Skocz do zawartości

Ziomal


madman1987

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Największy minus highpoly to z pewnością wspomniane ręce. Czy można zobaczyć facjate na zbliżeniu? Bo możliwe że tam też przydałyby sie jakieś poprawki.

Rzeczywiście ciekawa postać a model oprócz wspomnianych rzeczy też bardzo ładny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjecia, zdjecia i jeszcze raz zdjecia - szczegolnie polecam kulturystoow :D - duzo pomaga - przynajmniej dowiesz sie jak to ma wygladac - jak modelujesz LP reke - pomagaj sobie smooth grupami - pomaga porozdzielac poszczegolne miesnie, sciegna itp... i lepiej widac co i jak....

 

pozdro - w sumie jakbyc modelowal jakiegos zombiesa to te rece akurat by byly :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjecia to nie problem, golasow tac Ci u nas dostatek, tylko gorzej jest z opanowaniem ZB, pomalu zaczyna mnie ten soft denerwowac, poprzednia postac robilem push/pull w maxie i bylo git, no coz, chyba sie zabiore do tego raz jeszcze ;]

txh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego, że w kierunku nosa górne powieki mu dziwnie opadają to chyba twarz jest wporządku. Facet ma poporstu taką urodę. Troche podnieść mu tą powiekę lub upuścić zewnętrzny kącik oka i nabierze ono bardziej naturalnego kształtu.

Poza oczami i rękami wszystko jest jak najbardziej ok. Podoba mi sie.

To Twój design, czy z czyjegoś konceptu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

a mnie tam sie podoba zarówno low jak hi, jak dojdzie dobra textura to będzie wypas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie tez podoba :) taka Twarz w moim stylu nie za bardzo zgodna anatomicznie ale takie mi sie najbardziej podobaja :) , ale jezeli zalezy Ci na wygladzie ludzkim to REFKI i jazda i bedzie bardzo dobrze :] i poszerz przedramie bo normal jest super tylko obiekt na ktorym jest wyswietlany jest za chudy :) jezeli robiles w zbrushu wyexportuj najnizsza siatke do maxa popraw zaimportuj i zbnrush automatycznie przestawi wielkosci i tylko mapke wypalisz i bedzie cacy :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, dzięki za dobre słówka bo już mi witki opadały :) design w pełni mój, ostatnio zamłucam w lineage ][ więc staram się trochę eksperymentować z ciuchami, uczę się maya aktualnie więc kolejne updaty będą już na nowym sofcie :) na czasie postaram się coś zamieścić

pozdrówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

No modelik miodzio, moze tylko lapki dziwnie wygladają jakby z szkieleta.

Najgorsze, że na normalmapach ni w zab się nie znam i nie mogę pomóc.

Z przyjemnością będę śledził wątek i czekam na tekstury:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano dostalem i dzieki wielkie :) ale niestety ta postac nie dojdzie do konca, bo maya odmawia wspolpracy, cos sie wali z surface samplerem, nie wiem czemu, moze przez import, bo jak robie od podstaw w mayce to dziala wszystko oki :( pytalem sporo ludzi co i jak i chyba nikt wczesniej sie z tym problemem nie spotkal bo nawet zaawansowaniu userzy maya nie mogli wiele poradzic:( troche mi szkoda tego modelu, moze skoncze go kiedys w maxie, poki co dalej cwiczac mayke robie kolejna babke wiec na czasie cos zamieszcze ;)

pozdrowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nadal masz problem taki jak na obrazkach to jest to kwestia symetrycznego wymapowania (co nie ma racji bytu w normalach generowanych z 3D), lub też odbicia w u' mapowań z jego lewej strony.

 

A jeśli chodzi o samplowanko to pewnie problem jest w wewnętrznej skali modelu (pewnie zaburzonej exportami/importami), najprościej możesz sobie z tym poradzić stawiając jakąś dowolną geometrię (boxa?) w mayce i wciągnięciu ziomala do tejże geometrii.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten problem juz z glowy, obrocilem normale i git. Sample tez sa ladne, tylko problem polega na tym, ze w momencie przelaczenia lowpoly na envelope staje sie on iscie gigantyczny ;] i normale nie wychodza wogole, jesli natomias przeskaluje hipoly do envelopa normale wychodza pochrzanione na maxa ;/ Radzono mi freez transform, delete all by history etc etc- problem wciaz sie powtarza ;] Cos export pochrzanil a poza to w koncu w maya dopiero zaczynam :> Czyzbys Gotham na mayce robil?

thx

EDIT: aaa, jak zamykam surface samplera to low wraca do swojego naturalnego rozmiaru ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności