Skocz do zawartości

Pojazd 3D: M3 Half Track


Lukasz2244

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajnie wygląda widać, że się starasz. Moja jedna uwaga, wstaw coś w te dziury na przodzie tam ma być chłodnica no nie ?? a troszke to prześwituje. Po za tym myśle, że będzie ok !! pozdrawiam i życze owocnej pracy hehe!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm mi się generalnie nie podoba, jakoś nie wygląda to fajnie. Może wynika to z tego że za dużo samochodzików i czołgów jest ma forum (nie tylko naszym) bo jednak jak na to nie patrząc bo dość proste modele no ale od czegoś trzeba zacząć (heh sam tak zaczynałem po wejściu do xsi).

 

A tak w ogóle to brak dokładności jaki widziałem w necie. Chodzi mi o taką dokładność - patrz chelikopter

http://jjcoolio.cgsociety.org/gallery/

eh komu by się chciało tyle siedzieć (ale model powala).

 

P.S

ale mam dziś kiepski dzień strasznie marudze - sory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za rady :) napewno je uwzglednie!. Mam pytanie do Was mianowicie... czy da sie a jak sie da to jak to zrobic (laik->czyli jak chlopu napisac krok po kroku). Renderuje sama kamienice, renderuje samego cara i montuje to w jakims programie tak by zachowac cienie, oswietlenie itp. Z gory dzieki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm mi się generalnie nie podoba, jakoś nie wygląda to fajnie. Może wynika to z tego że za dużo samochodzików i czołgów jest ma forum (nie tylko naszym) bo jednak jak na to nie patrząc bo dość proste modele no ale od czegoś trzeba zacząć (heh sam tak zaczynałem po wejściu do xsi).

 

A tak w ogóle to brak dokładności jaki widziałem w necie. Chodzi mi o taką dokładność - patrz chelikopter

http://jjcoolio.cgsociety.org/gallery/

 

eh komu by się chciało tyle siedzieć (ale model powala).

 

P.S

ale mam dziś kiepski dzień strasznie marudze - sory

 

hmm szanuje Twoja opinie ale powiem Ci ze nie bardzo kminie o co Ci tak naprawde chodzi :/. Piszesz ze nie podoba Ci sie dlatego ze za duzo jest tego typu prac na naszym i innym forum?(smiech). To co mam(y)zrobic by byc oryginalnym?. Jesli to sa proste modele dla Ciebie to gratuluje znajomosci i co za tym idzie umiejetnosci (czekam na Twoje prace zwiazane z ta tematyka). Ja nie mysle w ten sposob co Ty. Ja nie mam zamiaru wzorowac sie na kims. Robie to co lubie i to na co pozwalaja moje umiejetnosci. Wydaje mi sie ze umiescilem swoja (marna i pozbawiona detali)prace w WIP?! no chyba ze sie myle. Ale tak czy siak dzieki za koment. 3m sie i czekam na Twoje prace...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w xsi mam narzędzia do podziału na po szczególne przejścia - czyli rendering warstwowy nie mówiąc już o wbudowanym module do kompozycji, eh i to wszystko scalone i działa pięknie więc u mnie to sama przyjemność korzystać - klikam i mam.

 

Co do max (bo chyba w tym siedzisz) to znalazłem coś takeigo

http://67.15.36.49/team/Tutorials/occlusion_ozgur/occlusion01.asp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi warstwami to sie jakos da, ale ja nie umiem... wiec nie powiem. Na ktoryms z portali graficzych byl opis takiej pracy z pociagiem. moze ktos pomoze.

 

Apropos tej pustki w rogu co zuwazyl Badyl to moze studzienke zrob. (a z niej wystajacy partyzant:P)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności