Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mój pierwszy samochód brany na poważnie, a wątek zakładam dla mobilizacji.

Mam nadzieje, że będzie często uaktualniany, bo z czasem u mnie krucho.

hotrod7bm.th.jpghotrod20qf.th.jpg

  • Odpowiedzi 103
  • Wyświetleń 13,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dobry modelling. rowki po bokach to osobne obiekty ?

mógłbyś określić jak to ma wyglądać ? duże kólka z tyłu i małe z przodu ? ;]

Napisano

Jak tego nie skonczysz to bede osobiscie sie staral o bana dla Ciebie ;)Kocham takie auta :) Wiec licze na Ciebie i to baaaaaaaardzo :)

Napisano

zobaczymy jak to bezdzie wyglądać a tym boolenam.

bardzo dobra "kreska". :)

Napisano

bardzo ładnie, szczegółowo a po pierwszym wątku się nie zapowiadało

powodzenia

Napisano
  • Autor

masz racje. nie ma np. rozrusznika. napewno cos dodam, ale jak juz będzie wsadzony do auta.

Napisano
  • Autor

no to pojawił sie problem, po dodaniu szpar między drzwiami, maską itp. render sie kaszani, a w viewporcie jest dobrze (obiekt w tym miejscu jest jeden). zna ktoś rozwiązanie tego problemu??

render:

hotrodkaszana5io.th.jpg

i screen z viewportu:

hotrodkaszanaview1hb.th.jpg

Napisano
  • Autor
ale jak na samochod to za maly chamfer.

gdzie dokładnie, może uda mi sie jeszcze poprawić

Napisano

Hej hej nie wiem jak do tego doszło że zgapiłem ten wątek.

Oblukałem całosć no i zapowiada sie to bardzo fajnie ale...

...zaczne troche pod włos i uszczypliwie. Wiesz znam cie jako zagozałego zwolennika Porsche hm a to jest nie tylko ze nie Porsche ale zupełnie to inna doktryna i myslenie o budowie i działaniu pojazdu. Wiec ciekawi mnie strasznie dlaczego to a nie 959 czy coś :D i to takie pytanko rzucam.

Dalej ja osobiście lubie bardzo amerykańskie miesniaki zresztą dłubie po nocach kilka czasami jak wszystkiego mam już dość w ramach odreagowania. Jakby co mam film poświęcony Moparowi moge wyciąć jakies screeny na referki.

Kolejna sprawa to felga em no przyglądam sie wielu fotkom bo potrzebuje takich felg ale nie trafiłem sensownych referek bo na printy nie licze może podpowiesz na bazie czego wykonałeś swoją - bo jest całkiem do rzeczy. Podoba mi sie. Ja moge przedstawić całą listę autek do których szukam feluni teraz najważniejsza jest Barracuda z 68 bo jest szansa że dokończe ten model za jakieś 2 miechy w tym tempie.

No i fajna ta inicjatywka dawaj dawaj chyba lepiej jak Bubu nie możemy cie zmotywować, zrobisz to do końca albo dostaniesz od każdego bananem o :p i jak pomogło :D

No póki co fajniutko czekam na więcej...

Napisano
  • Autor

ciesze się że się w końcu odezwałes w moim wątku, ale myślałem ze się przyczepisz do budowy zawieszenia tzn. do górnego wachacza:)

szaleje na punkcie moparu, a szczególnie na punkcie dźwięku tych "silniczków". Porsche zrobie jak bede umiał:D

Co do filmu to bede Ci wdzięczny, a najchetniej to bym go obejrzał...

Felga powstała na bazie felgi Cragar:

http://www.sixspace.com/gallery/coop2004/imx/draw-l/cragar.jpg

http://www.brsparts.com/18X9_Black_2.jpg

Napisano

O w mordeczkę a masz więcej takich materiałów ? - znaczy felg, bo planuje wszystkie co istotniejsze mięśniaki :]

To jak znalazł będzie na Mustanga, podban idzie na Cude ale jeszcze cosik na Camaro, na oba Dodze mam, więc jeszcze Corvettki eh no nie i to nie wszystko na Sting Raya w sumie mam dobrą referkę...em ale ok już nie śmiece na watku...

PORSCHE mówisz na deser - i słusznie. nie czepiałem sie zawieszenia bo wygladalo na wersje roboczą myślałemze póki co chierarchie tylko machnołeś i dopracujesz temat. spróbuje jakiś zoom z filmu na to znaleść. Co do filmu spoko nagrałem z TV całą serie American Muscle Cars w tym odcinek o Moparku więc myśle że nie będzie zbrodnią przeciwko ludzkości jeślo pożyczę Ci to nagranie, łap mnie na GG t coś ustalimy.

Napisano

mam tu materiały o których wspominałem na gg...

...chodzi mi o to że te rórkowe przekroje nie są najszczęsliwsze na przenoszenie takich obciązeń, ale są to elementy widoczne więc rórki wychodza zgrabnie. wszystko spoko tylko prprostu proporcje nieco inne od kilka fotek...

inne rozwiązanie i silnik

Volvo też a jak

Wiem że tu pokazuje inne rozwiązania ale chodzi mi o to żebyś wiedział ile mniejwięcej potrzeba stali żeby to zabespieczyć bo on nie tylko tak jeździ

HotRod2__3477_.jpg

Czasem opada ;) więc to trzeba wzmocnić ja miałem gdzieś taki link tam było by tego więcej sęk w tym że w zakładce mich ulubionych/samochody sest już ze 3 ekrany i gubie sie w tym powoli. Ale coś jeszcze dorzucę.

Napisano
  • Autor

poprawiłem i dokończyłem przednie zawieszenie. może być??

ostatnio narzekam na brak czasu, wiec updaty nie będą zbyt często

hotrodzawfin2yj.jpg

Napisano

ładne ale niewiem jak to ma się do rzeczywisości, wydaje mi się że rowki są za wąske i za hmm "idealne" :p bo w starych samochodach one nie były takie ładne

Napisano
  • Autor

oj, wątek się zakurzył:)

oponka:

hotrodoponayp5.jpg

 

btw ma ktoś teksture ścianki tej opony? (BFGoodrich g-Force T/A KDW-2)

Napisano

hm

może stosuj takie przejścia jak w wilmach np "7 lat później..."

Nie no ok tylko jak jeż wydłubałeś bieznik to go tezaz przybródz.

Mysle ze za jasna ta oponka i zaczysta.

A jak dasz niski profil na tył, to ja pojade do Krakowa znajde cie i obije jasne ?

Hot rod na niskim profilu do czego to doszło :p

Napisano
  • Autor
Nie no ok tylko jak jeż wydłubałeś bieznik to go tezaz przybródz.

Mysle ze za jasna ta oponka i zaczysta.

bieżnik przybrudze jak będe teksturował, to był teścik.

A jak dasz niski profil na tył, to ja pojade do Krakowa znajde cie i obije jasne ?

dam, jak Ty dasz nitro do Cobry:)

pojawiły mi się problemy z displacement map, nie chce jej renderować:/

wyskakuje coś takiego:

error: UNHANDLED EXCEPTION: Sampling displacement maps

Last marker is at P:\dev\LocalVSS\vray\vray\src\vrayrenderer.cpp, line 1339: Preparing camera sampler

hotrod666mr0.jpg

hotrod6666md2.jpg

hotrod66666em6.jpg

Napisano

OK.

To ja mniej pochwalnie a bardziej krytycznie. Po 1 mysle ze światło trzeba troche zdopingować i ukierunkować - musi byc bardziej zdecydowane, teraz to taka troche opera mydlana, zamo odbite i rozproszone jest a na takie jest skoleii za jasne i za wesołe.

Dalej ten niski profil z przodu nie widzi mi się, dałbym tam wiecej tego kapcia tak jak na tyle. Na tyl zaś Jeszcze wyzszy profil i zdecydowanie bardziej zagłebioną felgę - no i to tyle na te chwile.

Napisano
  • Autor

oswietlenie to pierwsza lepsza HDR'ka, wię nie oceniać:)

narazie profile opon zostaną, musiałbym modelować felge od nowa, moze jak będzie mi się kiedyś nudzić:)

co do rantu to masz racje, zwiększe go na tylnym kole, powinno sie ciekawiej prezentować...

Napisano

E tam wymodelowac od nowa, między guzikiem create a delete poszukaj powinno być małym druczkiem ale jednak EDIT, nie wiem czemu niektórzy przekonują że maja tylko te 2 pierwsze, no to machniom machniom ...

Kurde zbijasz baki przez oststnie 2 tyg zrobiłeś opone ...

Napisano

Hmmmmmm dla mnie bomba :D A co do bledu o ktorym pisales toooo u mnie bylo to samo i pomoglo zwolnienie troche Gb z dysku ;)

Napisano
  • Autor

damusTo jeśli mówie że musiałbym ją zrobić od nowa, to tak jest:) mogę Ci pokazać jak wygląda pasek Edit:

toolbarsyy6.jpg

i zrób tu coś człowieku:D

 

Bubu dzięki, zobacze czy zadziała

Napisano

Hm, ale żes sie przywiazał do tego plugina nie ma innej drogi ??

zreszta pokazywałes tutka to bardzo szybciutko sie robi :P

Napisano
  • Autor

zwolniłem ponad 2gb na każdym dysku, ale pomogło tylko zmniejszenie mapy displacement o połowe

Napisano
zwolniłem ponad 2gb na każdym dysku, ale pomogło tylko zmniejszenie mapy displacement o połowe

Ja tam nie wiem, ale u mnie bylo identycznie :] Jak mialem jedno kolko to wszystko ok ,ale jak mnialem dwa to juz klapa (ta sama mapka co twoja :] ) Ciekawe jak bedzie z 4 :/

Napisano
  • Autor

mi 2 jeszcze jakoś renderował, ale przy 3. czy 4. wywalał błąd:/

no ta mapka ma 2400 na 700 (chyba) ale na oponie jest powielona około 30 razy, a opon jest cztery...O_o

Napisano

No t teraz przemnóz te walory wagowe mapy x ilosć kół x ilosc powieleń na kazde x ilosc koordynatów przesunięć x reakcje koordynatów na światło + odbicia trzeba by jeszcze relacje wzajemnie dorzucić. Ja trenowałem to na H2 zrobiłem koło było fajne ale już 2 sztuki zażynały ówczesnego mojego kompa.

Zracjonalizuj temat i tyle uważam ze mama tych rozmiarów to aż nadto by onapować całe koło jeśli ci to cośpodpowie.

Napisano

Dla mnie bomba :D Tylko faktycznie opinki cos nie pasuja (szczegolnie przo wydaje sie za szeroki) Ale i tak super :)

Napisano

Po 1 masz kreche za lenistwo...

po 2 masz kreche za lenistwo ...

O oponach mówiłem juz dawno, oprawa szyby jest jakaś taka nijaka...

Ale zeby nie było przednia lampka zaczyna bardzo ładnie pracować

Eh weź nop sie do roboty ja zrobiłem przerwe ale w miedzy czasie studia skończyłem :p

Napisano
  • Autor
Po 1 masz kreche za lenistwo...

po 2 masz kreche za lenistwo ...

jakbym miał czas... chce go skończyć, ale totalnie czasu nie mam:/

Napisano

Życzę więcej czasu, bo model wygląda zajefajnie ;-)

(te oponki same w sobie wyglądają bardzo dobrze, choć nie pasują, jak dla mnie, do tego modelu...)

Napisano

ładnie, ale troche pusty ten samochód, może jakies wystające rury wydechowe po bokach i takie coś co wystaje z maski (to chyba zasysa powietrze), falgi to poly czy nurbs?

Napisano

Ja brak czasu doskonale rozumię ale...

...brak czasu na przeklejenie linka w gg :p

 

Co do powyzszego posta, wlotów nie rób wystarczy ten WIELKI gril, ale wydech byłby wskazany pytanie tylko czy z boku czy dyskretnie z tyłu.

Napisano
  • Autor
(te oponki same w sobie wyglądają bardzo dobrze, choć nie pasują, jak dla mnie, do tego modelu...)

jakie proponujesz?

falgi to poly czy nurbs?

nurbs, nawet tutka zrobiłem na ich temat:)

wole nie psuć czystej sylwetki scoopem.

ale wydech byłby wskazany pytanie tylko czy z boku czy dyskretnie z tyłu.

myśle nad tym:D

 

wkrótce będe miał troche czasu to będe skrobał;)

dzięki za komenty:*

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności