Napisano 11 Czerwiec 200618 l Autor witam ponownie na sobotniej wycieczce pstryknąłem zdjęcie które wydało mi sie dobre do scenki z moim czołgielkiem. I oto próba (pierwsza), tekstura narzucona bez specjalnego mapowania (musze sie nauczyć dopiero) tylko modyfikator UVW map i to tylko na lufie wieży i kadłubie (na razie). Pytanie czy koncepcja jest dobra i warto jej poświęcać czas ? Walcie śmiało. i po PS`ie pozdrawiam
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Well, nie wygląda to zbyt dobrze... Ale ja osobiście nie jestem fanem scen z modelem wklejanym w zdjęcie - takie skrzywienie ;).
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Może jak trochę posiedzisz będzie fajnie ale ogniwa nie powinny być tak nierówno ułożone na kołach od góry.
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Po miniatórce już myślałem że to w 3d takie otoczenie wyczesałeś :D Pierwsza wersja całkiem za ciemna i nienaturalna, druga zbyt przepalona. Ostatnia wersja nawet mi się podoba tylko bym trochę kamerę podniósł. materiał gąsienic troche nie pasuje a na texturowaniu to ja też się kompletnie nie znam ale wygląda dobrze :) Czyli to już koniec modelowania ? Pozdr
Napisano 11 Czerwiec 200618 l w ogole tamto tło mi nie pasi... też słabo wkomponowane. chyba z FOVem nie utrafileś... moze cos w tych klimatach? fotka
Napisano 12 Czerwiec 200618 l hmmm ja też bym Ci radził podnieść kamerkę i samemu scenkę otoczenia wymodelować, mógł byś wtedy troszku czołg zakopać bo wiadomo ciężki sprzęt na miękim podłożu lekko się zapada ;ubrudz też czołg bardziej, (jak dla mnie te bloki w tle nie bardzo pasują do klimatu) może inna fotka ;)
Napisano 12 Czerwiec 200618 l Autor poprawiłem gasiennice (tak mi sie wydaje) i szukam pomyslu na material gasiennic jakies pomysly ? Wszystkie referki są black&white a kolorowe są z muzeum i cały czołg pomalowany na kremowo
Napisano 12 Czerwiec 200618 l Jakos ten klimat w tle mi nie pasuje, lepsze by bylo cos bardziej w klimatach wojennych np. jakies pole - pelno kraterow po bombach, lecace w oddali bombowce, dymiace sie zabudowania itd...
Napisano 12 Czerwiec 200618 l Model mi się bardzo podoba(zresztą jak wszystkie twoje modele). Jest dokładny,dopracowany, bardzo szczegółowy i dobrze oddaje postać rzeczy - Brawo ! ....ale na ostatnich renderach tego nie widać! - przepadły efekty całej twojej pracy :( , pisałeś ,że z podporą lufy męczyłeś się dwie godziny i faktycznie jest zrobiona bardzo dokładnie, lecz na ostatnim renderze wygląda tak jakbym to ja ją robił w 3 minuty z byle jakich posklejanych prymitywów :( Popraw to bo szkoda takiego świetnego modelu :)
Napisano 12 Czerwiec 200618 l qrcze szczerze mwoiac bardziej mis ei podoba wersja czarno- biala bo ta kolorystyka tla wszystko psuje... wymodeluj jakies fajne podloze daj jais kamienie zasieki z drutu kolczastego sgtojace przed czolgien a w oddali jakies palace sie budynki i bedzie git :)
Napisano 13 Czerwiec 200618 l tekstura jest trochę rozmazana i na lufie się powtarza cień nie pasuje (niby jest rów, a cień czołgu jak po płaszczyźnie) czemu dokładnie pod gąsienicami jest więcej trawy niż na innych częściach łąki?
Napisano 15 Czerwiec 200618 l Autor Skoro nie podoba sie czołgielek na trawie to probuje czegos innego. koncepcja hala, w srodku czołgi w remoncie, suwnica przenosi wieże od czołgu, narzedzia, maszyny skrzynie ze szwabskimi insygniami. najpierw hala probny render: render mały i zaszumiony bo nie było czasu, dorobię jeszcze i zapuszcze na noc.
Napisano 15 Czerwiec 200618 l pikSar, to nie nam ma sie podobac tylko Tobie, nie zmieniaj konceptu bo kto powiedzial ze sie nie podoba tescik ktory pokazales wczesniej, nic z tego nie bedzie jezeli tak dalej pojdzie. Trzeba posiedziec dobrych pare godzin... moze dni zanim dopasujesz model 3d do zdjecia, imo latwiej sie pobawic w 'exterior' niz pchac sie w modelowanie calej hali... przynajmniej ja bym tak zrobil. Poszukac dobrej referki na tlo, pomysl co ew. moznaby dostawic w 3D (jakies proste obiekty na ktory pozniej mozesz pomalowac w 2D) i z glowy :) walcz ale nie zmieniaj pomyslu co jeden post bo polegniesz :) powodzenia & pozdrawiam Pionier.
Napisano 15 Czerwiec 200618 l najlepiej to wez cyfrowke, lopate i idz na jakies pole :D rozkop troche piachu gdzie bedzie stal czol i walnij fotke , potem jakies fotomoto i gotowe ;] wiem wiem. latwo mowic ale zawsze to jakis pomysl ;]
Napisano 15 Czerwiec 200618 l To prawda co mówi Pionier. Może przemyśl dokładnie co na pewno chcesz zrobić i później nad tym pracuj i się nie poddawaj, otoczenia się szybko nie zrobi. Ale z drugiej strony z tego co znam Piksara to woli robić jakieś techniczne rzeczy typu np. hala niż babrać się w trawie ;) Jak dorobisz więcej szczegółów, to równie fajnie może wyjdź. Pokaż mniej więcej zarys scenki(gdzie będzie stał czołg, jakieś inne przedioty?) No ale czekam jak wrzucisz ten nocny render :) keep wornking Pozdr
Napisano 16 Czerwiec 200618 l Autor Pionier - masz całkowicie racje Koncepcja z czołgiem na tle zdjęcia nie zostaje porzucona ponieważ mi sie podoba. Dodatkowo osoby niezwiązane z grafiką 2D/3D oglądające ten "fotomontaż" mówią że wyglada świetnie. Zrobiłem sobie odbitkę A4 i na zdjęciu też wyglada nie najgorzej (mimo oczywistych błedów, których niefachowcy nie widzą jak cień lekko padający pod innym kątem). Na czas szukania innego zdjęcia jako otoczenia - robię halę. Zaczynałem podobne obiekty kilkakrotnie i zawsze padałem na oświetleniu, może teraz się uda. nocny render (13,5 SL, 7 godzin, 500Kpoly)
Napisano 16 Czerwiec 200618 l Jakbys pokazal w tej hali pod innym katem, troche blizej, mogloby byc, a tak rzeczywiscie nie wyglada najlepiej. Na trawie wyglada nienaturlanie, cos tu nie pasuje, nie wspolgra, ale lepiej niz obecny koncept w hali. Moze jakbys porpawil kontrasy tla, jakos cienie poprawil mogloby wygladac nawet dobrze, bo jak na razie czolg strasznie odstawal od tego tla IMO. Ale dasz se rade, pracuj dalej :) Trening czyni mistrzem.
Napisano 16 Czerwiec 200618 l poskładaj czołg i daj mu jakąś ładną texturkę będzie w fajowo, i szkoda że nie widać detali bo jest daleko na renderku, nie widać Twojej pracy jaką włożyłeś Taki mam pomysł, oczywiście to tylko pomysł :) zrób bo w pełnym maskowaniu przykryty siatką maskującą wśród drzew Pozdrawiam
Napisano 16 Czerwiec 200618 l Dlaczego takie małe renderki? nie widać tych szczegółów modelingu nad którymi tyle pracowałeś. Jest spko, teraz zdecyduj który koncept jest lepszy :)
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Kliknij [Rozmiar oryginalny] na fotosik.pl to bedziesz miał wieksze ;] Chyba ze chcesz jeeeeeszcze większe.
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Myśle że powinieneś zedrknąć na Królewskiego kociaka którego robi Pionier. Bardzo ładne otoczenie w 3D. Dokładnie tyle ile trzeba. Ta hala jest tragiczna - wzrok skacze po niej, nawet nie znajdując Pantery. Tu nie trzeba bardzo wyrafinowanego modelu - raczej dobrze przemyślany.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto