Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nigdy jeszcze nie modelowałem auta. Ostatnio wpadły mi w ręce blueprinty ciekawego wozu, więc postanowiłem je wykorzystać.

To pojazd w oryginale:

yj-yard.jpg

 

Co do mojego to narazie tylko tyle:

render:

 

renderwmaxwellu906.jpg

 

+siatka(bez MeshSmootha na masce)

siatbezmsa9zx.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no nice nice chociaż nie widze tego rendera nie wiem co jest tez kiedys robilem jeepa wranglera rzeczywiście przyjemnie autko do modelowania... Pozdrawiam KEEP WORKING :]

Napisano

Chyba coś z linkiem pomyliłem. Zrobiłem "szybki" render w maxwellu. Myśle czy renderować nim czy vrayem. Tu to co powstało po ok. 20min.:

rende24ot.jpg

 

Wszystkie materiały są przypadkowe: maskę chcę mieć w takie wojskowe łaty, teraz jest maxwell plastic i czerwony kolor.

Coś się siatka pomieszała z przodu, ale to naprawie.

MOdel w maxie 8, tekstury zrobię w modo.

Napisano

grill jest chyba troszeczke inaczej niz powinien byc, na referce ktora zamiesciles jest zalamany w polowie i lekko wypukly, a u ciebie plaski, no i zeberka takie cieniutkie i chudziutkie zrobiles :]

Przedni zderzak tez wydaje mi sie lekko za maly, reszta OK :)

Napisano

rury sa pofalowane, guma przy szybie nieciekawie wyglada (krzywa i nie pasuje); sa to szczegoly ale psuja caly wyglad :/, popraw to i jedz dalej :)

pzdr

Napisano

Poprawiłem: rury są proste, wcześniej były robione loftem, grill jest wypukły, zderzak jest większy, dodałem koła, v-rayem przy nałożonym lakierze renderuje się równie długo :/.

oponz1iw.jpg

Napisano

coraz lepiej :) cos nie tak jest z ramka od szyby, daj tam moze jakiegos chamfera, no jeszcze ten jeep z twojej referki posiada wiecej takich ostrych krawedzi nie jest tak obly jak twoj (szczegolnie blotnik przedni)

Napisano

O chwilunie jak to "pompa" że nie sportowy wózek;) poprostu inne sporty i tyle. Ten render strasznie nie wyraźny ale siatka zapowiada sie ok.

Koła i paczka coś nie halo + rama okna coś tez nie bardzo. błotniki na przodzie też nie takie ma wrangler.

Napisano

Szybe poprawiłem, wrzucę rendery. Mam problem z wnętrzem. Zabrałbym się za tablice itd. ale nigdzie nie mogę znaleźć referek. Jeśli ktoś ma takie, to nie obraże się jeśli postanowi mi je pokazzać:)

p.s. Co jest źle z kołami?

Napisano

Odchudziłem ramy, dodałem siedzenia i zająłem się przednią szybą. Nadal ie wiem co ma być w środku. Połączyłem maskę.. Muszę wyostrzyć krawędzie na masce, nie wiem czy nie zrobić z klapy osobnego obiektu.

abc9dn.jpg

Napisano

ok:

abc1ey.jpg

Stosowałem głównie Turbosmooth.

p.s. Po prawej stronie mzawsze pojawia sią czarny pasek. Nic tam nie ma, poprostu wyskakuje błąd i cała kolumna jest czarna

Napisano

Za gruba ta rama okna. Na maske daj zooma cos tam jest nie tak. Przednie nadkole zupełnie nie takie jak w oryginale, one biegna prosto a nie tak jak u ciebie za maską

Napisano

P4VV37: zamiast sky light urzyj Vray'owskiego swiatla + GI, efekt podobny (moze nawet lepszy) a czarnego paska nie powinno byc.

 

modelik faktycznie wyglada jak zabawka, popracuj nad nim.

Napisano

Reochę popeawiłem. Gumydookoła szyby jeszcze nie ruszałem. Wiem już jak osiągnąć istre krawędzie po Ms. Nadkola wywaliłem, zrobie je jutro. Opone już mam, ale nie na tym renderze.

***

RENDER

abc8kw.jpg

***

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności