxie, poki co dalej cwiczac mayke robie kolejna babke wiec na czasie cos zamieszcze ;) pozdrowki
Napisano 7 Czerwiec 200618 l Jeśli nadal masz problem taki jak na obrazkach to jest to kwestia symetrycznego wymapowania (co nie ma racji bytu w normalach generowanych z 3D), lub też odbicia w u' mapowań z jego lewej strony. A jeśli chodzi o samplowanko to pewnie problem jest w wewnętrznej skali modelu (pewnie zaburzonej exportami/importami), najprościej możesz sobie z tym poradzić stawiając jakąś dowolną geometrię (boxa?) w mayce i wciągnięciu ziomala do tejże geometrii. Pozdrawiam,
Napisano 7 Czerwiec 200618 l Autor Ten problem juz z glowy, obrocilem normale i git. Sample tez sa ladne, tylko problem polega na tym, ze w momencie przelaczenia lowpoly na envelope staje sie on iscie gigantyczny ;] i normale nie wychodza wogole, jesli natomias przeskaluje hipoly do envelopa normale wychodza pochrzanione na maxa ;/ Radzono mi freez transform, delete all by history etc etc- problem wciaz sie powtarza ;] Cos export pochrzanil a poza to w koncu w maya dopiero zaczynam :> Czyzbys Gotham na mayce robil? thx EDIT: aaa, jak zamykam surface samplera to low wraca do swojego naturalnego rozmiaru ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto