Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam was. Kiedys robilem taką łazienkę ale była biedna. Zatem dalem sobie z nią spokój i wziołem się za pokój :P Krytykujcie i radźcie. Pozdówka. :)

pokuj3.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm niby nie jest zle ale:

-tekstury jakies nie takie sa jak trzeba

-swiatlo jakes sztuczne

a tak poza tym to moze byc pracuj dalej:)

Napisano

jadę :

-tekstury - niedobre

-CD-ki za małe

-światło słabe (jest GI ?)

-widok za oknem - chyba ze mieszkasz powyzej 30 pietra

-cieńka rama okna

-jeszcze raz tekstura, szczególnie podłoga, zobacz jakie wielkie słoje drewna, wiesz co to za drzewo musiało by być

 

-----------edit

- napewno masz takie gały w dzrwiach od szafy (wielkość ?)

ale jako scena wyjściowa nieżle, teraz dopracować szczegóły.

Walcz, twardy bądź, Wrocław ma być stolicą grafiki 3D

Napisano
  • Autor

bede walczył! Do końca! Do ostatniego Vertexa! WROCŁAW RULEZ!! :)

Napisano
  • Autor

Aha no tak w ogóle to ja jade na Brazilu. Globala zarzuciłem. Dalem spota na zewnątrz i omni w środku pokoiku. A tak w ogóle to ja jade ten pokuj z głowy bo jak popatrze na mój to lepiej go nie odwzorowywać (pokój studencki) :P biore sie za zmiany. (szkoła sie skończyła trzeba szukać pracy) :/

Napisano

Tekstura podłogi wymiata :]

 

Przepal nieco widok za oknem.

Ponadto, jakieś takie nieproporcjonalne to jest (telefon).

 

I tak jak radzi pikSar - walczysz :)

Napisano
  • Autor

Hmm. Sprubowalem rennderu w V Tayu. I niewiem co lebsze... Help!

lipa.jpg

Napisano

krzeslo o pupe rozbic zamiast niebieskiego daj bialy kolor za oknem bedzie lepiej :) na ekran monitora dal bym jakis bardziej odbijajacy material bo ten za matowy jest...cdki za slabe material nie taki i za plaskie sa...

Napisano

chyba za bardzo...sterylnie

a tą texture podłogi bym wywalił :]

a po za tym poczytaj troche o renderach,oswietleniu, jakies tutki, zaglądaj do wątku Marcina --> (Light contest ).

Napisano

wykasuj to omni z pokoju, w okno wstaw vray light ... w pokoju nie mozesz miec zadnych dodatkowych swiatel typu omni itd. (no chyba ze zrodla swiatla sztucznego) bo zaoowocuje to w zlych cieniach (tak jest u Ciebie m.in. krzeslo rzuca cien w strone okna co jest przeklamaniem :P ) poczytaj light contest:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885&page=72&highlight=light

i opis v raya

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/

pozdrawiam...

Napisano

cos dziwnego się stało z meshem kosza na śmieci

 

zagęść trochę teksturę podłogi

 

daj chociaż jakieś hdri za oknem

 

render w vrayu lepszy :)

Napisano

to nie jest V Tay tylko Vray a co do samej pracki to mało szczegółów, porób troszke modeli poczytaj i przeanalizuj linki które skiki dał i będzie znacznie lepiej ;)

Napisano

Wrocław ma być stolicą grafiki 3D - dobrze napisane może kiedyś ;) rady odemnie

- materiały do poprawy (materiał szafy podłogi biurka powinien z lekka odbijać otoczenie jeśli rzecz jasna jest lakierowany; na ścianę daj jakieś nierównośći chropowatości,

- futryna w oknie mi się nie podoba ściana jak by za cieńka

- zrób bajzel w pokoju (odsuń może lekko szafkę niech z niej coś wystaje, lekko uchyl szafę, dodaj pare detali może kaloryfer ;)

- + pozostałe rady wymienione wyżej

Powodzenia

Napisano
  • Autor

qcze. Fakt. Mialem tam wrzucone omni na góże i zucało niepotrzebny cień. Mój błąd. dalen na okno VrayLight i directional za okno żeby padal na caly pokój. ale jeszcze czegoś brakuje z tym światłem.. A zrobilem tak jak w tym tutku jerzeli chodzi o ulożenie swietła. Chyba trzeba się jeszcze parametrami pobawić... No i w ogóle krzesło niema cienia. Przecie cos powinno być... Lipa.

 

lipa3.jpg

Napisano

ogolnie co do krzesla jest za chude w nogach przydalo by sie troszke wiecej detalu typu jakies srubki czy cos,napisy na monitorze jakies naklejki takie male pierdolki ktore by troszke podkrecily scene

Napisano

możesz jeszcze spróbować dać vraylight na sufit (nie za mocne) żeby pod biurkiem i krzesłem był cień

zresztą dziwi mnie że go tam nie ma, skoro masz tylko dwa światła

czy pod environment masz overwrite max? jeśli nie, to włącz

jak wciśniesz 8 w maksie, tam jest oprócz environment jeszcze coś (nie pamiętam jak się nazywało, jakieś ambient chyba), wyłącz albo zrób kolor na czarno (akurat mi sie coś renderuje więc nie mogę ci sprawdzić)

 

może by tak jakąś roślinę na okno, i dywanik?

 

podłoga ma zbyt duży mapping.

Napisano
  • Autor

ROWR a jak powiem że wszystki dechy są klejone? Bo moga być :P A do tych móżek to racja. I dzięki Ania za rade. Skożystam.

Napisano
  • Autor

Leptki updates. ;) jakoś coraz bardziej mnie się już niekce dłubać przy tym.

pokoj2.jpg

Napisano

Tło za oknem jakieś takie niebardzo.

Oparcie krzesła musi być tak wygięte??

Ogólnie to fajnie jest.

 

PS jak zrobiłeś żaluzje (materiał)??

Napisano

jak ci się nie chce to zrób sobie przerwe i się nie zmuszaj, potem wrócisz z nową weną twórczą %-D

 

Uchwyty szafki i szuflady są trochę zbyt płaskie.

Napisano
  • Autor

co do uchwytów to masz rację. Sialoś sie zepsuły :/ A fotelik to odwzorowywalem z gazety DESIGN NEWS i nie mozna miec do niego zastrzeżeń, może jedynie o teksturki na nim. :)

Party! Ten material na żaluzje to standardowy Fabric_Tan_Carpet z maxa 5. Bo ja pracuje na 5tce.

A ostatnio sobie robilem takie cosik: http://sstudnia.stadko.net/brama2.jpg

Pozdr.

Napisano

Tak to fajnie tylko troche ciemno, na dole nic nie widać. Dorzucił bym jeszcze jakiś dywanik koło szafy i uchylił troche jedne drzwiczki i tam pare ubrań na wieszakach, bo nic sie nie dzieje na scenie poza biurkiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności