Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

1,5 mln face'ów to chyba masz ms x3 ;)

zobacz że Loozack ma gęstą siatkę na początku i ms x1 wystarcza w zupełności a przy 400k poly można sie jeszcze bawić na średnim sprzęcie :)

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szampek, jedyna zaleta nie używania booleana to właśnie to, że nie musisz collapsować meshsmootha z modelem a więc masz o wiele mniej poly w scenie i w każdej chwili możesz zdecydować jak duży meshsmooth włączysz, natomiast w przypadku użycia booleana nie cofniesz już MSa, ale za to masz idealnie gładką powierzchnie na łączeniach. Poza tym przy zwykłej metodzie (bez booleana) nie tyle samo łączenie powoduje nierówności co zagęszczenie siatki w tym miejscu potrzebne do uzyskania odpowiedniej linii szpary.

Co do "nawracania" się to nie ma czegoś takiego, że korzystam tylko z booleana, są miejsca, gdzie użycie go nie ma sensu lub jest mocno utrudnione, w przypadku Alfy bez jego pomocy zrobiłem szpary na drzwi oraz dolną szpare klapy tylnej, ale reszta to już boolean :)

Sikham, 400k trójkątów to wynik MS x2 a nie x1, to tak dla sprostowania ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Witam!!

jest jeszcze jedna wada uzywania boolean jak porobisz juz te szpary(liczmy ze zajmie ci to kilka ciezkich dni) i nagle zobaczysz ze masz krzywa karoserie (kawalek) i zawal murowany :D

tak na marginesie wczoraj uzylem booleana do mojego modelu i powiem ze bylem zachwycony rezultatem piekne przejscie 100 razy lepiej od zageszczania zwykla metoda aby bylo fajne przejscie :)

pozdro

Napisano

Widze że niezła dysputa sie przeze mnie tutaj rozpętała. Sikham - 1,5mln face'ów to samochód w znaczeniu karoserii, felg i modelowanych opon, które swoje też waża niestety. A ja szczerze mówiac nie widze za bardzo sensu używania boleana w sytuacjach, kiedy pokazuje sie cały samochód, bez dużych zblizeń, bo i tak krawędzie to tylko czarne kreski :p. Aczkolwiek byłbym wdzieczny, jakby ktoś pochwalił sie w formie tutka, jak sie tego boleana używa, bo nie bardzo jestem w stanie to sobie wyorbazic :/ Ja używam go jak najmniej. pozdro.

Napisano

Nielot007, szpary kilka ciężkich dni? jak się człowiek przyzwyczai do tej techniki to może pochlastać całą karoserie w góra dwie godzinki ;)

Krzysiek M & Diesel, dzięki :)

 

Pozdrawiam.

Napisano
Witam!!

jest jeszcze jedna wada uzywania boolean jak porobisz juz te szpary(liczmy ze zajmie ci to kilka ciezkich dni) i nagle zobaczysz ze masz krzywa karoserie (kawalek) i zawal murowany :D ....

pozdro

Mi cos takiego się zdażyło przy maluszku :( serce do dziś mnie kłuje he he :)

Model Pierwsza Klasa ::)

Pozdrawiam wszystkich :)

ps: Hondy narazie nie będzie :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności