Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie możesz dodać załącznika bo pewnie obrazek ma za duży rozmiar

jesli chodzi o model to nie jest źle ale coś sie na zderzaku krzaczy, tam gdzie są wloty na dole, ale samochód to sobie nienajładniejszy wybrałeś:p

Napisano

Mi tam Saab 9-5 się podoba, zresztą sam taki modelowałem:)

U Ciebie są jeszcze drobne nieporządane krzywizny na zderzaku i coś nie tak z tyłu przedniego nadkola.

Powodzenia

Napisano

pecet: moj zalacznik ma 3 KB i 100x75 px:/ mi tam sie 9-5 bardziej podoba od saaburu 9-2x:>

hkropinski: rzeczywiscie, mialem przerwe w robieniu i jak teraz patrze na siate to jest zbyt skomplikowana, zabieram sie za upraszczanie

Napisano

1.a to sory myślałem że chciałeś dać do załącznika ten render i siatke co podałeś do nich linki 2. kwestia gustu, mi tam żadne saaby się nie podobają, a 9-2x wymodelowałem bo miałem ładne blueprinty:p i jest podobny do subaru:)

Napisano

Hej

Wrocilem i zabralem sie do roboty. Idzie dosc powoli i w ogole momentami wydaje mi sie ze powinienem zaczac od nowa bom sie uczyl caly czas podczas modelowania, ale mam juz nowy pomysl, wiec dociagne saab-a do konca i zaczynam cos nowego. Wiem ze felga jest troche nieokragla... W ogole mam z nia problem bo nie mam zadnego dobrego zdjecia kola saaba.

www.gjr.x12.pl/3d/r18f.jpg

www.gjr.x12.pl/3d/r19f.jpg

www.gjr.x12.pl/3d/r20f.jpg

siatki:

www.gjr.x12.pl/3d/s2f.jpg

Pozdr!

Napisano

dziwna siatka na masce, teraz może nie przeszkadza ale coś czuje że jak dasz lakier to sie pokażą fale na niej :p drzwi na dole krzywe

 

edit: dach chyba też krzywy

Napisano

felga to napewno do poprawy bo do tej oryginalnej to jeszcze jej sporo brakuje. siatka w niektorych miejscach troche za gesta ( przynajmniej wedlug mnie), a tak poza tym to nie jest zle, choc mam wrazenie jak patrze na ten model ze jest troche krzywy.

Napisano

pecet: chodzi pewnie przede wszystkim o ta czesc maski przy szybie... no rzeczywiscie bez sensu to jest zrobione. a juz na poczatku ktos mi radzil zeby optymalizowac to sie nie chcialo:P ale to moje pierwsze auto w koncu:)

Napisano

Witam

Nie robilem update'ow bo obecnie moje obcowanie z forum polega na czytaniu postow z dzialu Bitwa i zastanawianiu sie czy samemu nie sprobowac:P Poza tym sie nad felga meczylem, ciagle daleko do oryginalu ale juz tak zostawie bo nawet mi sie podoba, robilem ja splajnami a potem surface'em co zawsze sprawialo mi duzo klopotow wiec i tak jestem zadowolony. Na probnych renderach wyskoczyly mi krzaki:

www.gjr.x12.pl/3d/saab95_f1.png

www.gjr.x12.pl/3d/saab95_f2.png

www.gjr.x12.pl/3d/saab95_f3.png

ktore nie wiem skad sie biora, ale chyba to raczej wina ustawienia vray'a (poza tym z tylu ramy tylnej szyby, na tych renderach sa tez jeszcze stare krzywe i niedopasowane do opon felgi).

No i tu render z probami materialu jakis:

www.gjr.x12.pl/3d/rt.jpg

Model jest ciagle momentami krzywawy, albo nie taki jak oryginal, ale daje sobie spokoj z poprawianiem. I pytanie: jak robicie klamki, a wlasciwie miejsce na nie w drzwiach? probowalem cutowac dziure na klamke ale efekt raczej denny, pewnie lepiej booleanem, ale troche mi sie komp zolwic zaczyna przy tylu poly. Jest jakis inny sposob?

Pozdravki

Napisano

No teraz lakier jest fajny :) Ogolnie modelik spoko - wykonany na przyzwoitym poziomie :)

Co to miejsc na klamki... Hmmm... Ja w Renowce modelowalem normalnie... :D To zalezy od tego jaki efekt chcesz uzyskac. Mozesz zrobic zaglebienie nawet bitmapa... Przy modelowaniu trzeba miec opanowane troszke zasady ukkladania sie siatki po dodaniu MS bo mozesz nabalaganic.

 

P.S. Tez chcialem wyrzezbic to autko... ;P Tylko ciiii... ;)

Napisano

Eksperymentuje ze studiem, ten render jest raczej porazkowy (ale moge pokazac jeszcze brzydszy kolor:D), w ogole momentami wydaje mi sie ze drzwi sa zbyt krzywe (chyba ze te ciemne placki vray robi), wy tez tak uwazacie:P? Felgi w ogole mi sie przestaly podobac ale na razie takie zostawiam. (edit: kolo mi krawedz nadkola z tylu zgniotlo:( dopiero teraz zauwazylem)

W sumie ostatecznie chce auto wrzucic w scene - jakas pustynia czy cus, w tle jakies gory albo wzgorza, pogoda burzowa i wkolo takie "krzoki" co w westernach sie przewalają (edit: czyli [/url]widliczki łuskowate (Selaginella lepidophylla)):P

render:

www.gjr.x12.pl/3d/r5.png

I takie tam zblizenie na lampę, modelowalem ją jak jeszcze duzo mniej umialem:p

www.gjr.x12.pl/3d/nmt3.png

greetz

Napisano

Eden-3d: dzieki, ale na stara siatke patrzysz bo nowszej jeszcze nie wrzucilem:P ta linia nie byla potrzebna, przynajmniej w gornej czesci

Napisano

Kr3tz:no bo mi sie blueprintsy raz rozjechaly, jak bedzie czas to wysle drzwi do blacharza zeby powyginal:P

Diesel: dzieki dzieki:), fotel zaczalem modelowac, zobaczymy...

A co myslicie o tej sceneryji:D?

pzdr

Napisano

dobra, teraz tamten link juz na pewno dziala, jak edytowalem posta to zmienilem go niby na prawidlowy, ale okazalo sie ze zmienilem tylko tekst, a nie linka:/

damusTo: trzeba bylo mowic wczesniej:P ja na tym modelu sie praktycznie wszystkiego uczylem, wiec duzo rzeczy jest skwaszone, chociaz jak dla mnie to lusterko i jego mocowanie ujdzie:P drzwi natomiast postaram sie dzisiaj wieczorem poprawic.

wrzucam rendery z nocy, na dwóch jest skopany rowek miedzy maska a przednia czescia karoserii, na trzecim go podwyzszylem. Moze wylapiecie totalne krzaki jeszcze...

www.gjr.x12.pl/3d/r8_Focus.png

www.gjr.x12.pl/3d/r8_Side.png

www.gjr.x12.pl/3d/r8.png

pzdr

Napisano

Nie zrozumieliśmy się nie czepiam sie lusterka tylko miejsca do którego przylega... jeczcze na tyle cos widziałem ale rozumie ze nie zamierzasz juz w nim dłubać ?

Pytanko w czym renderujesz ?

i w zasadzie nie widze powodu do rezygnacji ze sceny krajobrazowej - to bedzie cenne doswiadczenie.

Napisano

damusTo: bylbym wdzieczny jakbys dokladnie wytlumaczyl o co chodzi z tym miejscem przylegania lusterka;) wtedy sie zastanowie czy poprawic;) no i oczywiscie prosze o wytykanie wszelkich bledow, po prostu mam coraz mniej czasa:(...

renderuje aktualnie w vray-u.

scenka chyba bedzie:)

pzdr

Napisano

co do scenki: w oddali ładnie wygląda, ale sama teksturka asfaltu ma za małą rozdzielczosc i ciężko oceniać jak to będzie wyglądało z samochodem

 

co do samochodu: nawet ładnie, i lakier ma coś w sobie:p ale jeszcze trzeba by było go dopracować, lusterko chyba jest dobrze połączone:) dorób jeszcze uszczelki bo jakoś łyso wygląda ;)

nieciekawe ujęcie dałeś, lepiej jakby kamera była niżej

Napisano

OK mówisz i masz to co pozaznaczałem wydaje mi sie trzeba poprawić zaznaczyłem tez co mnie uzekło, chciałem pochwalić felgi - bardzo naturalne.

A tu korekta choć nie przesadzam w naturze mam oblukany tylko model 93 należący do mojego wspólnika

(na marginesie sprawdzałem mu ukratkiem ostatnio srednia prędkość mało sie nie posikałem do tej pory sie do mnie nie odzwya 26 km/h bua ha ha ha...)

r6fdn0.th.png

Napisano

damusTo: Dzieki:) Wziales troche starego rendera, ten bug przy chromie wkolo swiatel jest poprawiony, za to na nowych juz felgi tak ladnie nie wygladaja bo zmienilem oswietlenie:/ Z reszta postaram sie powalczyc, ale z drzwiami bedzie ciezko bo przez to ze modelowalem klamki tam jest straszny syf, a czasu mało...

(na marginesie;) - moze ten saab 9-3 ma silnik od motorynki:P? rozumiem ze jestescie z Wawy, pewno ciagle stoi w korku;) to jest ta najnowsza wersja, czy ta klimatyczna co sie kiedys 900 nazywała?)

pecet: ujecia sa wip-owskie:) racja z uszczelkami

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności