Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Mam do Was pytanie. Używam programu 3DS Max 8 i mam problem. Chodzi o to że gdy zrobie ścianę i kłade na nią teksture to ta tekstura robi się po obu stronach ściany. W moim przypadku projektuje dom i cegły z zewnątrz znajdują się też w środku. Jak zrobić żeby z zewnątrz i wewnątrz domu były rózne tekstury?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mżesz zrobić dwa boxy, jeden na zewnątrz i nadać mu jedną teksturę, a drugi wewnątrz, z inną teksturą :)

 

Ale lepiej zest zaznaczyć odpowiednie face'y i ustawić im odpowiedni material ID.

Następnie tworzysz sobie materiał sub-coś tam i do poszczególnch slotów wsadzasz inne materiały.

Napisano

Na sciane nakladasz modyfikitor edit poly. Przechodzisz na poziom poly bodajże klawiszem 4. Zaznaczasz odpowiednie polygony i w zakladkach z prawej (gdzies na dole) znajdziesz okienko z id. Wrzucasz sobie jakąś cyferke np. 2 ;-) Teraz wchodzisz do material editora wybierasz materiał multi/sub-object i pakujesz do pierwszego slota materiał dla poly którym NIE nadawałeś id a do drugiego materiał dla tych którym nadałeś id=2. Tam sa takie okienka obok slotów na materiały. Daj obok pierwszego 1 a obok drugiego 2. Przypisz materiał do sciany i gotowe ;-)

Napisano

A czy jest jakaś możliwość podwojenia textury na ścianie? Gdy nałożyłem teksture na ściane bardzo się rozciągnelą i wygląda nie ładnie. Jak zrobić by program nie rozciągał jej tylko obok niej kład drugą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności