Jump to content

przerabianie na tekstury


Recommended Posts

Porób tutki, pozytaj manuala a zrozumiesz :)

 

Otwórz Material Editor, do slotu diffuse załaduj plik ze zdjęciem, nałóż materiał na obiekt i gotowe.

 

Nie pytaj jak, tylko zrób kilka tutoriali, mogą byćte na max3d - są polsku.

Najlepiej porób też tutki dołączone do maxa.

Link to comment
Share on other sites

a co rozumiesz przez "texturę do maxa" Zwykłe zdjęcie nadaje się na texturę jak każda inna mapa bitowa (no chyba że mówisz o odbitce na papierze, wtedy trzeba zeskanować ;) )

 

http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=49 - tu znajdziesz kilka różnych ciekawych rzeczy, min. jak nakładać tekstury na obiekty.

 

http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0&tutoriale=3ds_max

tu też polecam zaglądnąć i poczytać :)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Grrrrrrrrrr help maxa sie kładnia albo faq forum !

1, Wciskasz M

2. Wciskasz obok kanału diffuse kwadracik

3. Pojawia sie nowe okno z ktorego wybierasz bitmap

4. odszukujesz textury z twojego dysku

5. nakładasz na model texture zaraz napszesz ze nie widzisz tej textury na modelu wiec musisz wcisnąc taki szescian niebieski w kratke.

Link to comment
Share on other sites

Marcin! wysil troche mózgownice, skorzystaj z F1 (help) i z rad udzielonych na forum (łukasz opisał wszystko krok po kroku). Troche własnej inicjatywy, bo z takim podejsciem ("gdzie kliknąć, pomóżcie") daleko nie zajdziesz ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy