sikham Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 1,5 mln face'ów to chyba masz ms x3 ;) zobacz że Loozack ma gęstą siatkę na początku i ms x1 wystarcza w zupełności a przy 400k poly można sie jeszcze bawić na średnim sprzęcie :)
Loozack Napisano 6 Czerwiec 2006 Autor Napisano 6 Czerwiec 2006 Szampek, jedyna zaleta nie używania booleana to właśnie to, że nie musisz collapsować meshsmootha z modelem a więc masz o wiele mniej poly w scenie i w każdej chwili możesz zdecydować jak duży meshsmooth włączysz, natomiast w przypadku użycia booleana nie cofniesz już MSa, ale za to masz idealnie gładką powierzchnie na łączeniach. Poza tym przy zwykłej metodzie (bez booleana) nie tyle samo łączenie powoduje nierówności co zagęszczenie siatki w tym miejscu potrzebne do uzyskania odpowiedniej linii szpary. Co do "nawracania" się to nie ma czegoś takiego, że korzystam tylko z booleana, są miejsca, gdzie użycie go nie ma sensu lub jest mocno utrudnione, w przypadku Alfy bez jego pomocy zrobiłem szpary na drzwi oraz dolną szpare klapy tylnej, ale reszta to już boolean :) Sikham, 400k trójkątów to wynik MS x2 a nie x1, to tak dla sprostowania ;) Pozdrawiam.
nielot007 Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Witam!! jest jeszcze jedna wada uzywania boolean jak porobisz juz te szpary(liczmy ze zajmie ci to kilka ciezkich dni) i nagle zobaczysz ze masz krzywa karoserie (kawalek) i zawal murowany :D tak na marginesie wczoraj uzylem booleana do mojego modelu i powiem ze bylem zachwycony rezultatem piekne przejscie 100 razy lepiej od zageszczania zwykla metoda aby bylo fajne przejscie :) pozdro
SZAMPEK Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Widze że niezła dysputa sie przeze mnie tutaj rozpętała. Sikham - 1,5mln face'ów to samochód w znaczeniu karoserii, felg i modelowanych opon, które swoje też waża niestety. A ja szczerze mówiac nie widze za bardzo sensu używania boleana w sytuacjach, kiedy pokazuje sie cały samochód, bez dużych zblizeń, bo i tak krawędzie to tylko czarne kreski :p. Aczkolwiek byłbym wdzieczny, jakby ktoś pochwalił sie w formie tutka, jak sie tego boleana używa, bo nie bardzo jestem w stanie to sobie wyorbazic :/ Ja używam go jak najmniej. pozdro.
mrkrzysiek Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 tutek jest już od dawna na ten temat tej metody używa Squir w swoich modelach tu sobie przejrzyj co i jak:) http://www.max3d.pl/tut.php?id=85
..::Krzysiek M::.. Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 ja chyba za trilion lat takiego czegoś nie zrobie :)wstawiam ci 7 + lolx XD
Diesel Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 Ale wszystko równiutko i elegancko respekcik:)
Loozack Napisano 7 Czerwiec 2006 Autor Napisano 7 Czerwiec 2006 Nielot007, szpary kilka ciężkich dni? jak się człowiek przyzwyczai do tej techniki to może pochlastać całą karoserie w góra dwie godzinki ;) Krzysiek M & Diesel, dzięki :) Pozdrawiam.
nielot007 Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 serio 2h?? no bo najorsze to robienie grubosci blachy ale w sumie od kilku dni mysle o tych booleanach (zalety/wady) i niedlugo bede mial niespodzianke :D pozdro
RA Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 Zwykłe rowki to też jakieś 2h roboty, ale przyznaję że booleanowy sposób efektowniejszy. :)
Ecikgti Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 Witam!! jest jeszcze jedna wada uzywania boolean jak porobisz juz te szpary(liczmy ze zajmie ci to kilka ciezkich dni) i nagle zobaczysz ze masz krzywa karoserie (kawalek) i zawal murowany :D .... pozdro Mi cos takiego się zdażyło przy maluszku :( serce do dziś mnie kłuje he he :) Model Pierwsza Klasa ::) Pozdrawiam wszystkich :) ps: Hondy narazie nie będzie :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się