Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Low poly fajnie się zapowiada, ciekawy koncept- ale hi to koszmar, przedramię, dłonie brrrrr... strasznie to wszystko podeformowane i pobevelowane- czego bardzo nie lubię.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Największy minus highpoly to z pewnością wspomniane ręce. Czy można zobaczyć facjate na zbliżeniu? Bo możliwe że tam też przydałyby sie jakieś poprawki.

Rzeczywiście ciekawa postać a model oprócz wspomnianych rzeczy też bardzo ładny.

Napisano

nie ukrywam, ze to moj pierwszy facet na serio od pol roku :) no i zbrush cos mi nie idzie a wlasnie tylko cialo z niego jest ;\ i defakto- gubie sie przy hipoly dloni, rak- HELP:)

a face to tak z bliska

475a1824ef10c863454da53df9c1f118.th.jpg

Napisano

zdjecia, zdjecia i jeszcze raz zdjecia - szczegolnie polecam kulturystoow :D - duzo pomaga - przynajmniej dowiesz sie jak to ma wygladac - jak modelujesz LP reke - pomagaj sobie smooth grupami - pomaga porozdzielac poszczegolne miesnie, sciegna itp... i lepiej widac co i jak....

 

pozdro - w sumie jakbyc modelowal jakiegos zombiesa to te rece akurat by byly :D

Napisano

zdjecia to nie problem, golasow tac Ci u nas dostatek, tylko gorzej jest z opanowaniem ZB, pomalu zaczyna mnie ten soft denerwowac, poprzednia postac robilem push/pull w maxie i bylo git, no coz, chyba sie zabiore do tego raz jeszcze ;]

txh

Napisano

Oprócz tego, że w kierunku nosa górne powieki mu dziwnie opadają to chyba twarz jest wporządku. Facet ma poporstu taką urodę. Troche podnieść mu tą powiekę lub upuścić zewnętrzny kącik oka i nabierze ono bardziej naturalnego kształtu.

Poza oczami i rękami wszystko jest jak najbardziej ok. Podoba mi sie.

To Twój design, czy z czyjegoś konceptu?

Gość Marioza
Napisano

a mnie tam sie podoba zarówno low jak hi, jak dojdzie dobra textura to będzie wypas :)

Napisano

mi sie tez podoba :) taka Twarz w moim stylu nie za bardzo zgodna anatomicznie ale takie mi sie najbardziej podobaja :) , ale jezeli zalezy Ci na wygladzie ludzkim to REFKI i jazda i bedzie bardzo dobrze :] i poszerz przedramie bo normal jest super tylko obiekt na ktorym jest wyswietlany jest za chudy :) jezeli robiles w zbrushu wyexportuj najnizsza siatke do maxa popraw zaimportuj i zbnrush automatycznie przestawi wielkosci i tylko mapke wypalisz i bedzie cacy :]

Napisano

hej, dzięki za dobre słówka bo już mi witki opadały :) design w pełni mój, ostatnio zamłucam w lineage ][ więc staram się trochę eksperymentować z ciuchami, uczę się maya aktualnie więc kolejne updaty będą już na nowym sofcie :) na czasie postaram się coś zamieścić

pozdrówki

Napisano

no i zasiadłem do maya i wyskoczyło mi takie cuś przy normalach ;\

35af5b39a992aa6a99834404fd433759.th.jpg to problem

 

8d503dc83ddc1460064d13416a9200f0.th.jpg a to hi poly

 

 

 

ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić? z góry dzięki za pomoc :)

Napisano

Obawiam się że mirrora dałeś i stąd ten kłopot. Unikniesz tego jesli pozbędziesz się overlapa; generując nowe n mapy dla drugiej połowy postaci

A tak w ogóle to całkiem przyjemna postać :)

Pozdr.

Napisano

Hej!

No modelik miodzio, moze tylko lapki dziwnie wygladają jakby z szkieleta.

Najgorsze, że na normalmapach ni w zab się nie znam i nie mogę pomóc.

Z przyjemnością będę śledził wątek i czekam na tekstury:]

Napisano
nie ukrywam, ze to moj pierwszy facet na serio od pol roku :)

zdjecia, zdjecia i jeszcze raz zdjecia - szczegolnie polecam kulturystoow :D

oj panowie... hehehe, może to nie to forum? ;-)

Napisano

@zaki: lol :D

@vv: zrobilem tak, dziala faktycznie, teraz walcze z samym wypaleniem normali bo te sa dziwne, tu nie widac ale sa xD jak cos wywalcze zamieszcze

pozdrowki

Napisano

ano dostalem i dzieki wielkie :) ale niestety ta postac nie dojdzie do konca, bo maya odmawia wspolpracy, cos sie wali z surface samplerem, nie wiem czemu, moze przez import, bo jak robie od podstaw w mayce to dziala wszystko oki :( pytalem sporo ludzi co i jak i chyba nikt wczesniej sie z tym problemem nie spotkal bo nawet zaawansowaniu userzy maya nie mogli wiele poradzic:( troche mi szkoda tego modelu, moze skoncze go kiedys w maxie, poki co dalej cwiczac mayke robie kolejna babke wiec na czasie cos zamieszcze ;)

pozdrowki

Napisano

Jeśli nadal masz problem taki jak na obrazkach to jest to kwestia symetrycznego wymapowania (co nie ma racji bytu w normalach generowanych z 3D), lub też odbicia w u' mapowań z jego lewej strony.

 

A jeśli chodzi o samplowanko to pewnie problem jest w wewnętrznej skali modelu (pewnie zaburzonej exportami/importami), najprościej możesz sobie z tym poradzić stawiając jakąś dowolną geometrię (boxa?) w mayce i wciągnięciu ziomala do tejże geometrii.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Ten problem juz z glowy, obrocilem normale i git. Sample tez sa ladne, tylko problem polega na tym, ze w momencie przelaczenia lowpoly na envelope staje sie on iscie gigantyczny ;] i normale nie wychodza wogole, jesli natomias przeskaluje hipoly do envelopa normale wychodza pochrzanione na maxa ;/ Radzono mi freez transform, delete all by history etc etc- problem wciaz sie powtarza ;] Cos export pochrzanil a poza to w koncu w maya dopiero zaczynam :> Czyzbys Gotham na mayce robil?

thx

EDIT: aaa, jak zamykam surface samplera to low wraca do swojego naturalnego rozmiaru ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności