Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Seat Leon


gumi3

Rekomendowane odpowiedzi

Muj drugi samochud i zarazem drugi projek 3d.

pierwszy Ford Mustang 67 poszedł na zmarnowanie, ale to tylko dlatego, że modelowalem złą techniką.

teraz bardziej sie postaram.

jestem początkującym userem, man nadzieje, że udzielicie mi kilku wskazówek.

 

problemy:

1. czy istnieje jkaś opatentowana technika modelowania zakończen platów blachy?

 

2. nie mogę poradzic sobie z rogiem, przy swiatłach.

 

licze na sugestje i komętarze.

 

 

 

 

3db18e5451e8dc18.jpg

645f77959246de15.html

3db18e5451e8dc18.html

 

 

645f77959246de15.jpg

URL%5D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ok a gdzie on? przeciez to tylko maseczka ;) hehe no dobrze techniki technikami wszyscy tak z gróbsza unikają trójkątów w siatce i minimalizują ich ilość...

...tak patrze i zaraz za zaznaczeniem robi ci sie fałda, to tak na bierzaco widac na siatce że ucieka verteks a tak dla treningu, zastanów sie które punkty są nie do ruszenia i spróbuj kilku wariantów połączeń -przetasuj troche, pokombinuj to sam wykreujsze swoja drogę, swój patent. Trzeba poprostu odszukać pewna logike działania tego nik nie bedzie potrafił sprzedać - tak mysle to jedna z tych rzeczy która przychodzi z wprawą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach